LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjej som gillar uppmärksamhet
2012-04-08,12:34,
Inlägg: #1
Tjej som gillar uppmärksamhet
Var på fest igår, 10 killar 6 tjejer. En halvsnygg tjej resten träsktroll. Problemet var att den här halvsnygga fick otroligt mycket uppmärksamhet från 2 av killarna vilket hon njöt otroligt mkt av. Hon hängde med dom i stort set hela kvällen och man såg att dom slogs om hennes uppmärksamhet. Så jag drog in i setet med dom 3

Insecureboy: Tjaaa, jag har hälsat på alla utom er 3
alla hälsar.
Så vad gillar ni för musik?
HB: jag gillar deathmetal
Insecureboy: okej du får inte vara med i diskussionen längre när du har sån dålig musiksmak.
HB: slår mig lätt, nää vad taskig du är.
Jag vänder mig mot killarna så vad gillar ni?
Chodes: jag gillar bla bla bla.
HB: Vad pluggar ni då?
Insecureboy: Jag pluggar till diktator, om du uppför dig kan du få bli min piga.
HB: hahahaha nej det är du som ska serva mig.
Insecureboy: In ur dreams girl, du ska tvätta, laga mat, diska, ta hand om barnen etc.
Chode 1: nej men det är vad mannen ska göra, kvinnan ska behandlas som en prinsessa.
Hb: nää vad gullig du är.
Chode 1Confusedkiner upp som en sol.
Chode 2: så insecureboy tränar du nåt.
Insecureboy: japp jag tränar på bla bla.
HB: ja men visa dina armmuskler då.
Insecureboy: asså hb jag börjar känna mig som en vandrande köttbit med dig.
Hb: hahahahah (låtasas lägga krydda på mig)
Insecureboy: jag måste lära dig lite hyffs kom här. (Drar med henne)

Vi börjar dansa, det börjar bli lite mer intimt och ska precis gå för kyss när chode nr 2 kmr in och säger att han har vunnit dans sm och ska lära henne. Sedan håller hon sig till dom båda chodes resten av kvällen. När jag försöker snacka med dom så ignorerar hon mig typ eller svarar väldigt kortfattat "mm" "typ" "aa"så what did go wrong? och vad hade ni gjort i en liknande situation när en tjej får bekräftelse av 2 killar och njuter utav helvete av det. Hon strula inte med någon av dom.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-04-09,20:25,
Inlägg: #2
Tjej som gillar uppmärksamhet
Sjukt svårt läge. Jobbigt när saker händer som är "out of your control".

En idé hade dock kunnat vara att dra med några träsktroll upp på dansgolvet, visat att du hade jävligt roligt och tagit det därifrån.
2012-04-09,20:56,
Inlägg: #3
Tjej som gillar uppmärksamhet
Faktum är att jag testade Compliance & Defiance på ett av dessa träsktroll. Har inte lyckats med det innan men in i helvete vilken påverkan det fick. Jag boostade först hennes självförtroende för att sen visa ointresse. Detta var när hon sa att hon gillade deathmetal. Jag svarade att jag hatar det och sen svarade jag bara "mm" "aa" på allt hon sa, sen när hon sa saker som jag gillade, sex, gym etc så visade jag intresse. Fråga om hon kunde ge mig chipsskålen, done. Sa att hon var gullig och snäll etc etc. Sen sa hon nåt mer dumt jag svarade okej och sen gick jag. Den här bruden svansade mig resten av kvällen. Hon gav mig till och med massage på en jävla fest haha. Så jag lärde mig ju nåt på festen iaf men det var inte det jag var ute efter utan det var den snygga men jag lyckades inte..
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-04-09,21:06,
Inlägg: #4
Tjej som gillar uppmärksamhet
Såja! Snyggt playat.

Sanningen är dock att man i vissa tillfällen inte kan fixa bruden just den kvällen, särskilt inte när det är en bekräftelsesökande attentionwhore som inte har en, utan två chodes som masserar hennes ego. Av din beskrivning att döma finns inte så många andra tillfällen att "göra sig själv till high-value" på festen (såvida man inte snortat koks). Some you win, others you dont.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-05-02,15:14,
Inlägg: #5
Tjej som gillar uppmärksamhet
Till killen som skulle visa hur man dansar hade jag sagt "Fuck off, hon är min nu" och beroende på vart han nu kom ifrån så hade jag burit iväg henne en bit åt andra hållet o fortsatt som ingenting.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände? Nooblet 25 13,747 2018-08-20,20:29
Senaste inlägg:: Oxtilia
  Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? Frogged 4 2,445 2016-05-12,15:16
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  tjej som är långsam på sms Parafras 20 13,514 2016-03-21,23:37
Senaste inlägg:: tay
  Komplicerat situation med en tjej jag har känslor för Fiskarn 14 6,288 2016-01-29,20:31
Senaste inlägg:: Willson
  Om ens tjej har haft ex kille som var bad boy, ska man stay away? tay 7 3,024 2016-01-17,03:51
Senaste inlägg:: godsgift
  Hur agera på gymmet mot en tjej mewtoo 4 5,067 2015-02-05,17:56
Senaste inlägg:: Schlinus
  Tjej och träff, vad gjorde jag fel? Dowgeni 13 7,904 2014-05-27,12:21
Senaste inlägg:: illdan
  Intresserad av en tjej, klantat mig. Tenga 3 2,662 2013-12-10,14:32
Senaste inlägg:: Willson
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 6,070 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Tjej som avbokar hela tiden! selected 10 4,776 2013-05-19,17:47
Senaste inlägg:: casey

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}