LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg).
2012-07-15,14:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-07-15,15:21 av {2} Avager.)
Inlägg: #1
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg).
Oj, så långt blev det inte ändå.


SOM SAGT: PÅPEKAR ATT DET ÄR DEN HÄR BRUDEN SOM GÖR MIG SÅ NERVÖS, brukar vara helt annorlunda när jag är med tjejer annars.
Nu vet jag inte egentligen varför jag skriver det här, om jag vill ha hjälp, behöver skriva av mig, eller vad fan som helst. Jag försöker bara göra något, även fast att skriva detta är inte mycket. Fast vem vet det kanske kommer något otroligt bra tips, råd, liknelse eller vad som.

Och snälla, läs igenom hela inlägget innan ni kommenterar! Det blir som en liten FR och så har jag gjort bort mig ordentligt i vissa stunder så det kanske blir lite underhållning på det ;P
Jag har gått emot många gameregler, många oskriva lagar i seduction communityt, jag har tagit tjejers råd (första gången på 2 år).

Iaf, jag har ställt till det rejält med det här tror jag. Lite svårt att förklara exakt hur jag känner/hur situationen ser ut utan att jag skriver ner hela historien, så jag hoppas att ni kommer fatta. Jag antar själv att det här är helt dött, men ge eran åsikt.

Lite bakgrundsfakta: här kan ni läsa min lilla FR om när jag gick fram till en brud.
http://www.casanovalounge.se/showthread....i-mitt-liv
Lite sammanfattat så flyttade jag för ett år sen, sedan dess har jag alltid sett en otroligt snygg tjej på tåget som jag ville prata med men aldrig vågade. Vet inte om det var mitt ego, eller om jag bara tyckte det skulle bli pinsamt ifall hon dissade mig och sen så sågs vi på tåget igen, irrelevant. Efter ett halvårs velande så satte hon sig bredvid mig på stationen, jag tog mig i kragen och sa till henne att jag tyckte att hennes nya hårfärg är skitsnyggt, för jag har märkt att hon var blond förut (alltså, ”Hej, vi brukar åka samma tåg, bla bla bla, du har färgat håret, bla bla bla).

Värt att påpeka är att en sådan situation har aldrig hänt med en annan tjej, jag har varit inne i "game" i snart 2 år så att jag har ändå lärt mig bra mycket och fått ligga rätt frekvent också.

Sedan dess har vi lite då och då i 3-4 månader, tagit långa kvällspromenader, tagit samma tåg, gått ut på en cigg och hon var på min studentmottagning för en och en halv månad sen (hon tog kontakt med mig först efter att jag la till henne på Facebook den första gången vi pratade). Alltså har jag varit så rädd att sumpa det att jag aldrig vågade ta steget, det blev liksom bara massa snack. En gång försökte jag dra någon ”badboy-evilvalle-sexuell” replik på facebook, det gav rätt så motsats effekt än menat så att säga. Det är väl det närmaste jag kommit till att ”göra något åt denna tjej”.
Hon har dock tagit initiativ till att ses ett par gånger också och skrivit till mig rätt mkt när jag var bortrest. Mest när jag inte skrivit på ett tag. Känns som att Mysterys ”katten och snöret” passar in rätt bra här.

För att komma fram till vad jag egentligen vill skriva om så vaknade jag kl 15:28 på fredagen, då jag inte sovit mycket under natten. Jag orkade inte laga något till mig själv, så ville dra ut och käka pizza. Jag såg att hon var inne på facebook, så skrev till henne om hon vill hänga med mig till centrum och äta (vi bor jävligt nära varandra och centrum ligger halvvägs för båda).

Vi gick ner, båda skitsega, snackade lite medan jag åt, vi har inte setts på länge så vi snackade om vad vi gjorde i sommar etc. Kl blev halv 5 och jag sa att vid 7 ska jag ut, frågade om hon ville hänga med till mig ett tag innan jag åker. Det ville hon. Väl hemma satte vi oss på sängen, snackade och så ringde min polare och sa att vi drar ut vid 10 istället.

