LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Allt går dåligare och känns konstigt måste får skriva av mig.
2012-06-10,15:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-12,23:43 av {2} Anonymous.)
Inlägg: #1
Allt går dåligare och känns konstigt måste får skriva av mig.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
2012-06-10,18:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-10,18:41 av {2} russel.)
Inlägg: #2
Allt går dåligare och känns konstigt måste får skriva av mig.
Känner igen mig. Brukar komma i perioder. Känner jag helt plötsligt att fan vad stelt/inte nice/pressande det var att dansa, då lägger jag av direkt och gör något annat. Och när jag har dåligt state så brukar jag försöka gå in i mig, slappna av helt, andas, koppla bort omgivningen, en stund. Exempelvis genom att sätta sig tillbaka lutad på en stol och inte tänka/prata så mycket. Efter ett tag brukar det smyga sig fram positiva känslor och stabilitet och det blir rätt skönt state.

Att bli dissad är ju aldrig kul, men faktum är att du kan lära dig från alla jävla sociala interaktioner du har med tjejer. Så ifall om du failar, se det som erfarenhets poäng, och försök se vad du kunde ha gjort bättre. Du måste ju faila, för att bli bra.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-06-10,20:03, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-12,23:43 av {2} Anonymous.)
Inlägg: #3
Allt går dåligare och känns konstigt måste får skriva av mig.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
2012-06-10,21:29,
Inlägg: #4
Allt går dåligare och känns konstigt måste får skriva av mig.
Grymt. Bra att du gjorde något där iaf.

Att tvinga sig fram funkar. Men jag försöker jobba på att se till att jag INTE hamnar där i just "kom igen nu, gå fram, gå fram din pussy etc" tankarna genom att ha en skönare attityd, inte bry mig så mycket, säga vad jag vill etc. Håller man dessa riktlinjer så är det stor chans att dessa tvångstankar inte uppstår och det blir mer chill i huvudet därmed lättare att öppna och resultaten blir oftast bättre. Det är självklart svårt att vara riktigt stabil och jag har lång väg kvar även fast jag har kommit avsevärt långt jämfört med vart jag var när jag började med game 1 år tillbaks.

Mm jag vet. Ta hjälp här på forumet via FRs m.m, annars vet jag inte men kanske dra upp frågeställningar som "hade jag kunnat agerat/handlat annorlunda när hon sa/gjorde så?" Exempel: "Vad förmedlar jag för något när jag bjuder henne på 10 drinkar hela kvällen?" Alternativt svar: chode, inte så attraktivt. " Vad förmedlade jag när jag brusade upp när hon sa att jag såg ut som en flodhäst? " Alternativt svar: Att du tog åt dig, reaktiv, inte så attraktivt i det sammanhanget.

Så att du vet är inte så erfaren och inget proffs bland brudar, men det är iaf mina reflektioner.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-06-10,22:52,
Inlägg: #5
Allt går dåligare och känns konstigt måste får skriva av mig.
Bra skrivet! Tack så mycket, tycker det du skriver är väldigt bra även fast du inte är något proffs som du nämnde så verkar det som du har en hel del bra saker att dela med dig av vilket jag uppskattar väldigt mycket. Jag tror att jag måste sluta tänka så mycket kan även hända mig med bra vänner att jag tänker när jag snackar med dem och det blir sjukt obekvämt fattar ej varför jag börjat tänka så jävla mycket egentligen.

Jag har märkt när det gått som bäst för mig med brudar är när jag approachat och inte brytt mig känt mig snyggast i världen och bara kört på utan att tycka tjejerna e något speciellt för mig egentligen, då har jag varit relax playful och allt möjligt måste försöka hålla kvar detta känns som de kommer i början jävligt bra men sen avtar det varför vet jag inte - möjligtvis att jag börjar tänka massa skit.
2012-06-12,20:01,
Inlägg: #6
Allt går dåligare och känns konstigt måste får skriva av mig.
When in doubt... always "errr" on the side of beeing more agressive
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-06-12,22:44,
Inlägg: #7
Allt går dåligare och känns konstigt måste får skriva av mig.
Kanske inte rådet du är ute efter, men kör mer vanligt konversations-game. Då har du mycket längre tid på dig att ge bra intryck, och behöver inte bli dissad lika fort. Är man på dansgolvet går allt så snabbt, minsta lilla brist i ditt state kan göra att hon dissar dig, eller för att hon kanske inte går på så mycket annat än ditt utseende, kan göra att hon dissar bara därför, även om du ha rätt bra state.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Allt handlar om utseende bradpitt 108 72,197 2018-10-06,10:04
Senaste inlägg:: Cogo
  Fifty shades gör allt värre? Sex Intelligence 8 3,125 2017-02-15,07:37
Senaste inlägg:: tvbordet
  Måste förändra mitt liv blacksmith 17 7,196 2016-01-03,21:13
Senaste inlägg:: Doit
  Besök den här länken snabbt, allt jag behöver är ett klick! Ballin 0 1,144 2014-11-05,17:38
Senaste inlägg:: Ballin
  Nu måste jag ta tag i mig själv igen, hjälp mig. (långt inlägg) Avager 1 1,722 2014-04-29,21:27
Senaste inlägg:: tcepser
  25 år, singel efter 7 års förhållande behöver all hjälp med game! Ni måste hjälpa mig Lasttear 24 17,958 2013-12-20,19:11
Senaste inlägg:: russel
  Förjävla konstigt fenomen Beerpong 6 2,093 2013-06-20,22:14
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt. Anonymous 14 7,329 2012-11-21,22:49
Senaste inlägg:: TheD
  måste man va en awsome "varm alfa"? tay 102 48,331 2012-07-06,18:22
Senaste inlägg:: Stridskuken
  100% - Kanske det viktigaste av allt. _ph_ 9 3,890 2012-03-20,22:46
Senaste inlägg:: _ph_

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}