LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Situation med tjej som har pojkvän – hur hanterar jag det här bäst?
|
2012-05-05,09:55,
|
|||
|
|||
Situation med tjej som har pojkvän – hur hanterar jag det här bäst?
Tjejer älskar uppmärksamhet och bekräftelse. Det finns flera tjejer som kan vara flörtiga bara för dom vill att du ska va kåt på dom, och så länge dom vet att du vill ha dom, så kan de vara ganska nöjda med det.
Ge henne inte uppmärksamhet och bekräftelse så kanske hon börjar jaga dig, för att få den(antagligen inte dock). Och när du väl får chansen eskalera som fan, totalvägrar hon så vet du att det inte är något att slösa energi på... Inte bättre att dra ut på krogen och ragga upp något ONS istället för att kämpa för att få ligga med en fd. arbetskamrat som dessutom har pojkvän och bara vill ha din uppmärksamhet? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Situation med tjej som har pojkvän – hur hanterar jag det här bäst? - av illusionisten - 2012-03-31,08:07
Situation med tjej som har pojkvän – hur hanterar jag det här bäst? - av illusionisten - 2012-03-31,12:52
Situation med tjej som har pojkvän – hur hanterar jag det här bäst? - av russel - 2012-03-31,16:17
Situation med tjej som har pojkvän – hur hanterar jag det här bäst? - av Alterego - 2012-05-05,02:16
Situation med tjej som har pojkvän – hur hanterar jag det här bäst? - av illdan - 2012-05-05,09:55
|
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}