Vi började bärsa lite, snackade om allt mellan himmel och jord, om sex, knark, min förra flickvän, hennes förra pojkvän, om tåget som låter som inåt helvete när det åker förbi mitt hus, om min student, om min brorsa, kollade på mina sparade bilder från 9GAG . Vi körde jag har aldrig där jag bland annat ljög om saker jag hade gjort (jag vet inte varför, det bara kom av sig självt, kanske berodde på att efter en och en halv månads paus från några större alkoholintag så blev en pizza och 4 bärs under en dag redan mycket).

Så, vi fortsätter snacka och går ut och tar en cigg. Hon frågar hur många jag haft sex med och jag säger att det tänker jag inte berätta för någon och det är ingen som vet om det (förutom en polare som jag försa mig till en gång). Hon tjajar lite och eftersom jag är lite påverkad så säger jag det. Efter 5 min säger hon ”det känns som att jag känner dig 100 gånger bättre nu”.

Vi sätter oss på sängen igen och snackar. Jag kan inte hålla mig längre, jag har druckit och jag bara MÅSTE göra något. Jag vet inte vad. Den här tjejen gör mig så himla nervös. Skulle det vara någon annan skulle jag för det första inte ta hem dom utan att dom vet vad dom tackat ja till och så skulle jag förmodligen redan börjat strula efter 15 minuter. Nu hade det gått 3 timmar och jag gjorde inte ett piss. Så jag tänkte, vad fan, jag har INGENTING att förlora förutom att det kanske blir stelt med henne sen, men skitsamma, HIGH RISK HIGH FUCKING REWARD.

Om ni skrattar bra mycket nu så gör det, jag skrattar åt mig själv när jag tänker tillbaka. Det här skulle man kunna göra en film om, där en osäker töntgrabb försöker bjuda ut skolans populäraste tjej (detta är tjejen som alltså får 60+ likes på hennes bilder och blev utvald till ”Årets hylla” i sin skola på avslutningen).

Avager: Öhm du!
HB: aa?
Avager: Ja asså du vet ju att, eller nej
HB: haha jo!
Avager: Nä men du vet ju att jag.. eller fan skitsamma. (hjärtat går väl sisådär 300 i timmen atm)
HB: Jodu, har man sagt A får man säga B!
Avager: Asså, du vet ju att jag…
HB: ?
Avager: Nä men öhm… ööh…. Asså ja du vet ju att jag har alltid varit jävligt attraherad av dig, men jag har aldrig vågat ta steget.
HB: Haha ja, det vet jag ju!
Avager: ja, öhm asså, när jag såg dig först så trodde jag ju aldrig att du skulle vara här hehe (typ något sånt, minns inte exakt vad jag sa)
HB: Men du har väl försökt ta något steg?
Avager: Näää, jag har aldrig vågat
HB: Ja, vad tänker du göra?
Avager: Ja, jag kanske vågar någon gång (något sånt minns inte riktigt)
Försöker kyssa henne, hon rycker inte bort eller något utan lägger bara några fingrar emellan och säger
HB: Avager nej ! Nu har du gjort det alldeles för stelt, det ska liksom komma naturligt! (hon sa inte det men någon arg ton eller så, utan kändes som att hon menade det). Men jag tycker du är sjukt modig som vågar säga det rakt ut, alla killar jag träffat har bara skrivit sådant på sms eller facebook.
Av någon anledning så kom lite av mitt självförtroende tillbaka exakt då, som sa åt mig ”Du fick dissen, ta det som en man!” så jag sa bara Okej (eller något) och fortsatte att prata som om ingenting hänt.

Vi gick ut och rökte igen, jag skulle dra snart så jag gick för att duscha, efter att jag hade klätt på mig så sa jag åt henne att komma in i badrummet för hon ska se när en kille fixar sig (eftersom hon nämnde tidigare under dagen att hon undrar vad fan killar gör när dom fixar sig för att gå ut egentligen). Det resulterade i alltså att jag fixade håret i 20 sekunder och sa ”nu är jag klar!” så skrattade hon.

