LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
måste man va en awsome "varm alfa"?
2012-06-15,14:56,
Inlägg: #41
måste man va en awsome "varm alfa"?
Nu tycker jag du befinner dig på jävligt djupt vatten, min vän. Lust att backa upp påståendet om vad det är som pekar på att det inte är tight game? Jag har aldrig träffat Alex men allt pekar på att han har skills.


noob Skrev:aHAHAHa

Jag lade upp den mest som ett skämt, vad det än är så inte är det ju tight game.
Ännu roligare är att ett så lamt set läggs upp på bloggen. :p

När det gäller cr och varm alfa så har jag inte riktigt bestämt mig för vad jag
tycker. Till viss del tycker jag att det är ett för starkt fokus på alfa, testo
och biologi här på CL. Men det fungerar ju uppenbarligen.
2012-06-15,18:45,
Inlägg: #42
måste man va en awsome "varm alfa"?
noob Skrev:aHAHAHa

Jag lade upp den mest som ett skämt, vad det än är så inte är det ju tight game.
Ännu roligare är att ett så lamt set läggs upp på bloggen. :p

När det gäller cr och varm alfa så har jag inte riktigt bestämt mig för vad jag
tycker. Till viss del tycker jag att det är ett för starkt fokus på alfa, testo
och biologi här på CL. Men det fungerar ju uppenbarligen.

slyngel Skrev:Nu tycker jag du befinner dig på jävligt djupt vatten, min vän. Lust att backa upp påståendet om vad det är som pekar på att det inte är tight game? Jag har aldrig träffat Alex men allt pekar på att han har skills.



gubbar alex är inget skämt. han har legat med 200+ och det är SNYGGA brudar, han har bland det bästa gejmet jag sett.
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-06-16,00:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-16,00:15 av {2} Sux.)
Inlägg: #43
måste man va en awsome "varm alfa"?
Spider Skrev:gubbar alex är inget skämt. han har legat med 200+ och det är SNYGGA brudar, han har bland det bästa gejmet jag sett.

Yes att varmalfa konceptet är töntigt betyder ju inte att vara trevlig och laidback inte funkar och är bra.
Inte som att tjejer förväntar sig att man ska vara en lingvistisk ninja.
Plus att om någon förväntar sig att en kille som har brud ska gå in och vara hårt sexuell så är man ju alldeles för game skadad. Så klart att han går in och är harmlöst trevlig, hans naturliga subkomunikation kommer hur som helst få det att plaska till i brudens dosa.
Charm är charm.

Kanske inte det bästa för en helt färsk kille att läsa men har läst värre.
2012-06-16,14:50,
Inlägg: #44
måste man va en awsome "varm alfa"?
NU får ni fan ge er. Det är ständigt återkommande att subcommunication, kroppsspråk och hur man säger sakerna (dvs inte vilka ord man använder) är ca 90 % av vad man kommunicerar. Människor tenderar att "känna" dig snarare än lyssna på dig. Sitta o döma Alex på det där är så jävla löjligt.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-06-16,15:14,
Inlägg: #45
måste man va en awsome "varm alfa"?
Är också lite allergisk mot hela "warm alpha"-grejen. Känns så himla töntig och ovärdig.
2012-06-16,22:00,
Inlägg: #46
måste man va en awsome "varm alfa"?
Ragnarök Skrev:NU får ni fan ge er. Det är ständigt återkommande att subcommunication, kroppsspråk och hur man säger sakerna (dvs inte vilka ord man använder) är ca 90 % av vad man kommunicerar. Människor tenderar att "känna" dig snarare än lyssna på dig. Sitta o döma Alex på det där är så jävla löjligt.
Vi sitter och fördömer hans artikel, som en guide för hur man ska bete sig och vara "varm alfa". Det har vi all rätt att få göra. Alex är kanske jättebra, men 99,9% som efter att ha läst den artikeln, sen skulle ut och försöka sig på samma sak, skulle enbart framstå fjolliga. Warm Alpha är skitbra, ifall det innebär att vara alfa, och vara varm, men att medvetet vara övertrevlig och överenergisk är inte bra alls.
2012-06-16,23:24,
Inlägg: #47
måste man va en awsome "varm alfa"?
mitt problem med varm alfa i början var att det gjorde det fett svårt att vara lite otrevlig ibland vilket jag tycker behövs för att vara alfa, man måste vara lite egoistisk och sätta sig själv i första rummet för att vara alfa.
inte alltid såklart men jag har i alla fall personligen inte träffat många som låter andras vinning gå först och samtidigt är alfa players etc
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-06-16,23:27,
Inlägg: #48
måste man va en awsome "varm alfa"?
Spider Skrev:mitt problem med varm alfa i början var att det gjorde det fett svårt att vara lite otrevlig ibland vilket jag tycker behövs för att vara alfa, man måste vara lite egoistisk och sätta sig själv i första rummet för att vara alfa.
inte alltid såklart men jag har i alla fall personligen inte träffat många som låter andras vinning gå först och samtidigt är alfa players etc

