LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas
|
2014-04-10,19:29,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-10,19:33 av {2} illdan.)
|
|||
|
|||
RE: Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas
(2014-04-10,16:11)kball Skrev: Tack för svar! Äsch, hon borde fatta att du är lite sugen på henne asså.. Tjejer läser sånt bättre än killar. Så det behöver du nog inte påminna henne om. Det närmsta jag kommit denna situationen är med mitt ex.(flera år dock). En grej som fick henne att vilja ha mig jävligt mycket var att jag var väldigt fysiskt off mot henne när vi sågs.. I vanliga fall är jag på direkt och tafsar. Då fråga hon va som va fel osv... *inget* Sen tjöta hon om att vi skulle ligga i sängen och hålla om henne.(höll om henne väldigt slappt och intresserad, hon tjöta till sig att jag skulle göra det på riktigt) när vi hade legat där en stund sa jag.... "Hmmm annars har det alltid känts som vi sågs senast igår och inget har ändrats de andra gångerna vi sets..... Men nu känns det inte som jag känner dig så bra längre... Vet inte varför... Lite konstigt.." Detta gjorde henne ännnu mer på...Jag fortsatte med den stilen en stund, för att sedan vända och börja eskalera...krama henne mer.... torrjucka henne lite osv... Hångla lite osv..... HON ville ha min kuk så jävla mycket... Men jag tror inte jag fick till det för att hon var STENHÅRD på att jag inte fick knulla henne om jag inte ville va tillsamans... Tror det slutade med att hon smekte sig själv och jag drog en hederlig handtralla till hennes underbara stön Träffar henne 2 veckor senare(notera vi är ej ihop). Är rätt på henne direkt börja tafsa... Hon. "NEJ vi är bara kompisar"... Jag fortsatte.. men då blev hon bara ännu mer off... Då fatta jag att det var 0% chans att jag skulle få doppa, så jag tacka för mig och drog hem ... Jag tror du borde köra lite samma stratergi... Var lite off, låt henne komma krypandes för att senare eskalera..SAKTA, men säkert. Men jag vet inte ärligt talat, ni har ju inte haft samma relation som oss.
The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor -Vince Lombardi
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas - av kball - 2014-04-09,16:22
RE: Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas - av illdan - 2014-04-09,18:42
RE: Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas - av kball - 2014-04-10,16:11
RE: Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas - av illdan - 2014-04-10,19:29
RE: Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas - av kball - 2014-04-11,13:58
RE: Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas - av illdan - 2014-04-11,14:04
RE: Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas - av Schlinus - 2014-04-11,15:11
RE: Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas - av kball - 2014-04-11,17:19
|
Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}