LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hjälp+sms+brud
2012-03-12,22:43,
Inlägg: #1
Hjälp+sms+brud
Tja, well nu e det så här att jag träffade en dam i helgen, fick hennes nummer och har skickat några sms med henne. Det var tänkt att vi skulle se en film kom vi överrens om då jag träffade henne. Eftersom det var en rätt "dorky" film så blev det typ en rolig grej för jag sa att jag skulle ge henne chansen att övertyga mig. Nu har hon dock inte svarat på det senaste sms:et(några timmar sedan) när jag nämnde vilken dag "the shit is going down". Hon verkade lite blyg men jag är ju den jag e så jag sket i att tona ner, så körde min vanliga stil som alltid funkar (kanske inte på lite blygare tjejer:confusedSmile. Inte för att hon är speciell eller så förutom att hon har en rejäl hylla. Men jag tänkte kan jag komma tillbaka i matchen eller är det bara nästa "target" som gäller? Kan tillägga att jag aldrig blivit dissad via sms förrän nu i mina hittils 25 långa år. Så vad brukar ni göra när/om det händer?

P.S jag brukar aldrig föreslå en film första gången utan brukar alltid bli biljard, kaffe eller nåt mer casual normalt sett men nu blev det som det blev.
2012-03-13,00:02,
Inlägg: #2
Hjälp+sms+brud
Det behöver inte vara en diss bara för att hon inte svarar på sms. Kan ju vara så att hon läste sms precis innan hon skulle in i duschen och sen glömde hon helt enkelt bort det? Man blir ju bara cp i huvudet av att gå och tänka "shit hon svarar inte på mitt sms har hon dissat mig?" Det är bara låtsas som ingenting och skicka ett nytt sms eller ringa upp en stund senare. Det är ju helt upp till dig själv om du vill nexta eller inte, gör bara det som känns rätt för stunden.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-03-13,01:35,
Inlägg: #3
Hjälp+sms+brud
Jag fattar inte varför det blev film. Du skriver bara att "det blev som det blev". Hursomhelst, om filmdejten är hemma hos dig så tycker jag personligen att det låter som en lite väl stor hoop för henne att hoppa igenom nu när du just har träffat henne.
2012-03-13,20:25,
Inlägg: #4
Hjälp+sms+brud
Poiuert Skrev:Jag fattar inte varför det blev film. Du skriver bara att "det blev som det blev". Hursomhelst, om filmdejten är hemma hos dig så tycker jag personligen att det låter som en lite väl stor hoop för henne att hoppa igenom nu när du just har träffat henne.

Inte jag heller, det var inte min idé. Men hon tar upp det som svar på första sms:et jag skickade(att vi ska glo på film). Då tänkte jag naturligtvis att hon ville glo på denna rulle. Tydligen var det stort hopp för henne trots att hon tog upp det, för hon svarade inte när jag föreslog när vi skulle ses och jag nämnde aldrig vart vi skulle ses i så fall. Brukar normalt sett snacka lite över msn, tele, sms innan jag förelår träff för att skapa comfort men men gjort är gjort.

Men i alla fall, den stora frågan är generellt sett hur tar ni er tillbaka i matchen på nåt sätt eller skiter ni bara i det? För jag känner mitt sms game behöver bli bättre!? Om vi tar mitt exempel vad skulle ni gjort?

P.S jag vet att man inte ska överanlysera o så men ville bara höra om en second opinion

Cheers
2012-03-14,01:25,
Inlägg: #5
Hjälp+sms+brud
Det blir lättare att svara om du orkar skriva av och posta SMS-konvon, men generellt gäller att när du som här har skapat negativt compliance-momentum så är det inte helt lätt att arbeta sig tillbaka igen.
2012-03-16,18:05,
Inlägg: #6
Hjälp+sms+brud
Poiuert Skrev:Det blir lättare att svara om du orkar skriva av och posta SMS-konvon, men generellt gäller att när du som här har skapat negativt compliance-momentum så är det inte helt lätt att arbeta sig tillbaka igen.

Nej orkar inte skriva är bara generellt sett intresserad på att bli bättre på sms game o vad man kan göra om man fuckar upp men jag antar att man lär sig av sina misstag och aldrig gör om dem.On topic så hörde damen i fråga av sig, får se hur det blir med det hela over and out.
2012-03-16,18:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-16,19:02 av {2} krokodilen.)
Inlägg: #7
Hjälp+sms+brud
Radera hennes nummer och all samtalslogg/smslogg med henne, men det vågar du väl antagligen inte göra.

Edit. OKey så hon hörde av sig, kör mot ett avslut då för helvete. Fega inte ur.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? Frogged 4 2,444 2016-05-12,15:16
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Schnygg brud från krogen zneppo 3 1,572 2016-01-31,15:26
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Grabbar Hjälp mig!! Ni måste! Steel 31 15,019 2016-01-06,13:04
Senaste inlägg:: Willson
  Brud som flakear efter 6? Rednales 4 2,245 2015-09-10,09:13
Senaste inlägg:: godsgift
  close rädd brud Rednales 6 3,588 2015-07-12,13:11
Senaste inlägg:: Rednales
  Hårdknäckt brud Tumba 13 7,201 2014-12-12,14:14
Senaste inlägg:: selected
  Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas kball 7 4,312 2014-04-11,17:19
Senaste inlägg:: kball
  En delikat situation, hjälp via PM någon? kball 3 2,402 2014-03-21,20:29
Senaste inlägg:: TheD
  Brud ställer in dejt sista sekund tvbordet 12 6,743 2014-03-21,01:58
Senaste inlägg:: Roppe
  Feelings för osäker brud sjoggaa 25 11,763 2013-12-15,15:46
Senaste inlägg:: Entreprenören

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}