LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Grabbar Hjälp mig!! Ni måste!
|
2015-09-18,16:48,
(Detta inlägg ändrades senast: 2015-09-18,16:49 av {2} Parafras.)
|
|||
|
|||
RE: Grabbar Hjälp mig!! Ni måste!
Håll med henne om att ta det lugnt och inte dejta alt. skriv något om att HON går för fort fram "Shit! Jag dejtar ju bara äldre män på 65+, men vi kan ta en promenad i höstvädret! Vet en grym utsiktsplats!" eller whatever, var avslappnad och rolig. It's all fun and games.
Tror dock det är svårt härifrån. Investera mindre, om hon skriver så var lite OFF. Avsluta smskonvosarna på ditt initiativ. Initiera inte kontakten på några dagar utan låt hon göra det. Om hon inte gör det på några dagar, testa att bjuda ut henne på något enkelt. Promenad på 30 minuter typ. Får du ut henne, så är du helt jävla off efteråt och låter henne initiera kontakten efter dejten ("Varför hör han inte av sig igen? Var jag jobbig på promenaden? Hade jag fult smink? Gillar han inte mig?" - investering från hennes sida). Får du inte ut henne så skriv inget igen och nexta. Svår jävla sits då du vill träffa henne men varje gång du skriver så investerar DU mer än henne, vilket det borde vara tvärtom. Så försök få henne hooked och sedan låter du hon investera genom att ta kontakten osv. Mina 2 cents! Take it or leave it. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 14 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}