LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Situation med tjej som har pojkvän – hur hanterar jag det här bäst?
|
2012-05-05,02:16,
|
|||
|
|||
Situation med tjej som har pojkvän – hur hanterar jag det här bäst?
Intressant fråga. Jag tänker mig att hon kan känna att du är safe som validerar henne och visar intresse men som inte kräver nåt tillbaka (du har inte eskalerat än). För hon har ju de facto legat med en annan snubbe på jobbet, samtidigt som ni hängde (fattade jag det som).
Skulle vara intressant att se vad folk säger om hur man kan vända på det. Jag skulle ha nexat henne eller försökt att använda henne som en pivot/länk till sina snygga tjejkompisar (om hon inte cockblockar dig för att ha bekräftelsen "on tap"). Näe, jag säger backa och jaga nåt annat. Ett tag iaf. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Situation med tjej som har pojkvän – hur hanterar jag det här bäst? - av illusionisten - 2012-03-31,08:07
Situation med tjej som har pojkvän – hur hanterar jag det här bäst? - av illusionisten - 2012-03-31,12:52
Situation med tjej som har pojkvän – hur hanterar jag det här bäst? - av russel - 2012-03-31,16:17
Situation med tjej som har pojkvän – hur hanterar jag det här bäst? - av Alterego - 2012-05-05,02:16
Situation med tjej som har pojkvän – hur hanterar jag det här bäst? - av illdan - 2012-05-05,09:55
|
Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}