LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
John Gray författaren bakom "Män är från Mars, Kvinnor från Venus" äger sönder Mona S
|
2012-02-21,21:37,
|
|||
|
|||
John Gray författaren bakom "Män är från Mars, Kvinnor från Venus" äger sönder Mona S
Set Theory Skrev:Nu var det ett litet tag sedan jag såg klippet så mitt minne kanske spelar spratt på mig men... Jag sa aldrig att han var en skicklig debattör, utan att han argumenterade mot folk som var det. Somsagt, han mötte folk som, för oss, och speciellt amerikaner är redigt feministiska. Han drog sin poäng av att han helt enkelt tyckte de var dumma i huvudet för att tänka så. Om någon av oss hade suttit i en diskussion med en feminist tror jag knappast att vi hade struntat i personagrepp. Now, yes, han var i teve, så det var inte optimalt för honom att göra det, somsagt jag tycker inte han gjorde det snyggt, men fan att han hade rätt i poängerna han kom till. Att han misslyckades sälja sin produkt till dig är ju lite av ett feminist alarm, då de flesta av oss här redan tänker i hans banor och håller med om feminismens överdrift i Sverige. Life is a game.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 10 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}