LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tillit, något som inte stämmer, vad gör jag?
2017-03-16,16:50,
Inlägg: #1
Tillit, något som inte stämmer, vad gör jag?
Kastar ut frågan då jag inte har någon annan att fråga och den äter upp mig.

Vi har träffats ett par månader, hon lever varannan vecka liv, där jag ena veckan träffar henne, andra veckan så finns jag knappt då hon har sitt liv med sina barn, vänner ( manliga & kvinnliga )

Hon gick från väldigt intensiv och skrev fina ord mm, allt detta har upphört nästan över en natt. Hon säger inte ens hon gillar mig längre eller pratar framtid.

Hon säger att hon har svårt att prata känslor, men att om något skulle ändras skulle hon säga det och jag måste lita på henne.


Skulle fixa en sak på hennes telefon idag, såg att hon hade ca 50+ meddelande på KIK, för några veckor sedan hade hon 0, ser KIK när man öppnar luren och ska stänga av alarm så det är inget snokande.

Även så har bilden på KIK börjat ändras lite då och då när hon säger hon ska "sova" eller lägga sig tidigt.
Här visar hon sin kropp.

Man kan ju undra vem hon visar sig för och varför?

Hon säger jag ska lita på henne, men jag hittar för många småsaker som inte stämmer helt, magkänslan är inte bra.

Vad skulle du göra? Hur skulle du hantera det? skulle du ta upp det?

Om jag tar upp det så kommer det garanterat att framtså som om jag snokar, jag har ingen orsak att göra det, men råkade se detta av en slump, jag har haft en klump i magen i flera veckor nu, min känsla är att hon inte är helt ärlig / håller andra flytande via KIK.

Vi är både 40+, jag vet att det väldigt många män som försöker ragga på henne samt vänninor som vill ha med henne ut att ragga med.
---------------
Speak English
Drive German
Dress Italian
Spend Arab
Party Caribbean
2017-03-16,21:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-03-16,21:56 av {2} SvaMp_.)
Inlägg: #2
RE: Tillit, något som inte stämmer, vad gör jag?
Den sorgliga sanningen är att det i en relation alltid är en part som är mer investerad än den andra. Det är en jobbig sits att vara den som är det vilket du nu verkar vara.

Det låter som att hon letar efter annat men är för svag för att erkänna det utan flirtar lite av och till. Det låter som att hon gör det tills hon hittar någon och då komemr hon förmodligen droppa det på dig.

Jag ser det som att du har två val, antingen börjar du själv leta runt efter annat samtidigt. Eller så konfronterar du henne med detta och förklarar att du tycker det är oacceptabelt.
Oavsett vad kommer du behöva vara beredd att släppa henne om du uppriktigt ska kunna säga vad du känner.

I er ålder så har man väl en mer mogen och seriöst relation, hur hon kan ignorera dig under sina barn veckor tycker jag är ett tecken på att hon inte är särskilt investerad i dig.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-03-16,22:06, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-03-16,22:14 av {2} Champagne.)
Inlägg: #3
RE: Tillit, något som inte stämmer, vad gör jag?
(2017-03-16,21:54)SvaMp_ Skrev: Den sorgliga sanningen är att det i ren relation alltid är en part som är mer investerad än den andra. Det är en jobbig sits att vara den som är det vilket du nu verkar vara.

Det låter som att hon letar efter annat men är för svag för att erkänna det utan flirtar lite av och till. Det låter som att hon gör det tills hon hittar någon och då kommer hon förmodligen droppa det på dig.

Jag ser det som att du har två val, antingen börjar du själv leta runt efter annat samtidigt. Eller så konfronterar du henne med detta och förklarar att du tycker det är oacceptabelt.
Oavsett vad kommer du behöva vara beredd att släppa henne om du uppriktigt ska kunna säga vad du känner.

I er ålder så har man väl en mer mogen och seriöst relation, hur hon kan ignorera dig under sina barn veckor tycker jag är lite konstigt.

Tackar för ditt svar. Det är helt sant du du skriver.
Hon var väldigt på i början och väldigt öppen, nu är det tvärtom.
Mitt problem är att jag investerar för mycket på en gång och vill väldigt mycket och visar det, hon däremot visade det i början för att sedan droppa ner till en nivå som är minimal.

Jag vet att om jag tar upp det där med KIK så är det helt över.
men att ha över 55 nya mess bekräftade bara att något döljs och sker i bakgrunden.
Råkade bara se det i förbifarten, jag snokar aldrig och litar på att hon är seriös när hon säger det, men ser ju inte ut så.

