LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sms: Jag som klantar mig, shittest eller vad? Lite överanalys tack!
2012-07-09,12:54,
Inlägg: #1
Sms: Jag som klantar mig, shittest eller vad? Lite överanalys tack!
Godmorgon Cl!
Träffade en brud i Onsdags på klubb i stockholm. Vi klickade rätt bra, hade kul. Snackade en del, hånglade, jag eskalerade på dansgolvet (hand mellan hennes ben, utanpå hennes trosor/strumpbyxor) och vi hade en allmänt rolig kväll. Enda störande momentet var att en av hennes tjejpolare försvann som vi fick leta efter. På vägen mot våra respektive bussar föreslog jag att vi skulle dra hem till mig men hon tackade nej. Men vi hade bytt nummer tidigare under kvällen så vi skulle ses igen.

Till sms:andet då. Sedan i onsdags har vi messat lite dagligen, småpratat typ. Hade föreslagit (i lördags tror jag) att jag skulle bjuda henne på mina fantastiska pannkakor som hon tyckte var en bra idé. Så igår föreslog jag att vi skulle ses. Först var hon på idén och sen sket det sig. Läs nedan hur det gick till.

SMS
Jag: Okej Jobbade du imorgon förresten?

Hon: Ja fast bara till ett. Hur så?

Jag: Tänkte bjuda på mina himmelska pannkakor Dock behöver jag vara i inne i stan 18.30

Hon: Så vi ska ses innan dess?

Jag: Precis

Hon: Vi ska inte ta en normal fika på stan då? Tongue

Jag: Gud nej, har träffat alldeles för mycket gamla polare denna sommar. Är helt sönderfikad Tongue

Hon: Haha då är man duktig om man lyckas med de. Nåt annat då?

Jag: Biljardpalatset vid Fridhemsplan föreslår jag.

Hon: Ingen aning aning om var det ligger men visst
Hon: Vilken tid ses vi?

Jag: 15.00 spärrarna fridhemsplan. Messar vilken uppgång senare

Hon: Vill du ens ses då?

Jag: Eh, ja Tongue Annars skulle jag inte föreslå det. Men ses helst hos mig då jag varit i stan så mkt på sistonde

Hon: Nja, inte första gången vi ses

Jag: Fridhemsplan 15.00 alltså^^

Hon: Tänk om jag inte kan kl tre då?

Jag: Ok, vi får ta det en annan gång

Hon: Eller så skiter vi i de


Jag tolkade hennes sista två sms som ett shittest så slutade svara där. Ville inte falla in i att vara reaktiv på det hon skrivit utan tänkte att nu kan hon få oroa sig för att hon har fått allt att skita sig istället.

Ser även att jag kan dra ner en del på användandet av smileys..

Men vad tror ni? Shittest, klantade jag mig? Och hur tar jag det vidare härifrån?

Tack på förhand!
//Love
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-07-09,13:50,
Inlägg: #2
Sms: Jag som klantar mig, shittest eller vad? Lite överanalys tack!
Citat:Hon: Vill du ens ses då?

Jag: Eh, ja Tongue Annars skulle jag inte föreslå det. Men ses helst hos mig då jag varit i stan så mkt på sistonde

För långt samt en smiley på ett uppenbart stört beteende - "vill du ens ses då?" - Ja, annars hade du väl för fan inte messat, cp brud =)

Citat:Hon: Eller så skiter vi i de

Hade jag skrivit "ye lika bra" alternativt "ok" på, hon kommer höra av sig om ett tag.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-07-09,14:18,
Inlägg: #3
Sms: Jag som klantar mig, shittest eller vad? Lite överanalys tack!
Evilvalle Skrev:Hade jag skrivit "ye lika bra" alternativt "ok" på, hon kommer höra av sig om ett tag.

Så typ vänta på att hon hör av sig och ifall inte så höra av sig om några dagar - en vecka?
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-07-09,14:26,
Inlägg: #4
Sms: Jag som klantar mig, shittest eller vad? Lite överanalys tack!
Evilvalle Skrev:För långt samt en smiley på ett uppenbart stört beteende - "vill du ens ses då?" - Ja, annars hade du väl för fan inte messat, cp brud =)

Vad hade du svarat istället? Typ "Ja" bara? Tongue
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-07-09,14:34,
Inlägg: #5
Sms: Jag som klantar mig, shittest eller vad? Lite överanalys tack!
Yeah chilla ett par dagar.

Endra hade jag svarat "ja" på smset, eller så hade jag ignorerat det totalt Smile
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur få tillbaka henne? Eller är det kört? kball 5 2,043 2016-07-03,14:34
Senaste inlägg:: kball
  Skriva eller inte? Shimney 0 1,110 2015-12-04,23:50
Senaste inlägg:: Shimney
  Shittest? Kört eller ej? Thanatophobia 52 27,040 2014-05-22,21:28
Senaste inlägg:: Beerpong
  Vara kompis med sitt ex, eller säga att man vill knulla henne? Sartre 22 13,736 2014-03-21,02:04
Senaste inlägg:: Roppe
  En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp! Flumrider 28 11,617 2013-08-19,14:22
Senaste inlägg:: Tenga
  Flake! Behöver lite hjälp Flumrider 12 4,805 2013-08-07,06:36
Senaste inlägg:: Flumrider
  Eskalera snabbt eller inte? Colonel Love 4 2,029 2013-04-07,21:43
Senaste inlägg:: confused...
  Behålla och lära sig hantera tjej, eller glömma för gott? Numme 2 1,237 2012-07-15,18:38
Senaste inlägg:: Poiuert

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}