LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
måste man va en awsome "varm alfa"?
2012-06-17,23:03,
Inlägg: #61
måste man va en awsome "varm alfa"?
Men va? Det har ju inget med alfa att göra. Vet också folk som sitter där och som får feting mycket tjejer som åker och hälsar på. Det är ju inte direkt alfagrejen som gör att brudarna flockas, snubbarna jag känner har många varit ganska lökiga dudes på utsidan.
Och visst är det så att krimmon drar till sig brudar. Men det är ju långt ifrån bara för att de är "alfa".

Håller inte med om alfa egenskaperna och nu kommer ja inte från något lökigt mentalrunkande utan från alla jag har träffat genom åren och vuxit upp med osv.
2012-06-17,23:34,
Inlägg: #62
måste man va en awsome "varm alfa"?
Sux Skrev:Och visst är det så att krimmon drar till sig brudar. Men det är ju långt ifrån bara för att de är "alfa".

Tycker det låter som vettig logik att någon som brutit mot lagar (per definition gjort som dom vill utan att bry sig om konsekvenserna om man ser det från den vinkeln) verkar mycket mer alfa per automatik. Inte för att dom nödvändigtvis är självsäkra men för att dom verkar det. Men sure, berätta vad du har för teori själv.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-06-17,23:37,
Inlägg: #63
måste man va en awsome "varm alfa"?
Sux Skrev:Men va? Det har ju inget med alfa att göra. Vet också folk som sitter där och som får feting mycket tjejer som åker och hälsar på. Det är ju inte direkt alfagrejen som gör att brudarna flockas, snubbarna jag känner har många varit ganska lökiga dudes på utsidan.
Och visst är det så att krimmon drar till sig brudar. Men det är ju långt ifrån bara för att de är "alfa".

Håller inte med om alfa egenskaperna och nu kommer ja inte från något lökigt mentalrunkande utan från alla jag har träffat genom åren och vuxit upp med osv.

Självklart har det med att dom är alfa att göra. "Lökiga" eller inte, alfa handlar om att göra som man själv vill vilket ofta resulterar i ett anti-socialt beteende, alfa är inte att vara framgångsrik enligt samhällets mall.

Många sitter i fängelset just för att dom är "alfa" och knappt har några begränsningar (bryr sig inte om vad andra tycker alls, kör sitt egna race etc).
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-17,23:39,
Inlägg: #64
måste man va en awsome "varm alfa"?
Vettorazzi Skrev:Tycker det låter som vettig logik att någon som brutit mot lagar (per definition gjort som dom vill utan att bry sig om konsekvenserna om man ser det från den vinkeln) verkar mycket mer alfa per automatik. Inte för att dom nödvändigtvis är självsäkra men för att dom verkar det. Men sure, berätta vad du har för teori själv.

Exakt. Därmed teorier som "Dark Triad theory" etc. Män som många ggr har psykopatiska och extremt egoistiska drag är män som at the ancient times snabbt hade blivit utsedd till ledare/den mest kraftfulle/fått mest respekt.

Till och med idag i vissa utdöende stammar så får männen som dödat flest rivaler direkt högst status.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-17,23:45,
Inlägg: #65
måste man va en awsome "varm alfa"?
Dark Triad Theory

Citat:Bad boys, it seems, really do get all the girls. Women might claim they want caring, thoughtful types but scientists have discovered what they really want - self-obsessed, lying psychopaths.

A study has found that men with the "dark triad" of traits - narcissism, thrill- seeking and deceitfulness - are likely to have a larger number of sexual affairs.

Peter Jonason, of New Mexico University in Las Cruces, believes that these traits may have an innate, genetic component that explains why some men seem unable to stop themselves behaving badly.

The dark triad of traits are the self-obsession of narcissism, the impulsive, thrill-seeking and callous behaviour of psychopaths and the deceitful and exploitative nature of Machiavellianism. "We have some evidence these traits may represent a successful evolutionary strategy," Dr Jonason told New Scientist magazine.

Many famous men - from James Dean to Pete Doherty - could be said to show elements of the dark triad of traits, but perhaps the best fictional example is James Bond. "He's clearly disagreeable, very extrovert and likes trying new things - including killing people and new women," Dr Jonason said.

The study subjected 200 college students to personality tests designed to rank them in terms of the dark triad. They were also asked about their sexual relationships, including their attitude towards brief affairs.

Dr Jonason said those with the highest rating in terms of the dark triad tended to have more partners and a greater desire for short-term affairs.

The dark triad approach is one way of maximising a man's reproductive potential by having sex with many females, while not bothering to stick around to help with the children. "The strategy seems to have worked. We still have these traits," Dr Jonason said.

