LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hjälp mig med denna brud!
2012-05-15,18:14,
Inlägg: #1
Hjälp mig med denna brud!
Ok tänker ta hela historien från början så det inte blir några missunderstandings. Träffade en dam på en fest hos en polare för ett tag sen vi hookade inte riktigt då men fick hennes nummer iaf. Så har vi hörts av till och från i 1-2 månader via sms på mitt initiativ varje gång. Hon har verkat "off" hela tiden men ändå svarat och jag har försökt styra upp till dejt 2 gånger innan denna helg som var nu och hon har flakeat varje gång(jag och en polare snackade lite om detta och han sa vilket är hans inställning kör på tills hon ber dig dra åt helvete. Så jag tänkte why not!? Vad e det värsta som kan hända?). Bara för att poängtera, jag har inte alls varit för på eller så, har liksom hört av mig 3-4 gånger då vi haft konversationer på 1-2 månaders gång.

Men iaf denna helg träffades vi på krogen efter jag slängt iväg ett sms med typ -"Tja, du är skyldig mig en öl, jag inkasserar den nu". Varpå hon kommer till stället inom några minuter väl där går det precis som det ska och vi drar hem till henne senare på natten och jag sätter henne twice(vare sig jag eller hon var speciellt fulla heller). På morgonen e hon typ as kelig och typ beteer sig som om vi vore ett par:confused:. Men iaf hon var mycket trevligare o roligare än vad jag tänkt så jag blev mäkta förvånad och tänkte att henne går ju att träffa igen!? Well drog hem på morgonen och senare på söndag kväll hör jag av mig o bara checkar läget och säger att jag tycker vi borde träffas nån dag vilket blir onsdag. Well hon svarar ja och det låter trevlig bla bla. Inget mer med det. Så idag hör hon av sig igen:

HB: Hej imorgon går inte för jag hade glömt att en polare fyller år då som jag ska fira.
ANewLevel: Aight lugnt, kan ta det nån annan dag eller?(lade in ett eller för att se om hon skulle göra nån ansträgning för att föreslå nån annan dag eller nåt)
HBSad3h senare) Ja, det kan vi!

Har inte svarat sen det sista.

Ok jag kan säga redan nu jag e rätt nöjd med att ha satt henne så det e fine där egentligen men anledning till att jag egentligen skriver hela den här skiten är för att jag aldrig någonsin innan i hela mitt liv behövt investera så här mycket. Brukar oftast vara efter en träff/fuck eller när man messat/snackat ett tag så e brudarna as på en. Så vad ska jag göra om jag vill träffa henne igen? Förslag!? Måste erkänna va väldigt länge sedan jag blev så pass intresserad av att träffa en dam igen. I annat fall behöver jag iaf lära mig nåt, helt uppenbarligen! Input please!
2012-05-15,22:01,
Inlägg: #2
Hjälp mig med denna brud!
Toledo Skrev:Alltså, allt blir oftast mycket lättare när du väl har fått henne till sängs en gång.
Man tycker ju det!?

Toledo Skrev:Så förstår inte riktigt din fråga?
Läste du texten proper? Eller skriver jag så osammanhängande!?

Toledo Skrev:Ifall du vill träffa henne så är det väl bara att styra upp en dejt
Det jag försökte, men hon flakeade en gång till!
2012-05-15,22:57,
Inlägg: #3
Hjälp mig med denna brud!
Toledo Skrev:HB: Hej imorgon går inte för jag hade glömt att en polare fyller år då som jag ska fira.
ANewLevel: Aight lugnt, kan ta det nån annan dag eller?(lade in ett eller för att se om hon skulle göra nån ansträgning för att föreslå nån annan dag eller nåt)
HB3h senare) Ja, det kan vi!

Jag skulle inte anse det riktigt som en flake. Hon visar ju fortfarande intresse genom att svara "Ja, det kan vi!" Jag får inte känslan av att det var en flake. Det hon sa kan faktiskt ha varit helt sant.

Jo jag tvivlar inte på att det kan vara sant. Första gången vi skulle ses rann det bara ur sanden, jag var bakis och hörde inte av mig heller. Andra gången skulle hon jobba och nu även efter jag satt på henne så flakear hon. Alltså man försöker ju se det positivt. Det känns som att hade hon velat träffa mig väldigt gärna hade hon liksom gjort nån ansträngning för att föreslå nån annan dag eller nåt. Well skrev till henne nu -"Yeah du får hälsa födelsedagsbarnet ha det". Tänkte det får lugna ner sig lite. Hör av mig om ett tag igen kanske.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? Frogged 4 2,444 2016-05-12,15:16
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Schnygg brud från krogen zneppo 3 1,572 2016-01-31,15:26
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Grabbar Hjälp mig!! Ni måste! Steel 31 15,022 2016-01-06,13:04
Senaste inlägg:: Willson
  Brud som flakear efter 6? Rednales 4 2,247 2015-09-10,09:13
Senaste inlägg:: godsgift
  close rädd brud Rednales 6 3,595 2015-07-12,13:11
Senaste inlägg:: Rednales
  Hårdknäckt brud Tumba 13 7,202 2014-12-12,14:14
Senaste inlägg:: selected
  Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas kball 7 4,313 2014-04-11,17:19
Senaste inlägg:: kball
  En delikat situation, hjälp via PM någon? kball 3 2,404 2014-03-21,20:29
Senaste inlägg:: TheD
  Brud ställer in dejt sista sekund tvbordet 12 6,745 2014-03-21,01:58
Senaste inlägg:: Roppe
  Feelings för osäker brud sjoggaa 25 11,764 2013-12-15,15:46
Senaste inlägg:: Entreprenören

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}