LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Söt tjej, chodear ofc.
2013-03-26,17:06,
Inlägg: #1
Söt tjej, chodear ofc.
Går hos en s.k. "jobbcoach" på ett företag (via arbetsförmedlingen).

Iaf, andra dagen idag, första "Riktiga". Så jag o en till dude kommer i en ny grupp, var en jävligt söt tjej där som jag la märke till, hon verkade ha gjort samma sak (men här kommer chodetankarna in o säger att man inbillar sig).

iaf, går ut o ska på toa, så går jag förbi köket o ser att hon är där o tar en kaffe, möter blickar, hon ger ett varmt leende, men såklart brainfreezar man och bara går förbi och in på toan.

Suck! perfekt läge för att smalltalka lite med henne, men ist är man ihelt andra tankar.
Fuck! Så kmr bara mer o mer chodetankar fram desto mer man tänker på det, hamnar i en negativ spiral som fan. Blir nervös för att få ögonkontakt igen osv, undrar vad fan jag håller på med.

Riktig AA kan man väl säga är väl de typ av tankar som cirkulerar i huvudet. Fuck!

Är väl en skitsak egentligen, men man blir besviken på sig sj. Igår var det en annan tjej som jag började snacka med helt spontant, kunde kolla djupt i ögonen mm, skillnaden var dock att gårdagens tjej ansåg jag vara under mig i utseende, medan dagens tjej var snyggare än mig.

Jag vet att jag hade mkt problem med att kolla i ögonen på heta brudar när jag va liten, men något som försvann med tiden, men som kommer fram då o då när man börjar tänka så jävla mkt.

Tips o tricks?! Ska för övrigt börja min nowank IDAG! Peace
2013-03-26,17:28,
Inlägg: #2
Söt tjej, chodear ofc.
Talk to her already! Tänk dig vad nöjd du kommer vara när du väl tar tag i det, och hur enkelt det kommer vara nästa gång. Försök vara mer personlig också, och snacka inte bara om arbete/jobbcoachgrejen. Det är som att paddla kajak! Tar jättemycket kraft att få upp farten, men när den väl är nådd så är det bara paddla med utan större bekymmer. Good luck!
2013-03-26,19:51,
Inlägg: #3
Söt tjej, chodear ofc.
Ja men absolut ska jag snacka med henne! Det är dock biblioteksstämning där inne, dvs man "ska" inte prata i onödan. Men visst kommer det finnas chanser att prata, raster med mera.

Snackar så jäkla lite med tjejer nuförtiden, hela den där biten om att bara småsnacka brukar bli rätt stelt, men det kommer ju inte bli bättre av att man undviker det, utan att bara "påt igen" och med varje tjej man approachar / interactar med, så blir nästa mycket enklare osv. Till slut sitter det ju. Det gäller bara att motivera sig och inte chodea ur och hitta på massa ursäkter för varför man inte ska göra det mm. Jag menar biblioteksstämningen i sig är ju en ursäkt från min sida, även om det ligger ngt bakom det, visst fan skulle jag kunna ha suttit mig bredvid henne och säga hej, men man får ju försöka vara lite normal också, även om det är bra att bryta normer Smile
2013-03-26,21:20,
Inlägg: #4
Söt tjej, chodear ofc.
Sånt som händer, även jag har AA ibland.. Men börja säg hej till randomtjejer på stan bara när du går förbi dem.. eller fråga vad klockan är sen säger du bara tack så mycket och ge en komplimang för halsduken eller något (haha), sen säger du hej då..

Lovar att du inom en vecka kommer kunna prata med den där tjejen helt utan problem, iaf i 5 minuter! Nästa gång 10 osv! Kör hårt!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände? Nooblet 25 13,671 2018-08-20,20:29
Senaste inlägg:: Oxtilia
  Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? Frogged 4 2,434 2016-05-12,15:16
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  tjej som är långsam på sms Parafras 20 13,448 2016-03-21,23:37
Senaste inlägg:: tay
  Komplicerat situation med en tjej jag har känslor för Fiskarn 14 6,236 2016-01-29,20:31
Senaste inlägg:: Willson
  Om ens tjej har haft ex kille som var bad boy, ska man stay away? tay 7 2,998 2016-01-17,03:51
Senaste inlägg:: godsgift
  Hur agera på gymmet mot en tjej mewtoo 4 5,056 2015-02-05,17:56
Senaste inlägg:: Schlinus
  Tjej och träff, vad gjorde jag fel? Dowgeni 13 7,856 2014-05-27,12:21
Senaste inlägg:: illdan
  Intresserad av en tjej, klantat mig. Tenga 3 2,650 2013-12-10,14:32
Senaste inlägg:: Willson
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 6,035 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Tjej som avbokar hela tiden! selected 10 4,757 2013-05-19,17:47
Senaste inlägg:: casey

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}