David Schmitt, of Bradley University in Peoria, Illinois, surveyed 35,000 people in 57 countries and found a similar link. "It is universal across cultures," he said.

Kåkfarare tenderar också att ha mycket högre primativeness än ... "vanliga" människor.

Citat:High primativeness:
Tendency to grovel before the authorities, believe them.
Attention to hierarchical subordination
Suggestibility, including auto-suggestibility, hypochondria
Irrational actions
Collectivism, communicativeness, extroversy
Emotional lability (hot tempered or whining), tendency to hystery
Most qualitative evaluations are binary, that is, "brilliant/disgusting", but not "so-so".
Tendency to estimate the others lowly
Belief in his own unfalliability, absence of doubt
Impulsiveness (bias to act according to the mood)
Tendency to make decisions reckoning to meet a typical situation
Painful response to criticism, troubles with self-criticism
Conspicuous, cares for external attributes of prosperity and prestige
For men - excessive tendency to promiscuity, for women - tendency to fall in love with men she better should not
Excessive egocentrism
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-18,01:00,
Inlägg: #66
måste man va en awsome "varm alfa"?
Vet en kille som jag vet har en lätt variant av narcissistisk personlighetsstörning. Fy helvete vad stark jävla frame, entitlement, manipulativ som attan etc - samt ja, grymt framgångsrik med tjejer.

Har ju dock sina baksidor att besitta den, liksom andra diagnoser, men uppenbarligen sina fördelar med... lol.
2012-06-18,01:17,
Inlägg: #67
måste man va en awsome "varm alfa"?
Jo män som är extrema på det sättet kommer att ses som alfa. Bara att ta Breivik som exempel: https://www.flashback.org/t1850565

Citat:''Fått många kärleksbrev

Men kvinnan är långt från den enda som trånar efter massmördaren. Under de nio månader han suttit fänslad på Ila fängelset strax utanför Oslo har han mottagit en stor mängd kärleksbrev.

När han i november i fjol fick börja ta emot brev hade det redan kommit in mellan 200 och 300 stycken och enligt VG brevväxlar han i dag med personer från 20 länder.''
2012-06-18,01:42,
Inlägg: #68
måste man va en awsome "varm alfa"?
Stridskuken Skrev:Jo män som är extrema på det sättet kommer att ses som alfa. Bara att ta Breivik som exempel: https://www.flashback.org/t1850565

Ja. Det värsta fallet jag personligen känner till är 3 grabbar i min hemstad som styckmördade en kille och begravde likdelarna i skogen. Dom är födda 91 och 92, fick 10 eller 7 års fängelse om jag minns rätt.

Kollar jag in deras facebook-logg så rent ut sagt haglar det in meddelanden från brudar i stan (Även tjejer jag tidigare varit med), det är helt jävla sinnessjukt och får en att nästan riva håret av sig så jävla uppfuckat många tjejer fungerar. Saker som "saknar dig <3", "fel plats på fel tidpunkt <3", "tänker på tiden när vi xyz <3", dyker upp var och varannan vecka från olika brudar, oftast de riktigt snygga.

Ibland undrar jag om den absolut största "alfa-indikatorn" är när man mördar någon annan, man har då visat sig duglig till att ta till så mycket våld att den andra hannen till och med mister livet och är därmed en värdig beskyddare eller nå jävla skit. Sjukt som fan är det i alla fall.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-18,01:50,
Inlägg: #69
måste man va en awsome "varm alfa"?
The next level of game - BÖRJA MÖRDA sen kamma in från inifrån murarna med internetuppkoppling, HAHAHAHAHA.
2012-06-18,01:53,
Inlägg: #70
måste man va en awsome "varm alfa"?
TonightIsTheNight Skrev:The next level of game - BÖRJA MÖRDA sen kamma in från inifrån murarna med internetuppkoppling, HAHAHAHAHA.

Mm eller hur, ITS JUST NATURE!!!!#!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-18,01:53,
Inlägg: #71
måste man va en awsome "varm alfa"?
Någon som vill fieldtesta?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-18,01:56,
Inlägg: #72
måste man va en awsome "varm alfa"?
"Beats chodelife!!!". Wheres my axe?
2012-06-18,02:03,
Inlägg: #73
måste man va en awsome "varm alfa"?
skulle vara såååå roligt att höra vilken spin C-R skulle sätta på Valles story...
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-06-18,02:04,
Inlägg: #74
måste man va en awsome "varm alfa"?
Evilvalle Skrev:Ja. Det värsta fallet jag personligen känner till är 3 grabbar i min hemstad som styckmördade en kille och begravde likdelarna i skogen. Dom är födda 91 och 92, fick 10 eller 7 års fängelse om jag minns rätt.

