LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjej som avbokar hela tiden!
2013-05-18,22:55,
Inlägg: #1
Tjej som avbokar hela tiden!
Okej för att hålla det kort. Kom i kontakt med en tjej via facebook i mars, tog nummer sen har smsat henne då o då. Efter nåra dagar sa jag att jag är i hennes stad då o då för jag har kompisar och vi kan då ses när jag väl kommer dit, så en vecka senare planerar jag att åka till hennes stad och skriver att vi kan träffas och hon svarar att hon inte kan då hon jobbar. Påsklov närmat sig då hör jag av mig till henne och hon säger att hon är borta hela helgen och ska åka till en annan stad.

Jag pallar inte mer så jag säger åt henne att det är hennes tur nu om hon vill komma o träffas. Hon hör av sig efter nån vecka o säger att hon kommer till Helsingborg för det är Helsingborg festival, och hon tycker det är bra tillfälle att träffas och jag svarar att Helsingborg festivalen är inte föräns juli. Jag säger till henne hon kan komma till malmö för jag ska ha en fest nästa fredag . Hon säger okej men det kan jag klart. så nu de senaste dagarna har vi messat från och till och skrev "så när hälsar gangster frugan på?" hon: "det får bli snart tycker jag" och jag sa till henne att komma till mig redan nu på onsdag, får detta svar från henne efter 1 dygn "Är sjuk just nu och har nåt evenemang på lördagen där dagen efter som jag måste gå på, men vi kan ju se längre framöver!"

Jag får en känsla utav att hon spelar, eller gör så där för att hon kanske inte vill träffas .

Inte bara just för den här tjejen gör så men om det händer igen vad ska man göra? Skita och gå vidare kan jag enkelt göra men finns det annat alternativ?
2013-05-19,01:47,
Inlägg: #2
Tjej som avbokar hela tiden!
Hon är attraherad men samtidigt inte. Bästa du kan göra att göra som hon gör mot dig.
Cancel that muthtarfuckkaah, hon har andra pojkar bakom sig.
2013-05-19,02:41,
Inlägg: #3
Tjej som avbokar hela tiden!
Fick ofta den har typen av respons nar jag var mindre skillad. Hon svarar vilket betyder att pa nagot plan ar hon intresserad. Samtidigt ar det extremt svart att inte bli reaktive nar hon beter sig pa detta satt. Hennes excuses ar bullshit, hon prioriterar dig inte helt enkelt.

Kommer ihag nar jag hade snackat med en tjej i en manad och stamt traff men sen kunde hon inte (2 timmar innan) for att hon skulle traffa nagon javla kompis efter att redan ha flakat flera ganger innan: holl pa att explodera men got my shit together och slutade svara helt. Sen 2 manader efterat kom hon krypandes och da gick det mycket battre mycket pga att jag tappat intresset och inte var outcome-dependent.

Jag skulle slutat svara. Att lagga ansvaret pa henne att fixa traff funkar inte enligt mina erfarenheter. Att gora samma sak tillbaks har inte heller varit en hit for mig iaf. Vanta och se om hon kontaktar dig och andra da din outlook/ton. Svara kyligt och kortfattat ex "ses imorn?" -> "ok." Alternativt vantar du en manad och testar samma sak. Du signalerar for mycket intresse i proportion till ditt varde och darmed tillater hon sig sjalv att 'leka' med dig eftersom hon vet att hon inte kan forlora dig.
2013-05-19,03:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-19,04:58 av {2} confused....)
Inlägg: #4
Tjej som avbokar hela tiden!
Jag har OFTA haft detta problem, jag har så många gånger att jag tappat räkningen bokat träffar med brudar och så avbokar dom i sista sekund. Riktigt jävla irriterand, och riktigt jävla svinigt gjort av brudarna. Jag har ett par gånger trott att jag ska på "dejt" och sagt nej till polarna eftersom jag bestämt med bruden först(så är jag generellt och inte bara med brudar, har man bestämt planer med någon så jävlar håller man dom och avbokar inte i sista sekunden, om nu inte något riktigt jävla speciellt och viktigt kommer upp), sen typ precis före man ska ses eller samma dag man ska ses avbokar hon och så sitter man där själv en kväll för polarna har redan dragit iväg.

ALLA brudar gör så här mot killar, samtidigt som om en kille gör så mot henne är han ett riktigt jävla svin och taskig. Dubbelmoral som vanligt när det gäller brudar.

Men, men. En av gångerna det hände gjorde jag så att andra gången hon avbokade skrev jag något liknande. "Det verkar som du tar mig för givet, har du bokat med mig så har du bokat med mig, blir det inget ikväll får du inga fler chanser" , hon kom då med ursäkter och blablabla och kom med ett nytt förslag några dagar senare, jag svarade då "Det går inte, jag har andra planer då, hej då!" sen gick det 2dagar eller något och dagen före hennes nya förslag som jag sa nej till skickade jag sms "planerna imorgon blev inställda, vill du ha en andra chans är det imorgon som gäller" , vi bokade ny träff och på morgonen den dagen vi skulle ses så skickade hon sms till mig och frågade om vi skulle ses idag osv så hon skulle hon se till att ha kvällen fri. Och ja, den gången blev det träff.
2013-05-19,03:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-19,03:04 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #5
Tjej som avbokar hela tiden!
sluta bara svara, skit i henne. hur skulle du agera om du hade 20 tjejer i ett harem hemma redan? du hade inte brytt dig och bara svarat "ok" sen aldrig mer skrivit om inte hon skriver.

