LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Svår tjej
2012-04-16,14:25,
Inlägg: #1
Svår tjej
Lite background story: Var på ett ute ställe och var rätt så packad, började strula med en tjej fick sedan tag på hennes nummer (kom inte ihåg hur) och ringde henne på kvällen utan svar. Dagen efter smsar hon och hon kommer inte ihåg vem jag var och inte heller att hon strulat med någon blond som jag, skrev lite flum den dagen sen hörs vi inte av på 2 månader. Sen skriver hon till mig, såhär lyder konversationen:

Hon: Gulleeet
Jag: Det är alldeles för tididt i förhållandet för sånt där, fröken! Raggat upp några bönder på länge?
Hon: hahahahaha lägg av
Hon: Jag raggar inte på bönder!
Jag: Det är ju bra, jag tycker om när tjejer har en viss standard.
Åh så störigt det är att ha en förkylning när man har bästa träningspasset framför sig!
Hon: Haha, bra ju! Man kan träna ändå. Du ska inte vara så klen!
Jag: jasså, kaxig är man. Är man lika kaxig böjd över mitt knä tro?
Hon: hahahahahahaha va

Några dagar senare

Hon: Vem är du?
Jag: Jag tyckte det lät väldigt mycket som att du visste vem jag var igår kväll, tror till och med grannarna gör det nu.
Hon: Va???
Jag: Vill du veta något får du fråga mer specifikt, jag kan snacka på hela dagen om mig själv men föredrar att inte lägga ner energin. Du kan kalla mig snygg Fredrik, om du nu inte redan lagt in mig som det.
Hon: hahahahahahaha what?
Hon: Är du helt jävla påtänd eller?
Jag: Blir så när jag har speglar hemma vettu
Hon: Sjuka människa.
Jag: Yeah, det är därför du älskar mig. Fan såg tidigare idag den gulligaste hunden, det är ett måste att skaffa en sen.
Hon: Woooot?

Och här är det för nuläget, har ej svarat. Så vad tycker ni? Gör detta allra främst för att lära mig, men borde man gå vidare eller är det onödigt att lägga energi på? Jag vill gärna ha reflektioner på konversationen och vad som borde ha skrivits etc.
2012-04-16,19:42,
Inlägg: #2
Svår tjej
JAG tycker de där e sjukt roligt, så kör på som du gör. LOVE IT
2012-04-16,21:02,
Inlägg: #3
Svår tjej
Hahah, awesome. Men för in samtalet på mer direkt nu så det inte rinner ut o blir för utflippat.

"God damn flicka, du är trögare än en hamster med alzheimers. Vem är du själv? O svara inte endast ditt namn, det skiter jag i."



IF YOU CAN HANDLE THE SHITTESTS MOFO
2012-04-16,21:21,
Inlägg: #4
Svår tjej
Dhace Skrev:Hahah, awesome. Men för in samtalet på mer direkt nu så det inte rinner ut o blir för utflippat.

"God damn flicka, du är trögare än en hamster med alzheimers. Vem är du själv? O svara inte endast ditt namn, det skiter jag i."



IF YOU CAN HANDLE THE SHITTESTS MOFO

Tack för svar! Haha jag skrev det du skrev inom citat tecken, vet inte hur man ska jobba vidare på det ilskna svaret: jag skiter i dig och vem är. skriv inte ett enda jävla sms till mig. Ska man svara alls?
2012-04-17,00:19,
Inlägg: #5
Svår tjej
HAHAHAH den sista smset Big Grin jag ser det som att hon testar dig, normalt så brukar grabbar att backa här (som jag gjorde i min senaste FR) och typ be om ursäkt och helt plötsligt inte känna mig bekväm. Låtsas som det inte är något negativt, kör på bara. Är inte alls säker på en bra line här får proffsen kliva fram, men något helt ologiskt kanske typ :

"Säg en god maträtt"

Förövrigt så skriver du fett roligt hahah
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-04-17,10:52,
Inlägg: #6
Svår tjej
Fucking roligt som fan men vart e det påväg?

dra ner på det komplicerade clowneriet liiite o led mer åt ett bra håll Smile
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-04-17,10:54,
Inlägg: #7
Svår tjej
Roligt, men blir till slut lite mycket för min smak. Varva roligt och kaxigt med några mer normala sms så tror jag du hade fixat henne!
2012-04-17,10:56,
Inlägg: #8
Svår tjej
En bra grej att ha i bakhuvudet: "girls want fun, not funny".
2012-04-17,15:28,
Inlägg: #9
Svår tjej
tack grabbar för bra svar! Men tror ni att det är någon mening att fortsätta gamet?
2012-04-17,17:49,
Inlägg: #10
Svår tjej
Eresus Skrev:tack grabbar för bra svar! Men tror ni att det är någon mening att fortsätta gamet?

give it a try. Du kanske kan vända på steken. om inte, who cares ? Wink

Brudar är cp det vet vi så allt kan hända.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-04-18,01:22,
Inlägg: #11
Svår tjej
Eresus Skrev:tack grabbar för bra svar! Men tror ni att det är någon mening att fortsätta gamet?


Nä faktiskt inte. Med tanke på senaste smset. Det var riktigt roligt som du körde men blev lite väl mycket där i slutet, det märktes förmodligen att du försökte för mycket och ville ha ett "bekräftande" svar på dina sms.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-04-18,01:53,
Inlägg: #12
Svår tjej
Eresus Skrev:tack grabbar för bra svar! Men tror ni att det är någon mening att fortsätta gamet?

Ja, vänta i 2 veckor, sen skickar du nåt casual och ser responsen.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände? Nooblet 25 13,718 2018-08-20,20:29
Senaste inlägg:: Oxtilia
  Inget svar på sms, oklart om hon fått det. Skriva igen på whatsapp? ChuckNorris 8 2,802 2017-07-21,21:43
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Fröken spela svår bcude 1 954 2017-07-18,17:09
Senaste inlägg:: Bruno
  Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? Frogged 4 2,434 2016-05-12,15:16
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  tjej som är långsam på sms Parafras 20 13,479 2016-03-21,23:37
Senaste inlägg:: tay
  Komplicerat situation med en tjej jag har känslor för Fiskarn 14 6,260 2016-01-29,20:31
Senaste inlägg:: Willson
  Om ens tjej har haft ex kille som var bad boy, ska man stay away? tay 7 3,012 2016-01-17,03:51
Senaste inlägg:: godsgift
  Riktigt svår situation! JimoshiG 1 2,341 2015-04-19,23:19
Senaste inlägg:: golvmopp
  Hur agera på gymmet mot en tjej mewtoo 4 5,064 2015-02-05,17:56
Senaste inlägg:: Schlinus
  Tjej och träff, vad gjorde jag fel? Dowgeni 13 7,870 2014-05-27,12:21
Senaste inlägg:: illdan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}