Har redan sagt vad jag känner och visat att jag är seriös och söker något seriöst där båda är lika investerade. Ville verkligen ge henne en chans och den tid hon sade sig behöva i början.

Det som stör mig är hon säger en sak men gör en helt annan, gång på gång.
Våra samtal på telefon har gått ifrån sexiga, lekfulla och heta, till mera kompis och dagliga, jag försöker lägga mig på samma nivå och inte vara för negg, vem vill hänga med en negativ person?

Jag gillar henne, jag vill investera mindre men inte döda det helt, förmodligen kommer hon, som du skriver att göra det när hon hittar något annat som är roligare.
När man är i den ålder vi är så har man inte tid för något halvdant, antingen ger man allt eller går vidare.

Det ska inte vara så här nu, det ska vara lättsamt och längtande....
I början var hon precis det jag vill ha en i en kvinna, helt magisk, nu vet jag inte vart det kvinnan tog vägen.Sad
---------------
Speak English
Drive German
Dress Italian
Spend Arab
Party Caribbean
2017-03-17,17:34,
Inlägg: #4
RE: Tillit, något som inte stämmer, vad gör jag?
(2017-03-16,16:50)Champagne Skrev: Kastar ut frågan då jag inte har någon annan att fråga och den äter upp mig.

Vi har träffats ett par månader, hon lever varannan vecka liv, där jag ena veckan träffar henne, andra veckan så finns jag knappt då hon har sitt liv med sina barn, vänner ( manliga & kvinnliga )

Hon gick från väldigt intensiv och skrev fina ord mm, allt detta har upphört nästan över en natt. Hon säger inte ens hon gillar mig längre eller pratar framtid.

Hon säger att hon har svårt att prata känslor, men att om något skulle ändras skulle hon säga det och jag måste lita på henne.


Skulle fixa en sak på hennes telefon idag, såg att hon hade ca 50+ meddelande på KIK, för några veckor sedan hade hon 0, ser KIK när man öppnar luren och ska stänga av alarm så det är inget snokande.

Även så har bilden på KIK börjat ändras lite då och då när hon säger hon ska "sova" eller lägga sig tidigt.
Här visar hon sin kropp.

Man kan ju undra vem hon visar sig för och varför?

Hon säger jag ska lita på henne, men jag hittar för många småsaker som inte stämmer helt, magkänslan är inte bra.

Vad skulle du göra? Hur skulle du hantera det? skulle du ta upp det?

Om jag tar upp det så kommer det garanterat att framtså som om jag snokar, jag har ingen orsak att göra det, men råkade se detta av en slump, jag har haft en klump i magen i flera veckor nu, min känsla är att hon inte är helt ärlig / håller andra flytande via KIK.

Vi är både 40+, jag vet att det väldigt många män som försöker ragga på henne samt vänninor som vill ha med henne ut att ragga med.

Det är något som inte stämmer ja, med största sannolikhet träffar/pratar hon mycket med någon annan.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2017-03-17,19:12,
Inlägg: #5
RE: Tillit, något som inte stämmer, vad gör jag?
(2017-03-17,17:34)Evilvalle Skrev: Det är något som inte stämmer ja, med största sannolikhet träffar/pratar hon mycket med någon annan.

Ja, det käns som det, för inte är det mig, hon har skickat 2 fåordiga mess sedan igår kväll när hon var på party.

Jag vill inte tappa henne men jag inser att hon inte är intresserad längre, det är så uppenbart.

Hur hade ni avslutat detta?
---------------
Speak English
Drive German
Dress Italian
Spend Arab
Party Caribbean
2017-03-17,20:47,
Inlägg: #6
RE: Tillit, något som inte stämmer, vad gör jag?
Trust your gut.

Det bästa du kan göra är att göra slut med henne och säga att det inte fungerar. Detta är bästa sättet att få henne intresserad av dig (igen). Du måste visa att du har standards för ditt liv och inte tolererar hennes beteende genom att helt enkelt bryta upp med henne och säga sanningen - utan att skylla på henne, bli överdrivet känslosam eller anklaga henne för något. Bara visa att du värderar dig själv högre än att befinna dig i en sådan där situationen. Walk away with dignity.

Hög risk, ja. Men det enda sättet som jag ser det. Och visar hon noll reaktion mot att du gör slut (kan ta lite tid innan hon kommer "krypandes tillbaka" dock) så vet du att hon inte var intresserad och du sparar dig själv tid.
Extreme Living
Never complain - never explain
2017-03-17,22:47,
Inlägg: #7
RE: Tillit, något som inte stämmer, vad gör jag?
(2017-03-17,19:12)Champagne Skrev: Ja, det käns som det, för inte är det mig, hon har skickat 2 fåordiga mess sedan igår kväll när hon var på party.

