LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Behöver tips på ställen - Södermalm Sthlm
2013-05-31,00:20,
Inlägg: #1
Behöver tips på ställen - Södermalm Sthlm
Vill be om tips inför lördagen. Ska träffa en skitläcker 30-åring och jag är 42 år, så inget tonårshak tack Smile ingen restaurang eller liknande, vill inte hamna med bord och sånt skit emellan oss som försvårar beröringar. Hellre nån cool aktivitet där vi gör något, nej inte biljard eller bowling.. Det måste finnas något ballare och mer annorlunda ?

Fast kanske ändå, någon cool bar med lite äta och dricka i alla fall..

Vi har inte mötts på riktigt, bara chattat och mailat sen 5 dagar tillbaks. Blev snabbt sexuellt i kommunikationen och de snuskigaste och perversaste konverstationerna har ägt rum. Även sexiga och porriga bilder har vi skickat, så det är ON !

Har inga problem med att vara rätt bekväm och eskalera så känns som lugnt Smile

Ville ha initiativet och ta henne in i min värld i mina hemtrakter. Men det blir stockholm ändå där jag ibland känner mig aningen utsocknes.. Så ! Alla förlag är såå välkomna Wink
2013-05-31,00:42,
Inlägg: #2
Behöver tips på ställen - Södermalm Sthlm
Finns ett ställe som heter "Bauer" svinbra, feta soffor man kan ligga och grovhångla i.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-05-31,00:51,
Inlägg: #3
Behöver tips på ställen - Södermalm Sthlm
Ok tack Russel ! Kollade in ställets hemsida.. Kanske finns något mer crazy eller kinky ?
2013-05-31,01:30,
Inlägg: #4
Behöver tips på ställen - Södermalm Sthlm
Det här är fan min specialité.

Mitt nummer ett ställe för drinkar i Stockholm är Södran (Södra Baren), ligger vid Mosebacke. Gå högst upp i huset, beställ en varsin drink och ut på balkongen. Otrolig utsikt, mest ståplatser och en del folk. Härifrån ser du Djurgården, Östermalm, Kungsan, Slottet, Gamla Stan, Stadshuset och Kungsholmen, Västerbron och Söder Mälarstrand. Råkade smyga in ett pull här för drygt ett år sedan och vi blev utslängd så måste hålla låg profil, annars hade du sett mig där varje dag.

Annars har du Le Rouge. Helröd inredning. Blir det inte cheesy här så blir det nog inte det någonstans.

Dagtid brukar jag släpa med dem till Mälarpaviljongen på Kungsholmen. En rund brygga ute på vattnet. Fylls ganska fort på helgdagar så där får man vara snabb.

Josefinas är annars klockrent. Stor uteservering på Djurgården. MYCKET soffor där man lätt kan sitta avsides. Är ni där på kvällarna (speciellt onsdagar) blir det mycket tjugoåringar som jag gissar att ni vill undvika. dock att ni inte är felplacerade där en fredagkväll, finns många i din ålder som sitter där då.

Har ett bra gäng med barer jag går mellan, vill du ha fler förslag så skriv men ovan har du vassa ställen för dejt.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Behöver vägledning fisk 13 7,140 2015-03-02,17:52
Senaste inlägg:: patrik.g
  Behöver skriva av mig (lång läsning) Tumba 9 5,143 2014-06-24,17:36
Senaste inlägg:: Tumba
  Pojkvasker behöver hjälp! Flumrider 13 6,911 2013-12-05,09:03
Senaste inlägg:: Flumrider
  En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp! Flumrider 28 11,619 2013-08-19,14:22
Senaste inlägg:: Tenga
  Flake! Behöver lite hjälp Flumrider 12 4,807 2013-08-07,06:36
Senaste inlägg:: Flumrider
  Jag behöver tips och råd! Aljeco 7 2,882 2012-11-22,20:55
Senaste inlägg:: trollface

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}