LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
John Gray författaren bakom "Män är från Mars, Kvinnor från Venus" äger sönder Mona S
|
2012-02-21,23:34,
|
|||
|
|||
John Gray författaren bakom "Män är från Mars, Kvinnor från Venus" äger sönder Mona S
Bubblan Skrev:Så bindningar mellan vänster och höger hjärnhalva som leder till olika känslomässiga responser är inte vetenskapligt? Sociala experiment är inte vetenskap? Du gör psykologer arbetslösa Set Theory. Finns ingen här som har sagt att det inte finns skillnader mellan män och kvinnor som är vetenskapliga faktum. Han sysslar inte med vetenskap utan han är en relationsrådgivare. Han tar vissa saker som är förklarade med vetenskap, lite av sina egna tankar och värderingar och blandar ihop en cocktail-sörja av skiten som han sedan säljer. Det han sysslar med är inte vetenskap i sig. Det är en stor skillnad så jag tror inte psykologer behöver oroa sig. Jag förstår inte vad du menar med hur det skiljer sig mot pickup? Vad är det som ska skilja sig? På vilket sätt ser du "pickup" i det jag har skrivit som du citerar i fetstil? Det jag menar är att man lever sitt liv utifrån det som är rätt enligt en själv, inte enligt det som är "rätt enligt naturen". Förstår du skillnaden? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 10 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}