Kollar jag in deras facebook-logg så rent ut sagt haglar det in meddelanden från brudar i stan (Även tjejer jag tidigare varit med), det är helt jävla sinnessjukt och får en att nästan riva håret av sig så jävla uppfuckat många tjejer fungerar. Saker som "saknar dig <3", "fel plats på fel tidpunkt <3", "tänker på tiden när vi xyz <3", dyker upp var och varannan vecka från olika brudar, oftast de riktigt snygga.

Ibland undrar jag om den absolut största "alfa-indikatorn" är när man mördar någon annan, man har då visat sig duglig till att ta till så mycket våld att den andra hannen till och med mister livet och är därmed en värdig beskyddare eller nå jävla skit. Sjukt som fan är det i alla fall.

wtf ? jävlar vad sjukt.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-06-18,02:07,
Inlägg: #75
måste man va en awsome "varm alfa"?
TonightIsTheNight Skrev:"Beats chodelife!!!". Wheres my axe?
-You have my axe!Wink
2012-06-18,02:21,
Inlägg: #76
måste man va en awsome "varm alfa"?
golvmopp Skrev:skulle vara såååå roligt att höra vilken spin C-R skulle sätta på Valles story...

Petter: "Nazistiskt skitsnack!"
Aestus: "Nazism? va? vad fan pratar du om?"
Erik.S: "Well det handlar om vilken position de kriminella kommer ifrån!"
Tungan: "Det handlar om frame, om du tror att det är sant så blir det sant, i min verklighet får kriminella inga brudar alls, alltså blire så!"
Petter: "NAZISTER!!"
Aestus: "MEN VAFAN SÄGER DU PETTER?"
Erik.S: "Position!"
Alex: "De kriminella är egentligen warm alphas, allt handlar om hur man ser på saken, hörde att Josef Fritzl hjälpte hans mamma att baka bullar en gång = warm alfa kvalite, där har vi det!"
Tungan: "Kriminella lever i nuet 95% av tiden"
Petter: "Nazism"
Erik.S: "Ät inga kolhydrater! 2reppare bygger mest muskelmassa!"

Johan: tråd låst
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-18,02:23,
Inlägg: #77
måste man va en awsome "varm alfa"?
russel Skrev:wtf ? jävlar vad sjukt.

Fucked up isnt it?

Här är grabbarna, offret i svartvitt:

[Image: christanlarssonstyckmordet.jpg]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-18,02:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-18,03:02 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #78
måste man va en awsome "varm alfa"?
Jag är mest förvånad att dom är svennar, lol. Vi vet ju att muslimer styckmördar!!! (referens till invandringstråden). EDIT: Vid närmre titt framgår att killen i mitten tycks ha nåt invandrarpåbrå, men övriga är pursvenska.
2012-06-18,16:35,
Inlägg: #79
måste man va en awsome "varm alfa"?
bara en fråga hela denna kall alfa grejjen mynnar väl ut i en princip egentligen. "I dont give a fuck attityden" om du kan tillämpa den så kommer du får great success med kvinnor. Så det man bör göra egentligen är ju att bara köra sitt egna race, göra vad man själv vill och tycker och skita fullständigt i vad alla andra tycker.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-06-18,17:10,
Inlägg: #80
måste man va en awsome "varm alfa"?
Reporting live from woman mind:
"Anders är en sjukt sexig man!
han utstrålar självsäkerhet, och han står till 100% för vad han tror på, det gör att han känns trygg och när han pratar utger han ett lugn utan dess like.
Jag kanske är galen, men Anders Behring Breivik är den manligaste och sexigaste mannen jag någonsin sett."


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Alfa<visa intresse Ragnarök 26 13,825 2016-01-21,19:07
Senaste inlägg:: tay
  Måste förändra mitt liv blacksmith 17 7,227 2016-01-03,21:13
Senaste inlägg:: Doit
  Nu måste jag ta tag i mig själv igen, hjälp mig. (långt inlägg) Avager 1 1,736 2014-04-29,21:27
Senaste inlägg:: tcepser
  25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig Lasttear 24 18,074 2013-12-20,19:11
Senaste inlägg:: russel
  Lite nyheter om alfa-konceptet Vagabond 23 10,062 2013-01-07,17:56
Senaste inlägg:: Ragnarök
  8-årig alfa Mössan 4 1,612 2012-12-16,00:06
Senaste inlägg:: svalan
  Personer som leker alfa, men som är så extremt tryhard så det finns inte? Lelo 4 1,925 2012-09-10,01:06
Senaste inlägg:: Stake
  Allt går dåligare och känns konstigt måste får skriva av mig. Anonymous 7 2,780 2012-06-12,22:44
Senaste inlägg:: Stridskuken

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}