Jag vill inte tappa henne men jag inser att hon inte är intresserad längre, det är så uppenbart.

Hur hade ni avslutat detta?

Beror på vad du är ute efter. Om du är ute efter ett rent exklusivt förhållande (vilket det låter som), säg bara åt henne att du märker/känner att det inte funkar och avsluta det.

Om du bara vill ha henne "på sidan" och ha sex med, sluta höra av dig över huvud taget, när hon hör av sig är du kall varvat med att inte svara och c:a 10-20% "varma" svar för att göra henne confused, då kommer hon bli desto mer intresserad av dig igen.

Hon är tydligt en väldigt omogen dam (KIK när man är 40?!) som fortfarande tror hon är 25, troligtvis kommer hon sluta upp som en crazy cat lady hon är hon är 50.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2017-03-17,23:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-03-17,23:19 av {2} Champagne.)
Inlägg: #8
RE: Tillit, något som inte stämmer, vad gör jag?
(2017-03-17,20:47)Ragnarök Skrev: Trust your gut.

Det bästa du kan göra är att göra slut med henne och säga att det inte fungerar. Detta är bästa sättet att få henne intresserad av dig (igen). Du måste visa att du har standards för ditt liv och inte tolererar hennes beteende genom att helt enkelt bryta upp med henne och säga sanningen - utan att skylla på henne, bli överdrivet känslosam eller anklaga henne för något. Bara visa att du värderar dig själv högre än att befinna dig i en sådan där situationen. Walk away with dignity.

Hög risk, ja. Men det enda sättet som jag ser det. Och visar hon noll reaktion mot att du gör slut (kan ta lite tid innan hon kommer "krypandes tillbaka" dock) så vet du att hon inte var intresserad och du sparar dig själv tid.

Bra tips ! tack...
hur skulle du förmulera ett sådant mess?
har redan sagt flera gånger jag inte gillar / blir ledsen när hon ignorerar mig..
hon säger hon ska bättra sig men det händer inte...

actions speak louder than words.

(2017-03-17,22:47)Evilvalle Skrev: Beror på vad du är ute efter. Om du är ute efter ett rent exklusivt förhållande (vilket det låter som), säg bara åt henne att du märker/känner att det inte funkar och avsluta det.

Om du bara vill ha henne "på sidan" och ha sex med, sluta höra av dig över huvud taget, när hon hör av sig är du kall varvat med att inte svara och c:a 10-20% "varma" svar för att göra henne confused, då kommer hon bli desto mer intresserad av dig igen.

Hon är tydligt en väldigt omogen dam (KIK när man är 40?!) som fortfarande tror hon är 25, troligtvis kommer hon sluta upp som en crazy cat lady hon är hon är 50.
Jag ville ha något seriöst och det vet hon, det var jag tydlig med, och det ville hon med sa hon, vi var båda trötta på att ligga med randoms, jag trodde på hennes ord.

Jag anser att man "får det man ger", och ger man inget får man inget, det är inte lönt att gå runt att må skit över någon som visar tydligt att dom inte bryr sig alls.
Men det kommer ta tid att läka och det kommer bli ännu svårare för mig att känna tillit igen.

Denna KIK historia bekräftar bara det jag misstänkte från början, att hon inte är helt ärlig och smyger med vissa saker.
Jag blir bara så ledsen och besviken då orden var fina men det var bara ord när hon ville ha sex och någon som gav henne närhet.
---------------
Speak English
Drive German
Dress Italian
Spend Arab
Party Caribbean


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Perfect match vill inte ses mer? Rednales 11 5,758 2016-08-01,21:01
Senaste inlägg:: TobiasK
  Skriva eller inte? Shimney 0 1,092 2015-12-04,23:50
Senaste inlägg:: Shimney
  Satsa lr inte ? Sex Intelligence 0 962 2015-03-29,23:32
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Kan inte läsa henne bcude 4 2,961 2014-10-03,15:40
Senaste inlägg:: bcude
  Eskalera snabbt eller inte? Colonel Love 4 2,004 2013-04-07,21:43
Senaste inlägg:: confused...
  Att lära sig att inte bry sig Nystart 14 5,547 2013-01-11,19:13
Senaste inlägg:: Mössan
  Internet: "haha, så lätt får man inte mitt nummer" slyngel 6 2,462 2012-05-11,00:01
Senaste inlägg:: Insecureboy

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}