LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg).
|
2012-07-15,15:34,
|
|||
|
|||
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg).
WOw dude, jag trodde ALDRIG att hon skulle gå med på att ens kyssa dig efter att ha läst ungefär hälften, holy shiet, det såg ut som att du redan hade hamnat i den ultimataste "friend-zone" någonsin.
Anyway, uppenbarligen verkar hon på nåt sätt gilla dig även fast du beteer dig som en dork. Man brukar säga att det finns 3 sorters tjejer: Ena är neutral mot dig, dom varken gillar eller tycker illa om dig, dessa kan du få att gilla dig genom "game". Den andra är flickor som inte alls gillar dig, dessa är i stort sett omöjliga att sätta på hur fan man än gör. Sen den tredje är flickor som gillar dig vad fan du än gör, hur du än bär dig åt och hur muppigt du än beteer dig. Ej säker om jag till 100% håller med denna teori, men mycket möjligt att detta skulle kunna vara en flicka som smågillar dig hur fan du än beteer dig, kanske det är några skumma feromoner at work och eran DNA passar asbra tillsammans or whatever. ... Eeeellleer så kanske det numera är kört eftersom att du aldrig tog chansen sist, I dunno. Det finns uppenbarligen spänning där, jag tror ärligt talat inte att det är kört öht, slappna av, acceptera att du är nervös med henne, acceptera att det kanske går åt pipan, acceptera att det kanske kan vara så att hon gillar dig hur du än beteer dig, gör det du vill göra och glöm alla regler för en liten tid. Kanske det kan få dig att öppna upp ögonen för att det egentligen inte finnas några regler - bara riktlinjer, något som jag själv insåg efter många år av "game". Fråga dig själv vad du vill göra exakt nu, needy - fine, sopa - fine, en weird tönt som framstår som en oskuld - fine, whatever. Fråga dig själv vad det exakt är du känner och agera efter det -> Vill du ringa henne nu? Gör det, vill du träffas? Fråga na. Men se för guds skull till att ha sex med na när ni träffas, och återigen, acceptera bara det faktum att du kanske är lite nervös inför henne, försök för all världens skull inte börja spela mr macho guy nu. Good luck! [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg). - av Avager - 2012-07-15,14:56
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg). - av Evilvalle - 2012-07-15,15:34
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg). - av Jesus Resurrected - 2012-07-15,15:44
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg). - av Poiuert - 2012-07-15,17:33
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg). - av Vagabond - 2012-12-09,20:20
|
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}