(2015-09-18,13:37)Steel Skrev: Tack grabbar!!
Jag vet fasiken! Medan jag var med henne så var det som att något sa till mig "säg det inte!!" typ varenda gång jag tänkte säga det. Jag satt praktiskt taget hela kvällen och såg ut som att jag hela tiden "hade något på tungen". Hon skrattade och "gigglade" varenda gång jag försökte få fram det men jag lyckades inte, eller rättare sagt (efter att ha läst era inlägg) lyckades jag hejda mig till att göra det!
Fjiiuu*
Du har helt rätt. Stämmer! Jag gick tillbaka för att säga det samtidigt så var jag tvungen att gå tillbaka för att tbanan stängde och det var hon som stod däruppe som att HON väntade på att jag skulle komma upp igen, jag var ju tvungen att gå upp för min buss gick där uppifrån. Sedan så var det ju också så att känslorna tog över. Jag tänkte inte alls, jag bara gjorde. I mitt huvud, det enda jag tänkte var "jag måste få vara med henne igen en gång till! Hålla om henne!" mer eller mindre. Så jävla kär e´jag =/
Tack för tipset! Ska komma ihåg det! Att aldrig fråga om en kyss igen! Got it!
Tack broder!
Så sant! När du säger det så får det mig att tänka efter... Det är så varenda gång ja! Men vad ska jag göra nu... Hmm... kan jag göra något? borde jag friendzona henne på något vis? och är det inte försent för det? hur ska jag isåfall säga det liksom? skit... svårt...
kan jag skriva till henne nu typ ”jag har funderat och du har rätt... jag har själv kommit ur en relation nyligen och vill helst bara vara vänner, om det är okej?”, kan man skriva så? och går det nu... fan jag vet inte! Så jävla fucking förvirrad, ursäkta!
ja... asså så som jag varit mot andra tjejer, som velat ha mig, har jag ju varit "iskall" rent av. Typ nästan otrevligt dissande typ! men hur fan ska man kunna göra så när man känner som man känner... sjukt jävla skum psykologi!
Ibland undrar man om man bara ska köra på och jaga skiten ur henne du vet, som förr i tiden när killar stod nedanför tjejers fönster och spelade gitarr och sjöng och jag vet inte vad! haha! men o andra sidan liksom
Tack mannen! Juste! Jag ska ju ut med grabbarna ikväll igen, ska se till att träffa nya tjejer så jag inte tänker på henne för mycket. Träffade visserligen en annan tjej samma kväll, tog hennes facebook, Hanna Larsson, ska nog fokusera lite på henne mer...
Okej! Fasiken... vad för typ av event är okej att smsa om? Tänkte... svårt det där. Så det inte blir ”lame” menar jag... hmm...
Tack igen mannen! Ska läsa det!
Hanna Larsson är sjukt tajt!