LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hjälp med denna bruden, pls!
|
2012-10-09,23:46,
(Detta inlägg ändrades senast: 2012-10-09,23:57 av {2} Danieboy.)
|
|||
|
|||
Hjälp med denna bruden, pls!
bara förklara läget lite.
Träffade en brud i somras som sommarjobbade på mitt jobb. Jag kände ganska snabbt att den har bruden föll mig i smaken perfekt både personlighet och utseende. Blev kär. I somras när vi träffades hade hon sambo och va förlovad, efter vi hade känt varandra i 1 månad va hon inte förlovad och hade flyttat ut. Allt gick hur jävla bra som helst,jag märkte att hon va kär i mig och jag va kär i henne, perfekt. Sexet va hur jävla bra som helst, tyckte även hon märkte och kände jag. Sen nu för ett tag sen så "gjorde vi slut", hon tyckte att vi inte skulle ses mer, för hon visste inte om hon och hennes förra kille skulle försöka igen. Sen 2 dagar senare efter vi "gjort slut" skriver hon till mig att hon saknar mig osv. Vi har hörts riktigt mkt via sms de senaste dagarna, snackar en 100 sms om dagen. Tycker ju om den här bruden så satans mkt. Så va har ni för tips så jag ska kunna lyckas rå hem den här varan ? Ha de fint bois / Danne Edit: Vi träffades även där på dag 3 efter vi "gjort slut",och då kysstes vi och så sen när jag frågar dagen efter om hon har lust och hitta på nåt så vill inte inte det med tanke på vad som hände dagen innan. ( Jag vet att jga är riktigt needy,men blir så när jag är kär :S ) |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Hjälp med denna bruden, pls! - av Danieboy - 2012-10-09,23:46
Hjälp med denna bruden, pls! - av Commander - 2012-10-09,23:56
Hjälp med denna bruden, pls! - av Danieboy - 2012-10-10,00:33
Hjälp med denna bruden, pls! - av vinividivici - 2012-10-10,00:49
Hjälp med denna bruden, pls! - av Danieboy - 2012-10-10,01:07
Hjälp med denna bruden, pls! - av vinividivici - 2012-10-11,00:25
Hjälp med denna bruden, pls! - av Commander - 2012-10-11,19:25
|
Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}