LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg).
|
2012-07-15,17:33,
|
|||
|
|||
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg).
Scary shit där. Fick nästan rysningar. Var med om rätt liknande situationer innan jag blev lite skillad med damerna. Alla gick åt helvete, LOL.
Jag skulle tippa att du har ytterligare en chans att reparera skadan, men ett sånt här race till och det är game over. Vad jag skulle göra? Träffa henne i ett sammanhang där du känner/får visa dig självsäker och avslappnad, och där du också helst är pre-selected och/eller "leader among men". Vad det sammanhanget är kan bara du svara på, men det bör i mitt tycke absolut vara alkohol inblandat. Absolut inga hålla-i-handen-promenader eller dylikt, men det behöver väl knappast sägas ... Vara lekfullt sexuell (på ett sätt som är kongruent med hur du uppträtt hittills -- som Evilvalle tar upp ovan) tycker jag också låter som en vettig idé. En sak till: i det här läget skulle jag absolut inte ringa, utan bara köra på SMS. Hela den där sista telefonkonvon du postade är som ett skolboksexempel på hur dålig dynamik det kan bli om man ringer istället för att messa. (Återigen, har gjort samma misstag själv, so I feel your pain.) |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg). - av Avager - 2012-07-15,14:56
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg). - av Evilvalle - 2012-07-15,15:34
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg). - av Jesus Resurrected - 2012-07-15,15:44
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg). - av Poiuert - 2012-07-15,17:33
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg). - av Vagabond - 2012-12-09,20:20
|
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}