Agree. Det är helt omöjligt att vara "alfa" utan att ha förmågan till att vara kylig/dum/taskig/asshole.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-17,11:28,
Inlägg: #49
måste man va en awsome "varm alfa"?
Evilvalle Skrev:Agree. Det är helt omöjligt att vara "alfa" utan att ha förmågan till att vara kylig/dum/taskig/asshole.

mmm....börjat medvetet fokusera på egoism senaste månaden eller två, asså verkligen riktigt mycket egoism, resultatet är sjukt myket mer alfa än jag någonsin varit innan, och en annan effekt har varit att folk verkligen uppskattar mitt sällskap och lyssnar mer... när jag ger någon en komplimang blir folk också mycket mycket gladare, så att ge mig själv ett bättre liv med fokus på egenvinning gagnar dom runt mig också
fattade aldrig det innan, stooooooopid
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-06-17,12:09,
Inlägg: #50
måste man va en awsome "varm alfa"?
Spider Skrev:mmm....börjat medvetet fokusera på egoism senaste månaden eller två, asså verkligen riktigt mycket egoism, resultatet är sjukt myket mer alfa än jag någonsin varit innan, och en annan effekt har varit att folk verkligen uppskattar mitt sällskap och lyssnar mer... när jag ger någon en komplimang blir folk också mycket mycket gladare, så att ge mig själv ett bättre liv med fokus på egenvinning gagnar dom runt mig också
fattade aldrig det innan, stooooooopid

kan du ge exempel på hur du gjorde... eller var det bara att säga nej oftare osv ?
2012-06-17,12:34,
Inlägg: #51
måste man va en awsome "varm alfa"?
tay Skrev:kan du ge exempel på hur du gjorde... eller var det bara att säga nej oftare osv ?

asså att hela tiden se till att ha det så bra jag kan, utan att tänka för mycket på hur det påverkar andra.
en viktig del var att sluta bry om huruvida andra ser mig som egoistisk eller sliskig eller whatever, det var mitt största hinder faktiskt insåg jag. Det var en sjukt stor blind spot för moi!
se till att jag har den bästa platsen i soffan, tar den största koppen kaffe om det står ett par framme, spela mest av alla när vi spelar xbox, ta bästa platsen i gymmet när vi sparras under MMAträningarna, gå före folk i kön om jag inte orkar vänta på natten på mcdonald's bland 1000 fulla idioter, knuffa bort killar som snackar med en brud jag diggar (faktiskt haffat 3 nummer senaste månaden genom att göra så, även på större och alfa-looking killar, det är lättare än man tror, dom är lite kaxiga först men ignorerar man går dom iväg och brudar älskar det), se till att min musik spelas i bilen/på fest/etc, när jag o mina polare röker en joint så rullar jag och jag röker först, det är jag som är killen i gänget som brudarna borde vara med så jag ser till att det blir så (eller ah, försöker, har många jävligt duktigt natural polare så detta är lite svårt men blir lättare)



ETCETERA!
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-06-17,12:35,
Inlägg: #52
måste man va en awsome "varm alfa"?
samt att bryta rapport med folk, hårt och ofta. utan att bry sig om det dödar stämningen eller inte, detta är skitviktigt
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-06-17,15:36,
Inlägg: #53
måste man va en awsome "varm alfa"?
Spider Skrev:samt att bryta rapport med folk, hårt och ofta. utan att bry sig om det dödar stämningen eller inte, detta är skitviktigt

hur menar du med bryta rapport?
2012-06-17,15:52,
Inlägg: #54
måste man va en awsome "varm alfa"?
tay Skrev:kan du ge exempel på hur du gjorde... eller var det bara att säga nej oftare osv ?

