LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Behöver skriva av mig (lång läsning)
2014-06-17,15:55,
RE: Behöver skriva av mig (lång läsning)
Fuck yeah vilken bra dag! På två veckor börjar jag att jobba heltid och ett gympass innan det, endorfinerna bara sprutar utBig Grin

(2014-06-17,12:16)Rednales Skrev: Håller med om att magkänslan är mest relevant här. Men i sånna här lägen kan de vara svårt att hitta den känslan i djungeln av alla känslor/argument som virvlar runt, så bra att ni har "paus" nu. Viktigt är att släppa problemet helt och göra nått annat, så man kan komma tillbaka med ett nytt tänk och se saken från ett annat perspektiv. Vanligtvis har också en hel del av känslorna lagt sig vid det här laget, vilket gör att det blir enklare att se helheten. För av egen erfarenhet stämmer det som Einstein sa:

“We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them.” -Albert Einstein

Ett annat sak som kan kan vara uppmärksam på är fear of loss(FOL), vilket inte är en lika kravlös känsla som magkänslan men kan vara svår ibland att ursklija från den. I ditt fall skulle magkänslan kunna vara att du verkligen vill vara med tjejen, eller FOL att du vill vara med tjejen för att du förlorar de och de annars. Men att identifiera vad som är vad kan bara du göra.

Lycka till, hoppas det löser sig.

Yo! Har Funderar ganska mycket kring FOL. Läst igenom Magic of making up och den ändrade verkligen min syn på hela situationen. Istället för att tänka ''jag måste ha henne kvar'' så blev tankegångarna till ''vill jag verkligen vara tillsammans med henne och varför vill jag det''.

Ärligt talat är mitt liv så fucking bra nu att jag inte behöver henne. Det som tär på mig är att jag inte vet vad hon eller jag känner. Det hade varit betydligt lättare för mig om jag blir cold hearted dumpad. Då skulle det här kapitlet varit avslutat för mig.

Jag är väldigt organiserad och gillar att ha mycket kontroll om saker runt mig, både på gott och ont. Som person är jag hård på utsidan och varm inuti, människor jag bryr mig och bryr jag mig verkligen om. Även om hon inte vill vara med mig så bryr jag mig ändå om henne. Hon har hjälp mig att växa jättemycket på sätt som jag inte skulle utvecklats på annars.

Har även drömt ganska mycket om henne på senaste tiden. Drömmarna har handlat om att allt varit bra mellan oss.

läste att chris_93 här på forumet hjälper folk att tolka drömmar och finns säkert fler. Drömmarna kan säkert vara till hjälp för att komma underfund med vad jag verkligen känner.

Meddelanden
RE: Behöver skriva av mig (lång läsning) - av Tumba - 2014-06-17,15:55

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Inget svar på sms, oklart om hon fått det. Skriva igen på whatsapp? ChuckNorris 8 4,837 2017-07-21,21:43
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Skriva eller inte? Shimney 0 1,400 2015-12-04,23:50
Senaste inlägg:: Shimney
  Behöver vägledning fisk 13 9,458 2015-03-02,17:52
Senaste inlägg:: patrik.g
  Pojkvasker behöver hjälp! Flumrider 13 9,609 2013-12-05,09:03
Senaste inlägg:: Flumrider
  En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp! Flumrider 28 15,433 2013-08-19,14:22
Senaste inlägg:: Tenga
  Flake! Behöver lite hjälp Flumrider 12 6,777 2013-08-07,06:36
Senaste inlägg:: Flumrider
  Behöver tips på ställen - Södermalm Sthlm Ragnar 4 2,610 2013-05-31,01:30
Senaste inlägg:: Jayson1
  Jag behöver tips och råd! Aljeco 7 3,854 2012-11-22,20:55
Senaste inlägg:: trollface

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}