Eventuellt kör med David X taktik. Skriv "Jag kommer ge dig en chans till att träffas, sen kommer jag ta bort ditt nummer/liknande"
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-05-19,03:21,
Inlägg: #6
Tjej som avbokar hela tiden!
Kortfattat så är dynamiken den att du vill träffa henne mer än hon dig -> Du är mer investerad än henne, då blir det såhär.
For next girl: Skapa en dynamik där hon TJATAR på att få träffa dig. Hur gör du detta? Game baby.

Jag har flejkat på en hel del flickor i mina dagar, oftast gör det dom som besatt i en =))).
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-19,04:19,
Inlägg: #7
Tjej som avbokar hela tiden!
Av de få tjejer jag faktiskt fått day2 med (ca 3st) så har INGEN avbokat i sista sekund. En skjöt upp det en dag, men det var det, vi träffades. Så, jag vet inte om det är riktiga attentionwhores som ni kanske försöker fixa day2 med som får en kick av att avboka eftersom de fick bekräftelsen "ah! en vill träffa mig, jag är åtråvärd!". Tragiskt nog så verkar det ju som om ju snyggare en tjej är ju större sannolikt att hon är helt förstörd som person å livnär sig på extern bekräftelse från killar, alltså sämre day2material eftersom hon troligen kmr avboka när hon fått bekräftelsen som sedan försvinner ut genom fönstret igen, att man vill träffa dem irl.
2013-05-19,12:15,
Inlägg: #8
Tjej som avbokar hela tiden!
Låg och snackade om just detta med mitt kk för någon dag sen , hennes uppfattning att killar gör det oftare än tjejer.

När man gör det själv så tänker man ju heller inte på det som en så stor grej (eftersom man inte blir utsatt för det själv och då får man inte samma känslor av det som gör det lättare att minnas).



Evilvalle Skrev:Kortfattat så är dynamiken den att du vill träffa henne mer än hon dig -> Du är mer investerad än henne, då blir det såhär.
For next girl: Skapa en dynamik där hon TJATAR på att få träffa dig. Hur gör du detta? Game baby.

Jag har flejkat på en hel del flickor i mina dagar, oftast gör det dom som besatt i en =))).


Har det varit medvetet för att öka intresse eller har det varit av "vettiga anledningar" eller kanske så att du ändrat dig huruvida du vill träffa henne?
2013-05-19,13:30,
Inlägg: #9
Tjej som avbokar hela tiden!
tcepser Skrev:Har det varit medvetet för att öka intresse eller har det varit av "vettiga anledningar" eller kanske så att du ändrat dig huruvida du vill träffa henne?

A mix baby, i början var jag en sopa så då tvingade jag mig själv till det för att just experimentera och se vad som hände. Med tiden blev det ibland så att man råkade bestämma day2s på samma dag med olika flickor och blev tvungen att flejka någon och efter ännu längre tid när man hade sånt fint överflöd så kunde man dissa dom bara pga de mest löjliga småsakerna man störde sig på (för man hade ändå en hel del andra man kunde ringa).
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-19,14:00, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-19,14:01 av {2} selected.)
Inlägg: #10
Tjej som avbokar hela tiden!
Så sammanfattning är jag ska inte höra av mig efter hennes senaste mess men om hon tar initiativet och hör av sig igen och frågar om träff ska jag köra samma spel att jag inte kan men vi kan se framöver etc...
2013-05-19,17:47,
Inlägg: #11
Tjej som avbokar hela tiden!
nä är hon sådär, dont give a shit. dryga ur dig något tokdrygt och hör inte av dig.
förr eller senare när du har mer kapital kommer hon att kräla efter.
[SIGPIC][/SIGPIC]


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände? Nooblet 25 13,665 2018-08-20,20:29
Senaste inlägg:: Oxtilia
  Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? Frogged 4 2,434 2016-05-12,15:16
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  tjej som är långsam på sms Parafras 20 13,448 2016-03-21,23:37
Senaste inlägg:: tay
  Komplicerat situation med en tjej jag har känslor för Fiskarn 14 6,233 2016-01-29,20:31
Senaste inlägg:: Willson
  Om ens tjej har haft ex kille som var bad boy, ska man stay away? tay 7 2,996 2016-01-17,03:51
Senaste inlägg:: godsgift
  Hur agera på gymmet mot en tjej mewtoo 4 5,054 2015-02-05,17:56
Senaste inlägg:: Schlinus
  Tjej och träff, vad gjorde jag fel? Dowgeni 13 7,855 2014-05-27,12:21
Senaste inlägg:: illdan
  Intresserad av en tjej, klantat mig. Tenga 3 2,650 2013-12-10,14:32
Senaste inlägg:: Willson
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 6,032 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Söt tjej, chodear ofc. Nystart 3 1,757 2013-03-26,21:20
Senaste inlägg:: trollface

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}