LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Intresserad av en tjej, klantat mig.
2013-12-08,21:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-08,21:31 av {2} Tenga.)
Inlägg: #1
Intresserad av en tjej, klantat mig.
Började som så, jag träffade en tjej via skolan som var jävligt trevlig. Hon hade dock pojkvän, vilket var synd, men vi hade sjukt bra kontakt, jag flörtade lite med henne på fyllan, vi höll hand o dansade men inget mer.

Så har vi träffats i skolan, umgåtts i gemensamma vägar via skolan, typ fest o liknande, blivit att vi vart ensamma kvar i gänget på krogen osv.

Har öppnat upp mig för den här tjejen (fyllegrej såklart..) och hon har vart supersoft osv. Jag gav till en början ett försök att flörta mm, men gav sedan upp då jag tänkt på att jag har noll nära tjejvänner, och tänkte att den här gången ( bor i ny stad btw) så ska jag försöka att inte se alla tjejer som pot. flickvänner/ligg. MEN, hur mkt jag själv intalar mig att det går, så är det inte så.

Jag är inte typen som söker "vänner" bland tjejer. Har extremt mycket nära vänner och trivs bra med dom, söker snarare en partner.

Iallafall. Jag har uppfattat henne som intresserad, men tänkte att det mest var spänning då jag är lite äldre än henne, och som hon såklart har kul / klickar med. MEN, jag tror fortfarande att hon är kär i sin pojkvän.

Så jag gav upp raggandet och sa till henne "nej men det känns skönt nu att jag vet att jag har dig friendzoned", och typ "aha, det gör det... (osäkert svar)", MEN, jag var full så jag fattade såklart noll vid tillfället.

Hon har även vid upprepade tillfällen (omedvetet tror jag) talat halvt illa om sin pojkvän, låter som hon e trött / vill nåt nytt. Även att hon ev. ska göra något annat senare typ resa eller gå bartenderskola (och grejen är att hennes pojkvän pluggar här så låter som hon kan tänka sig skippa den biten..?)

HOn har även sagt att jag är snygg, skön, vi har retats ltie fram o tillbaks, det känns som vi båda känner något för varandra.

MEN, jag inser ju allt det här i efterhand och inser att fan jag kanske har sumpat det? Vafan sa jag att hon va friendzoned för? Sen finns chansen att man alltid överanalyserar/feltolkar osv, givetvis.

Men hur fan ska jag göra? Om jag nu ska ge henne en chans o säga vad jag tycker, grejen är att jag är rädd för att bli sårad, även om jag gärna inte vill inse det själv. Skulle vara så lätt o flake'a, men vad fan har jag o förlora egentligen?

Om man umgås lite till och det är på samma sätt, så tänkte jag säga till henne som det är (när vi e ensamma). Hon e skön, lätt att umgås med, vi klickar fett bra, söt desutom, MEn du har pojkvän, vilket göra att jag inte kan göra så mkt.

Vad tror ni? Känns som att hon lätt kan bli pressad och bara skit i allt om det blir för stor press. Eller ska man glömma o gå vidare?

EDIT: Just det. En annan grej jag gjorde var att konfrontera tjejen på en fest och sa att jag tyckte hon verkar som hon är trött på sin pojkvän men söker spänning. SJUKT osmidigt jag vet, när jag dricker säger jag lätt rakt ut vad jag tycker... Hon blev generad o sa hon e kär i sin pojkvän men erkände att hon söker spänning.

Kom även på lite mer skit. Efter en utekväll så snackades vi vid på telen efter krogen, hon frågade om jag gick hem med "Anna" (vilket var rätt absurt då vi inte visat nåt intresse alls för varandra) , varpå jag sa nej, hon påpekade även att hon sett mig "gå runt med två blondiner hela kvällen". Låter som hon hade koll på mig? Sen efter det säger hon att hon dansade med "Kalle" och han hade sagt att han ville kyssa henne, och hon sa "att hon var glad över att hon itne gjorde nåt", lät på henne som hon var sugen typ. Pekar på samma sak, hon inte är så kär i sin pojkvän after all? O ska jag tolka det som hon kollar hur jag reagerar eller var hon bara ärlig? Som sagt lätt o överanalysera..

Peace
2013-12-09,18:55,
Inlägg: #2
RE: Intresserad av en tjej, klantat mig.
Ingen som har nån input?!
2013-12-09,23:47,
Inlägg: #3
RE: Intresserad av en tjej, klantat mig.
(2013-12-09,19:45)Toledo Skrev: Ligg med henne.

Tycker du helt enkelt borde försöka gå för kyssen, tvekar på att hon skulle gå emot det alls. Ifall hon gör det, och säger t.ex. "Nej jag kan inte", säg något som typ, "Näe jag vet, detta är helt fel" och så fortsätter du.

Ifall du ligger med henne ökar dina chanser att du får henne, enligt mina åsikter så att säga.

Efter det kan du gärna öppna dig osv, men jag tycker du borde vänta tills efter.
Ja, tanken slog mig att köra lite "fult" och gå in för kyssen vid rätt tillfälle, men känns som jag fan skulle gjort det för ett tag sen, att det är lite "sent" nu? Eller?

Klart jag ökar mina odds med henne om vi ligger, men ärligt talat, får jag henne i säng tror jag saken är avgjord, problemet ligger innan det.
2013-12-10,14:32,
Inlägg: #4
RE: Intresserad av en tjej, klantat mig.
Inga problem om du vill ha henne.

1. Visa att det finns ett fönster där du är tillgänglig, typ ha andra tjejer i ditt liv.
2. Se till att vara på samma fest som henne
3. Isolera
4. Kyss henne.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände? Nooblet 25 13,658 2018-08-20,20:29
Senaste inlägg:: Oxtilia
  Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? Frogged 4 2,433 2016-05-12,15:16
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  tjej som är långsam på sms Parafras 20 13,447 2016-03-21,23:37
Senaste inlägg:: tay
  Komplicerat situation med en tjej jag har känslor för Fiskarn 14 6,228 2016-01-29,20:31
Senaste inlägg:: Willson
  Om ens tjej har haft ex kille som var bad boy, ska man stay away? tay 7 2,996 2016-01-17,03:51
Senaste inlägg:: godsgift
  Hur agera på gymmet mot en tjej mewtoo 4 5,054 2015-02-05,17:56
Senaste inlägg:: Schlinus
  Tjej och träff, vad gjorde jag fel? Dowgeni 13 7,854 2014-05-27,12:21
Senaste inlägg:: illdan
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 6,032 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Tjej som avbokar hela tiden! selected 10 4,756 2013-05-19,17:47
Senaste inlägg:: casey
  Söt tjej, chodear ofc. Nystart 3 1,756 2013-03-26,21:20
Senaste inlägg:: trollface

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}