LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas
|
2014-04-11,17:19,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-11,17:20 av {2} kball.)
|
|||
|
|||
RE: Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas
(2014-04-11,14:04)illdan Skrev: Tror folk inte svarar för Är det någon specifik info du tänker på? Skriver gärna mer om det behövs. Vet att situationen handlar om mig, men folk får gärna bidra med egna erfarenheter! (2014-04-11,15:11)Schlinus Skrev: Ja, om man säger så kommer man aldrig någonsin kunna närma sig den personen sexuellt. EVER Okej, då var det ju inte jättebra sagt av mig. Vad hade du sagt istället? Jag tyckte mest att jag inte skulle vara alltför reaktiv, jag menar, jag träffar ngn annan (är ju dock inget seriöst men det skrev jag ju inte) så då är det lugnt att ses som vänner då mitt intresse ligger någon annanstans. Det gör det ju dock inte längre men det var väl det jag försökte förmedla. Tänkte på att försöka vara konsekvent i mitt beteende. (2014-04-11,15:11)Schlinus Skrev: Skulle vara för stor push om hon var helt upptagen, social kalibrering som bäst. Hon vill (undermedvetet?) se om du börjar jaga henne.Förstår inte riktigt första meningen men är nog helt korrekt att hon vill att jag ska jaga henne då hon skrev att jag kunde höra av mig om jag ville ses. (2014-04-11,15:11)Schlinus Skrev: Okej? får hon inte vara med någon annan än dig, jag fattar itne riktigt vad du vill med tjejen. Vill du ha henne som flickvän? Vill du doppa, vill du bli kk's? Svara på den frågan, och sen kan du tänka efter ifall du spelar någon roll om du är "plan b" Bra punkter! Jag vill dejta henne lite mer seriöst o se vart det leder till. Mer än så är svårt att säga just nu, är som sagt medveten om att det nog mkt vilja ha det man inte kan få som spökar också men det är en grym tjej som jag alltid sett som flickvänspotential iaf. Naturligtvis förstår jag att om jag helt tvärt slutar höra av mig och sedan dyker upp två månader senare att hon börjat träffa någon annan. Och förstår också att jag inte blir plan A såfort jag dyker upp igen. Hon dejtar inte flera killar samtidigt så man måste vara plan A, och det är det jag vill vara. Att hon först nu säger att hon träffar någon annan efter att viljat ha filmkväll hos mig för tre veckor sedan och att hon säger "just nu".. känns som att hon spelar mig ganska rejält. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas - av kball - 2014-04-09,16:22
RE: Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas - av illdan - 2014-04-09,18:42
RE: Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas - av kball - 2014-04-10,16:11
RE: Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas - av illdan - 2014-04-10,19:29
RE: Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas - av kball - 2014-04-11,13:58
RE: Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas - av illdan - 2014-04-11,14:04
RE: Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas - av Schlinus - 2014-04-11,15:11
RE: Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas - av kball - 2014-04-11,17:19
|
Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}