Tåget gick om 30 min, så vi satte oss igen. Hon lutade sig mot väggen på sängen, varpå jag la mig på hennes mage, det hade hon inget emot. Vi snackade lite, men för varje sak vi sa så tog vi längre och längre pauser. Kollade på varandra litegrann. Det enda som pågick i mitt huvud och mitt hjärta som bankade ännu snabbare än när jag höll på att snacka var ”KYSS HENNE KYSS HENNE KYSS HENNE”! Hon stängde ögonen ibland och höll på med håret så som vissa game-nissar skulle beskriva som IOI. Jag var så jävla nojig och vågade verkligen inte bara ta tag i henne och kyssa henne, alla möjliga tips om hur man skulle göra kändes bara avlägset och jag var helt lost i vad fan jag skulle göra.

Facepalm varning:
Så jag gjorde det enda jag kunde tänka mig att göra som mina nerver tillät mig göra: Exakt som jag skulle gjort när en tjej var över hos mig för 3-4 år sedan. Jag kunde inte komma på något annat, jag var rädd att något skulle sumpa det, så jag började på ett klassiskt, osäkert, chode-sätt gå med min hand närmare hennes hår. Det blev tyngre och tyngre ju närmare jag kom. Till slut så började jag hålla på med hennes hår och hon hade inget emot det, hon satt kvar precis som hon gjorde. Och jag kysste henne. Jag tror mitt hjärta flög till andra sidan stockholm när jag var på väg mot hennes läppar, det var fan det läskigaste jag gjort. Efter att vi strulat i 10 sek tog hon bort huvudet lite, log och sa med glad ton ”du vågade!”. Eller om det var en hånande ton, no fucking idea. Men känns som att den var glad.

Vi strulade lite och hon sa ”vad vill du göra?”. Ja, mitt huvud hade ju inte lugnat ner sig, det var fortfarande helt kaos och jag var bra nervös. Så jag sa bara det första jag kom på ”kyssa dig”. Så sa hon ”haha, är det det enda?”

Facepalm varning nummer 2:
”Ja, det ena leder ju till det andra” sa jag och vi skrattade. ”Jag tycker du borde ta ditt tåg och gå ut idag”. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH. Jag sa det första jag kom på, som jag sett på Johny Bravo (ni ser, jag säger saker från en tecknad serie, så tom i skallen var jag) med en skämtsam hon ”Äh, jag tycker vi kan ligga här hela kvällen och kolla på varandra”.
Hon hade ifs sagt mkt innan att hon ska hem senast vid 11 för hon är trött och kl var halv 11, tåget gick om en kvart. Jag började tveka på om jag skulle ut överhuvudtaget (inte bara för att hon var där, utan för att det började bli så sent och det tar ett tag för mig att åka in till stan).

Vi började klä på oss, allt var rätt som vanligt (hon drog dock ner på strulandet lite efter typ 3 min) gick ner.

Facepalm varning nummer 3:
Precis när vi kommer till tågstationen som ligger mittemellan där jag och hon bor så säger jag hejdå, kramar henne… och när jag ska ”släppa kramen” så stannar jag upp för jag vet inte riktigt hur jag ska göra och handen är kvar på henne midja. Hon kollar på den och jag tar bort den.
Avager: Öh, asså, aaa, du får ha det bra
HB: Haha, varför måste du göra det så jävla stelt!
Avager: Okej, jag vet inte, jag blir bara så jävla nervös! (skitsamma, fram med alla kort)
När hon skulle gå så tog jag tag i henne och kysste henne (varför fan gjorde jag det? För mycket flickväns pojkväns beteende där känner jag) men det kändes mest som att från hennes sida var det en ”Hejdå-nu har du sumpat det ordentligt-kyss”. Jag åker iväg och efter 5 minuter på tåget har jag lust att söka upp mentalsjukhus när jag insåg hur fan jag hade bettet mig.


