LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Situation med tjej som har pojkvän – hur hanterar jag det här bäst?
2012-03-31,08:07,
Inlägg: #1
Situation med tjej som har pojkvän – hur hanterar jag det här bäst?
En ny tjej började på mitt jobb vi connectade riktigt bra från början vilket hon ofta drar upp tex att vi fann varandra direkt osv.. Jag var dock inte helt intresserad pga att vi jobba tillsammans och att hon hade pojkvän så var jag ganska svår mot henne agerade inte på hennes inviter och jag strulade med andra tjejer..
Tjejen gjorde paus med sin pojvän hookade upp med en annan kille på jobbet en kort period för att sen bli ihop med sin kille igen och göra sig av med jobb killen.

Senaste månaden så har relationen mellan henne och mig bara blivit bättre och bättre varenda sekund på jobbet så hänger vi med varandra mer eller mindre för oss själva hela tiden enda tillfället vi inte är med varandra är typ när någon av oss går på toa..

Det är hela tiden väldigt flirtigt, fysiskt och sexuellt nästa steg från där vi är nu skulle innebära att vi hångla eller låg med varandra så jag kan inte eskalera mer än vad jag redan gjort på arbetsplatsen..

Hon slutade på jobbet den här veckan och har sen det bestämdes varit på om att vi ska fortsätta umgås kommit med förslag när vi ska ses längre fram osv..och när jag drog upp att det är sånt man brukar säga men som sen inte händer så tårades hennes ögon och hon började nästan gråta…

Eftersom hon sluta så hade vi bestämt att dra ut och festa sen var hennes pojkvän bortrest också så det kändes som öppet mål! Hon börjar dock krångla om utgången att hon har massa planer vet inte om hon kan osv drog upp trams oviktiga grejer om varför hon inte skulle kunna..

Jag ser det hela mest som att hon testar mig och reagerar inte så mycket på det men sen nämner hon kort nåt om att en ”vän” ska komma hem till henne.. reagerar inte så mycket på det heller mer än att jag ställer nån följd fråga om vem det är men hon vill vara hemlighetsfull så jag släpper det och funderar inte mer över det..

2-3 timmar innan vi ska ses får jag ett sms där hon avbokar pga nån oväsentlig anledning som jag tror är ljug..hon hoppas att jag inte ska bli arg men att vi ska gå ut snart blabla.

Jag svarade aldrig på det sms:et.

Några grejer:
Hade hon kommit så är jag 110% säker på att vi hade fått ihop det så har känslan varit hela tiden om hon känt nåt liknande så kan jag förstå att hon bangar ur när det väl gäller pga av sin pojkvän som hon även har ett barn med.

Som det står i en annan tråd så har hon senaste tiden dragit upp sin pojkvän som samtalsämne i de mest oväntade situationerna och betydligt mer än tidigare..

Jag har aldrig haft så hög compliance med nån tjej som inte varit min flickvän.

Vad jag nu börjat nojja över är det hon nämnde om sin ”vän” om hon banga ur pga att den där vännen finns på riktigt så är jag väl fucked. Det som ev tyder på det är att hon dagligen börjat ha värsta mailkonversationerna med den där andra jobbkillen som jag nämnde tidigare..

Så hur agerar jag bäst på det här?
2012-03-31,12:52,
Inlägg: #2
Situation med tjej som har pojkvän – hur hanterar jag det här bäst?
Ok, hon har visst ihop det lite med den där killen så är jag körd då? Tycker hennes övriga beteende mot mig är lite märkligt om det inte skulle finnas nån attraktion..?
2012-03-31,16:17,
Inlägg: #3
Situation med tjej som har pojkvän – hur hanterar jag det här bäst?
illusionisten Skrev:Ok, hon har visst ihop det lite med den där killen så är jag körd då? Tycker hennes övriga beteende mot mig är lite märkligt om det inte skulle finnas nån attraktion..?

Håller med, varför ska hon va sådär om hon inte känner attraktion liksom. Brudar är ett mysterium.

om det är kört? Nja det tror jag inte, jag menar brudar är ju inte blyga med att ligga runt med andra killar.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-05-05,02:16,
Inlägg: #4
Situation med tjej som har pojkvän – hur hanterar jag det här bäst?
Intressant fråga. Jag tänker mig att hon kan känna att du är safe som validerar henne och visar intresse men som inte kräver nåt tillbaka (du har inte eskalerat än). För hon har ju de facto legat med en annan snubbe på jobbet, samtidigt som ni hängde (fattade jag det som).

Skulle vara intressant att se vad folk säger om hur man kan vända på det. Jag skulle ha nexat henne eller försökt att använda henne som en pivot/länk till sina snygga tjejkompisar (om hon inte cockblockar dig för att ha bekräftelsen "on tap").

Näe, jag säger backa och jaga nåt annat. Ett tag iaf.
2012-05-05,09:55,
Inlägg: #5
Situation med tjej som har pojkvän – hur hanterar jag det här bäst?
Tjejer älskar uppmärksamhet och bekräftelse. Det finns flera tjejer som kan vara flörtiga bara för dom vill att du ska va kåt på dom, och så länge dom vet att du vill ha dom, så kan de vara ganska nöjda med det.

Ge henne inte uppmärksamhet och bekräftelse så kanske hon börjar jaga dig, för att få den(antagligen inte dock). Och när du väl får chansen eskalera som fan, totalvägrar hon så vet du att det inte är något att slösa energi på...

Inte bättre att dra ut på krogen och ragga upp något ONS istället för att kämpa för att få ligga med en fd. arbetskamrat som dessutom har pojkvän och bara vill ha din uppmärksamhet?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände? Nooblet 25 13,735 2018-08-20,20:29
Senaste inlägg:: Oxtilia
  Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? Frogged 4 2,444 2016-05-12,15:16
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  tjej som är långsam på sms Parafras 20 13,513 2016-03-21,23:37
Senaste inlägg:: tay
  Ovan situation, hur svarar man kball 16 5,711 2016-03-21,13:44
Senaste inlägg:: tay
  Komplicerat situation med en tjej jag har känslor för Fiskarn 14 6,287 2016-01-29,20:31
Senaste inlägg:: Willson
  Om ens tjej har haft ex kille som var bad boy, ska man stay away? tay 7 3,024 2016-01-17,03:51
Senaste inlägg:: godsgift
  Riktigt svår situation! JimoshiG 1 2,349 2015-04-19,23:19
Senaste inlägg:: golvmopp
  Hur agera på gymmet mot en tjej mewtoo 4 5,067 2015-02-05,17:56
Senaste inlägg:: Schlinus
  Tjej och träff, vad gjorde jag fel? Dowgeni 13 7,904 2014-05-27,12:21
Senaste inlägg:: illdan
  En delikat situation, hjälp via PM någon? kball 3 2,404 2014-03-21,20:29
Senaste inlägg:: TheD

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}