En bra tumregel att ha i huvudet är att du inte ska säga ja till någon annan om du samtidigt säger nej till dig själv. Säg aldrig nej till dig själv och var inte snål mot dig själv. Ju mer jag håller på med detta desto mer känns det som att hur alfa man är bara är ett uttryck för hur mycket man respekterar sig själv och sin egna åsikt.

Spiders inlägg är för övrigt väldigt bra, och att sluta fokusera på alla andra ett tag är en väldigt bra ide om man oroar sig för mycket över det. Sen är det imo viktigt att man efter ett tag inte gör detta dogmatiskt. Det är alltså viktigt att man inte känner att man MÅSTE göra något för att man vill göra det för att man inte är alfa annars. Tänker man på det viset helt och hållet leder det till en total disrespekt för andra människor, vilket inte funkar när man lever i ett samhälle. Men det är inte så svårt, skulle tro att alla har den gränsen och bakar in andras välmående i vad dom själva vill göra. Vart den gränsen går är nog personligt däremot. Jag skulle inte knö före mig i kön på McDonalds bara för att jag inte orkar vänta, t.ex. Men som sagt, personligt det dära.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-06-17,17:15,
Inlägg: #55
måste man va en awsome "varm alfa"?
Sköna diskussioner i denna tråd och damn klargörande. Borde börjat sätta mig och mina behov i centrum och tillåtit mig varit egoistisk för 20 jävla år sen, men det är icke too late. Gillar Vettorazis idé om att olika personer har sin gräns som kan vara olika, det tror jag på.
2012-06-17,18:42,
Inlägg: #56
måste man va en awsome "varm alfa"?
Vettorazzi Skrev:En bra tumregel att ha i huvudet är att du inte ska säga ja till någon annan om du samtidigt säger nej till dig själv. Säg aldrig nej till dig själv och var inte snål mot dig själv. Ju mer jag håller på med detta desto mer känns det som att hur alfa man är bara är ett uttryck för hur mycket man respekterar sig själv och sin egna åsikt.

Spiders inlägg är för övrigt väldigt bra, och att sluta fokusera på alla andra ett tag är en väldigt bra ide om man oroar sig för mycket över det. Sen är det imo viktigt att man efter ett tag inte gör detta dogmatiskt. Det är alltså viktigt att man inte känner att man MÅSTE göra något för att man vill göra det för att man inte är alfa annars. Tänker man på det viset helt och hållet leder det till en total disrespekt för andra människor, vilket inte funkar när man lever i ett samhälle. Men det är inte så svårt, skulle tro att alla har den gränsen och bakar in andras välmående i vad dom själva vill göra. Vart den gränsen går är nog personligt däremot. Jag skulle inte knö före mig i kön på McDonalds bara för att jag inte orkar vänta, t.ex. Men som sagt, personligt det dära.

