LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Grabbar Hjälp mig!! Ni måste!
|
2015-09-18,10:48,
(Detta inlägg ändrades senast: 2015-09-18,10:57 av {2} confused....)
|
|||
|
|||
RE: Grabbar Hjälp mig!! Ni måste!
Alla gånger i mitt liv som jag visat känslor för en tjej före hon visat känslor för mig så har det skitigt sig, även om dom varit väldigt investerad och visat stort intresse för mig så har dom ändå tagit avstånd om jag börjat visa starkare känslomässig investering för henne än hon har för mig.
Faktiskt så alla tjejer som blivit kär i mig och verkligen jagat och velat ha förhållande med mig så har jag typ friendzoonat dom först. Sagt jag inte är ute efter något seriöst, att vi borde bara ses som vänner och sen hållt det till en sexuellt vänskaplig nivå. Med min personliga erfarenhet så är dejta tjejer eller att få en tjej kär i en nästan som att hamna i en fälla med kvicksand, desto mer du kämpar och försöker på ett känslomässigt plan desto djupare sjunker du och närmare döden kommer du. Lättare sagt än gjort dock, jag hamnade själv i fällan nyligen där jag för första gången på flera år försökte visa mig känslomässig osv och det sket sig självklart. Problemet är också att när man först har hamnat i sanden är det svårt att ta sig ur. Hon har redan börjat ta avstånd ifrån dig, du har hamnat i sanden och börjat sjunka, du får absolut inte visa några mer kärleksfulla känslor för henne nu för att då kommer det bli ennu värre, desto mer kärlek du visar för henne nu desto längre pushar du iväg henne. Var enig med henne att det är för tidigt ljug och säg du nyligen dejtat en seriöst och behöver tid som singel du också nu när du tänkt efter , friendzoona henne också och håll det vänskapligt / sexuellt. Droppa allt av kärlek tills hon börjat investera kärleksfulla känslor i dig och låt henne då hela tiden ligga ett steg före dig. Om hon nu börjar göra det öht, kanske redan är kört. Tänk efter hur du agerat mot dom tjejer som blivit kär i dig tidigare i livet , försök agera likt mot henne och gör vad du kan att förtrycka känslorna, iaf till(om) hon börjar visa känslor för dig först. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 17 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}