LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Shittest? Kört eller ej?
|
2014-05-19,23:47,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-19,23:48 av {2} Bruno.)
|
|||
|
|||
RE: Shittest? Kört eller ej?
(2014-05-19,22:23)Nicki Skrev: Håller inte med alls. Jag är emot feminism men jag anser helt enkelt inte att den är utbredd ens i närheten av vad ni påstår. Nä, är inte heller intresserad av diskutera feminism eller ödsla någon tid på det då det inte är särskilt produktivt. Men jag kan ändå inte låta bli att förbluffas över hur du verkar ha lyckats undgå det kulturella förfallet och feminismens påverkan på samhället? Antingen är du väl bara lite för ung eller har sett för lite av andra delar av världen för att inse hur jävla fucked up det egentligen är. "Våga ta för er istället" Det kan man säga till några losers som bara suttit hemma i mammas källare och aldrig ens gjort en approach utan bara vill kunna gnälla för att slippa ta itu med sina egna problem. Jag har dock varit ute tillräckligt mkt i krogsvängen och pushat mig för att kunna förbehålla mig rätten att tala om hur fan det ligger till. Och det är faktiskt det svenska skräpsamhället som det är fel på. När jag tagit för mig och varit mig själv utomlands (i mer "maskulinare länder" än Sverige), sagt vad jag exakt tycker och följt mina manliga instintikter så är det ytterst sällan jag fått fan för det utan tvärtom har det beteendet blivit uppmuntrat och fått positiv förstärkning. I Sverige och andra töntländer jag varit i är det dock jantelagen som regerar och holy fuck ifall någon faktiskt vågar vara maskulin och ta för sig, säga vad han tycker istället för att försöka driva allting åt konsensus och bara var lika jävla trist och tråkig och intentsägande och PK som alla andra. Börjar du gå din egen väg så har du snart ett helt entourage med ilskna betahannar efter dig efter dig som vill ta varje tillfälle i akt att ta ner dig på marken så du inte tror att du är någon speciell, allt enligt jantelagens första paragraf. Ja, så till vida du inte redan är tråkig och intentsägande och har värdelösa åsikter från första början då... |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Hur få tillbaka henne? Eller är det kört? | kball | 5 | 3,058 |
2016-07-03,14:34 Senaste inlägg:: kball |
|
Är detta kört? | Corner | 13 | 8,569 |
2016-04-28,20:43 Senaste inlägg:: Corner |
|
Efter våran date, kört fast, analys önskas samt råd | Champagne | 23 | 14,814 |
2016-01-01,11:52 Senaste inlägg:: bcude |
|
Skriva eller inte? | Shimney | 0 | 1,446 |
2015-12-04,23:50 Senaste inlägg:: Shimney |
|
Vara kompis med sitt ex, eller säga att man vill knulla henne? | Sartre | 22 | 18,475 |
2014-03-21,02:04 Senaste inlägg:: Roppe |
|
Eskalera snabbt eller inte? | Colonel Love | 4 | 2,906 |
2013-04-07,21:43 Senaste inlägg:: confused... |
|
Behålla och lära sig hantera tjej, eller glömma för gott? | Numme | 2 | 1,743 |
2012-07-15,18:38 Senaste inlägg:: Poiuert |
|
Sms: Jag som klantar mig, shittest eller vad? Lite överanalys tack! | Colonel Love | 5 | 2,834 |
2012-07-09,14:34 Senaste inlägg:: Evilvalle |
Användare som tittar på tråden: 17 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}