Jag var ute dagen efter detta hände också. Lite smått emo, visste inte hur jag skulle känna eller hur jag mår. Snackade med några polare om det men jag hade ingen aning fortfarande vad jag skulle göra. Helt plötsligt såg jag en gammal tjejkompis. Då tänkte jag ”Jag kastar allt jävla skit på väggen så får jag se vad som fastnar”. Så jag gick fram till henne, återberätta hela historian och bad för första gången på som sagt 2 år en tjej om råd vad jag skulle göra. Och hur dumt det här än nu låter, hur mycket det här går emot alla jävla seductionregler och lagar, hur chodeigt det än är, hur mycket beta det än verkar, jag gjorde detta (det kändes som att nu är det lika bra att försöka med något jag inte gjort förut och kasta alla korten på bordet eftersom jag inte hade något mer att komma med):

GROV facepalm varning:
Jag ringde. Hon svarade.
HB: Tjeeena!
Avager: Tjaaa, vad gör du?
HB: Sitter hemma hos kompis, du själv då?
Avager: Nä, är ute, fast det regnar så ska kanske dra någonannanstans.
HB: bla bla bla
Avager: Du, anledningen för att jag ringde dig är att jag ville bara säga förlåt för hur jag var igår. Jag visste bara inte hur jag skulle bete mig för jag var bara jävligt nervös med dig (typ något sånt).
HB: Ja, men det var ju bra (hörde att hon inte riktigt visste vad hon skulle säga).
Snackar lite skit och sen lägger på. Har inte snackat sen dess.

Är detta helt dött (som jag förmodar)? Vad kan jag göra? Bara försöka vara cool och avslappnad om jag träffar henne? Höra av mig? Runka framför henne? Uppskattar seriösa svar tack och jaaa, jag vet att jag gjort bort mig bra mycket.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-07-15,15:34,
Inlägg: #2
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg).
WOw dude, jag trodde ALDRIG att hon skulle gå med på att ens kyssa dig efter att ha läst ungefär hälften, holy shiet, det såg ut som att du redan hade hamnat i den ultimataste "friend-zone" någonsin.

Anyway, uppenbarligen verkar hon på nåt sätt gilla dig även fast du beteer dig som en dork. Man brukar säga att det finns 3 sorters tjejer: Ena är neutral mot dig, dom varken gillar eller tycker illa om dig, dessa kan du få att gilla dig genom "game". Den andra är flickor som inte alls gillar dig, dessa är i stort sett omöjliga att sätta på hur fan man än gör. Sen den tredje är flickor som gillar dig vad fan du än gör, hur du än bär dig åt och hur muppigt du än beteer dig.

Ej säker om jag till 100% håller med denna teori, men mycket möjligt att detta skulle kunna vara en flicka som smågillar dig hur fan du än beteer dig, kanske det är några skumma feromoner at work och eran DNA passar asbra tillsammans or whatever.

... Eeeellleer så kanske det numera är kört eftersom att du aldrig tog chansen sist, I dunno.

Det finns uppenbarligen spänning där, jag tror ärligt talat inte att det är kört öht, slappna av, acceptera att du är nervös med henne, acceptera att det kanske går åt pipan, acceptera att det kanske kan vara så att hon gillar dig hur du än beteer dig, gör det du vill göra och glöm alla regler för en liten tid. Kanske det kan få dig att öppna upp ögonen för att det egentligen inte finnas några regler - bara riktlinjer, något som jag själv insåg efter många år av "game".

Fråga dig själv vad du vill göra exakt nu, needy - fine, sopa - fine, en weird tönt som framstår som en oskuld - fine, whatever. Fråga dig själv vad det exakt är du känner och agera efter det -> Vill du ringa henne nu? Gör det, vill du träffas? Fråga na.

Men se för guds skull till att ha sex med na när ni träffas, och återigen, acceptera bara det faktum att du kanske är lite nervös inför henne, försök för all världens skull inte börja spela mr macho guy nu.

