LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg).
|
2012-07-15,15:44,
(Detta inlägg ändrades senast: 2012-07-15,15:46 av {2} Jesus Resurrected.)
|
|||
|
|||
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg).
1. Kyssöveranalysernas konung kan nu krönas
2. Det här är levande i allra högsta grad Efter att ha läst din text så säger jag bara FUCKING sluta försöka analysera kyssar som om det vore ett eget språk. Om en tjej kysser/hånglar med dig så är det ett rätt jävla bra tecken, sortera in det i facket positivt och inte "Hejdå-nu har du sumpat det ordentligt-kyss”. Om hon inte vill hångla eller kyssa dig så kommer hon inte göra det, om du sumpat det grovt så hade hon inte svarat på dina samtal. Mitt råd till dig är att, fortsätt göra allt precis som vanligt, som det var före kyssen, det är uppenbart att tjejen gillar att umgås med dig. Men om du totalt bryter ihop efter att ha kysst henne och blir nervös och sen inte kan fortsätta vara avslappnad som du varit tidigare så kommer hon försvinna med tiden. Dynamiken som ni hade före kyssen vill du ha kvar och du ska agera precis som förut. BE A FUCKING MAN, centrerad, säker i dig själv, lugn och "jag klarar vilket problem som än kommer min väg"utstrålning. Du verkar gallopera iväg i huvet hela vägen till gifta sig och skaffa familj så mycket av ditt eget värde du lägger i vad som händer med den här tjejen, tänk på att hon är inte perfekt, hon är också rädd och tänk på att du vet inte ens om hon är värdig att vara din flickvän eller mer än kompis än. Det får tiden utvisa och framför allt hon bevisa. Förklara sånt här bättre i tal än text, vill du höra lite lugnande ord och råd samt kackla av dig lite av det som snurrar i ditt huvud så skicka nummer i pm. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg). - av Avager - 2012-07-15,14:56
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg). - av Evilvalle - 2012-07-15,15:34
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg). - av Jesus Resurrected - 2012-07-15,15:44
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg). - av Poiuert - 2012-07-15,17:33
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg). - av Vagabond - 2012-12-09,20:20
|
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}