skitbra svar faktiskt för jag hann inte lägga till detta förut, det är viktigt att inte vara dogmatiskt egoistisk, det skulle bli jävligt fel i längden
allt är också mycket personligt, jag har själv varit semi-kriminell under ungefär 3 år (fram tills för ett drygt år sedan) samt mina vänner är många äldre ex-krim (fast riktigt kriminella och inte små wannabe-thugs som jag var) vilket resulterar i att jag har dels svårare att se vad som är rätt och fel och även lättare att skita i om något är fel för jag vet hur sjukt fårlika människor är när man gör nåt - ingen vågar säga ifrån för det kräver att du tar för mycket social press och dessutom får ta en konfrontation med en människa som tydligen skiter i vad 500 pers tycker om honom, så han är nog ganska fucked till råga på allt
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-06-17,18:55,
Inlägg: #57
måste man va en awsome "varm alfa"?
Spider Skrev:skitbra svar faktiskt för jag hann inte lägga till detta förut, det är viktigt att inte vara dogmatiskt egoistisk, det skulle bli jävligt fel i längden
allt är också mycket personligt, jag har själv varit semi-kriminell under ungefär 3 år (fram tills för ett drygt år sedan) samt mina vänner är många äldre ex-krim (fast riktigt kriminella och inte små wannabe-thugs som jag var) vilket resulterar i att jag har dels svårare att se vad som är rätt och fel och även lättare att skita i om något är fel för jag vet hur sjukt fårlika människor är när man gör nåt - ingen vågar säga ifrån för det kräver att du tar för mycket social press och dessutom får ta en konfrontation med en människa som tydligen skiter i vad 500 pers tycker om honom, så han är nog ganska fucked till råga på allt

Yeah kan tänka mig att det är mycket nurture i den frågan med. Min närmsta vänskapskrets är sjukligt varma och goa och 'korrekta' (fast inte på ett jobbigt sätt), hälften av dom är nykterister och det är pretty much aldrig konflikter i den gruppen för det finns inget behov, alla kommer bra överens etc. Skulle tro att det krävs väldigt mycket mindre för att hävda sig där än vad det gör i en grupp ex-kriminella, vilket säkert påverkar hur jag interagerar med andra människor jämfört med dig också. Intressant ändå.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-06-17,19:49,
Inlägg: #58
måste man va en awsome "varm alfa"?
Lol ja kriminella. De fetaste alfa-nissarna hittar man på fängelset.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-17,22:31,
Inlägg: #59
måste man va en awsome "varm alfa"?
Fast det är iofs skillnad på att vara hård kriminell med semi psykopatisk störning och alfa. Att hänga med labila människor som kan sätta en kniv i en för att han flippar är inte direkt alfa. Många "hårt" kriminella är fett keffa dudes. Skulle inte kalla dem alfa utan mer gränslösa så deras alfa egenskaper är fett jävla platta.

Inte många kriminella lirare jag har träffat som är "alfa" i vanliga sammanhang utanför sin krimokrets eller där knark och alkohol är inblandat.
2012-06-17,22:39,
Inlägg: #60
måste man va en awsome "varm alfa"?
Av någon anledning gör ens "semi psykopatiska störning" och gränslöshet ofta att man kommunicerar ena väldiga alfa-egenskaper. Som någon fängelsenisse sa en gång - "De allra snyggaste flickorna hittar du i besöksrummet på kumla".

Har en brorsa som suttit inne också, han har inte gjort några direkt extrema grejjer men många i hans umgängeskrets är ena jävla psykon och fyfan vad dom har tillgång till "kvalitetsfitta" lol.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Alfa<visa intresse Ragnarök 26 13,825 2016-01-21,19:07
Senaste inlägg:: tay
  Måste förändra mitt liv blacksmith 17 7,227 2016-01-03,21:13
Senaste inlägg:: Doit
  Nu måste jag ta tag i mig själv igen, hjälp mig. (långt inlägg) Avager 1 1,736 2014-04-29,21:27
Senaste inlägg:: tcepser
  25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig Lasttear 24 18,074 2013-12-20,19:11
Senaste inlägg:: russel
  Lite nyheter om alfa-konceptet Vagabond 23 10,062 2013-01-07,17:56
Senaste inlägg:: Ragnarök
  8-årig alfa Mössan 4 1,612 2012-12-16,00:06
Senaste inlägg:: svalan
  Personer som leker alfa, men som är så extremt tryhard så det finns inte? Lelo 4 1,925 2012-09-10,01:06
Senaste inlägg:: Stake
  Allt går dåligare och känns konstigt måste får skriva av mig. Anonymous 7 2,780 2012-06-12,22:44
Senaste inlägg:: Stridskuken

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}