LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjej som gillar uppmärksamhet
2012-04-08,12:34,
Inlägg: #1
Tjej som gillar uppmärksamhet
Var på fest igår, 10 killar 6 tjejer. En halvsnygg tjej resten träsktroll. Problemet var att den här halvsnygga fick otroligt mycket uppmärksamhet från 2 av killarna vilket hon njöt otroligt mkt av. Hon hängde med dom i stort set hela kvällen och man såg att dom slogs om hennes uppmärksamhet. Så jag drog in i setet med dom 3

Insecureboy: Tjaaa, jag har hälsat på alla utom er 3
alla hälsar.
Så vad gillar ni för musik?
HB: jag gillar deathmetal
Insecureboy: okej du får inte vara med i diskussionen längre när du har sån dålig musiksmak.
HB: slår mig lätt, nää vad taskig du är.
Jag vänder mig mot killarna så vad gillar ni?
Chodes: jag gillar bla bla bla.
HB: Vad pluggar ni då?
Insecureboy: Jag pluggar till diktator, om du uppför dig kan du få bli min piga.
HB: hahahaha nej det är du som ska serva mig.
Insecureboy: In ur dreams girl, du ska tvätta, laga mat, diska, ta hand om barnen etc.
Chode 1: nej men det är vad mannen ska göra, kvinnan ska behandlas som en prinsessa.
Hb: nää vad gullig du är.
Chode 1Confusedkiner upp som en sol.
Chode 2: så insecureboy tränar du nåt.
Insecureboy: japp jag tränar på bla bla.
HB: ja men visa dina armmuskler då.
Insecureboy: asså hb jag börjar känna mig som en vandrande köttbit med dig.
Hb: hahahahah (låtasas lägga krydda på mig)
Insecureboy: jag måste lära dig lite hyffs kom här. (Drar med henne)

Vi börjar dansa, det börjar bli lite mer intimt och ska precis gå för kyss när chode nr 2 kmr in och säger att han har vunnit dans sm och ska lära henne. Sedan håller hon sig till dom båda chodes resten av kvällen. När jag försöker snacka med dom så ignorerar hon mig typ eller svarar väldigt kortfattat "mm" "typ" "aa"så what did go wrong? och vad hade ni gjort i en liknande situation när en tjej får bekräftelse av 2 killar och njuter utav helvete av det. Hon strula inte med någon av dom.