Good luck!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-07-15,15:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-07-15,15:46 av {2} Jesus Resurrected.)
Inlägg: #3
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg).
1. Kyssöveranalysernas konung kan nu krönas
2. Det här är levande i allra högsta grad

Efter att ha läst din text så säger jag bara FUCKING sluta försöka analysera kyssar som om det vore ett eget språk. Om en tjej kysser/hånglar med dig så är det ett rätt jävla bra tecken, sortera in det i facket positivt och inte "Hejdå-nu har du sumpat det ordentligt-kyss”. Om hon inte vill hångla eller kyssa dig så kommer hon inte göra det, om du sumpat det grovt så hade hon inte svarat på dina samtal.

Mitt råd till dig är att, fortsätt göra allt precis som vanligt, som det var före kyssen, det är uppenbart att tjejen gillar att umgås med dig. Men om du totalt bryter ihop efter att ha kysst henne och blir nervös och sen inte kan fortsätta vara avslappnad som du varit tidigare så kommer hon försvinna med tiden. Dynamiken som ni hade före kyssen vill du ha kvar och du ska agera precis som förut. BE A FUCKING MAN, centrerad, säker i dig själv, lugn och "jag klarar vilket problem som än kommer min väg"utstrålning.

Du verkar gallopera iväg i huvet hela vägen till gifta sig och skaffa familj så mycket av ditt eget värde du lägger i vad som händer med den här tjejen, tänk på att hon är inte perfekt, hon är också rädd och tänk på att du vet inte ens om hon är värdig att vara din flickvän eller mer än kompis än. Det får tiden utvisa och framför allt hon bevisa.

Förklara sånt här bättre i tal än text, vill du höra lite lugnande ord och råd samt kackla av dig lite av det som snurrar i ditt huvud så skicka nummer i pm.
2012-07-15,17:33,
Inlägg: #4
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg).
Scary shit där. Fick nästan rysningar. Var med om rätt liknande situationer innan jag blev lite skillad med damerna. Alla gick åt helvete, LOL.

Jag skulle tippa att du har ytterligare en chans att reparera skadan, men ett sånt här race till och det är game over. Vad jag skulle göra? Träffa henne i ett sammanhang där du känner/får visa dig självsäker och avslappnad, och där du också helst är pre-selected och/eller "leader among men". Vad det sammanhanget är kan bara du svara på, men det bör i mitt tycke absolut vara alkohol inblandat. Absolut inga hålla-i-handen-promenader eller dylikt, men det behöver väl knappast sägas ... Vara lekfullt sexuell (på ett sätt som är kongruent med hur du uppträtt hittills -- som Evilvalle tar upp ovan) tycker jag också låter som en vettig idé.

En sak till: i det här läget skulle jag absolut inte ringa, utan bara köra på SMS. Hela den där sista telefonkonvon du postade är som ett skolboksexempel på hur dålig dynamik det kan bli om man ringer istället för att messa. (Återigen, har gjort samma misstag själv, so I feel your pain.)
2012-12-09,20:20,
Inlägg: #5
En speciell situation med en tjej (VARNING långt inlägg).
Hur gick det?
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände? Nooblet 25 13,756 2018-08-20,20:29
Senaste inlägg:: Oxtilia
  Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? Frogged 4 2,445 2016-05-12,15:16
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  tjej som är långsam på sms Parafras 20 13,514 2016-03-21,23:37
Senaste inlägg:: tay
  Ovan situation, hur svarar man kball 16 5,712 2016-03-21,13:44
Senaste inlägg:: tay
  Komplicerat situation med en tjej jag har känslor för Fiskarn 14 6,288 2016-01-29,20:31
Senaste inlägg:: Willson
  Om ens tjej har haft ex kille som var bad boy, ska man stay away? tay 7 3,025 2016-01-17,03:51
Senaste inlägg:: godsgift
  Riktigt svår situation! JimoshiG 1 2,349 2015-04-19,23:19
Senaste inlägg:: golvmopp
  Hur agera på gymmet mot en tjej mewtoo 4 5,067 2015-02-05,17:56
Senaste inlägg:: Schlinus
  Tjej och träff, vad gjorde jag fel? Dowgeni 13 7,904 2014-05-27,12:21
Senaste inlägg:: illdan
  En delikat situation, hjälp via PM någon? kball 3 2,404 2014-03-21,20:29
Senaste inlägg:: TheD

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}