LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP!
|
2013-01-12,16:34,
|
|||
|
|||
Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP!
Blev jävligt chockad när jag i kön upptäckte att jag var lite nervös!? Det var länge sedan jag var det..
Kommer in, går en runda för att kolla läget. På väg tillbaka till mina vänner så ser jag 3 tjejer som sitter och snackar lite, sprider allmänt tråkiga vibbar. På ren reflex så dras jag ner vid deras bord, sätter mig rakt mot dem, men förblir helt tyst medans jag håller stark ögonkontakt med alla tre. En av tjejerna undrar vad jag håller på med varpå jag firar av ett snett leende och börjar retas lite med gruppen om att de förstörde min vibe genom att sitta och vara tråkiga. Alla tre agerar precis som jag förväntat och börjar nästan desperat försöka verka som roliga tjejer och jag får med dem tillbaks till mina vänner och tjejerna har en betydligt högre energi nu än innan jag kom till "undsättning". Nu har det gått cirka 5 minuter och jag är "the man" hos grabbarna då jag lyckats fixa 3 tjejer och beställt in vars en shot(som mina vänner fick betala för xD) när de andra knappt hunnit lämna in jackorna. Jag har nu en sjuk energi och känner att jag kan göra vad som helst, känner mig sprudlande och drar upp hela gänget på dansgolvet. Tjejerna jag fått med från början har jag skänkt till mina vänner då vi är 4 pers och jag känner att i mitt nuvarande state kommer en tjej vara lite ivägen för mig. Vi kom rätt in i mitten men jag rör mig lite utåt ifrån smältdegen av glada i mitten och går på jakt efter tjejerna utanför som inte riktigt vågar gå loss. Jag hånglade upp ett par tjejer på dansgolvet under kvällen och kände att jag hade kul så jag sket i att försöka öppna upp tjejer utanför i "Tyler-anda". Tiden gick och vi gick hem när det stängde vid 3, en nära kvinnlig bekant hade fått i sig alldeles för mycket och jag valde att ta hand om henne istället för att dra med någon av tjejerna jag öppnat under kvällen på dansgolvet. Ska göra frukost och koka kaffe till henne nu så jag ska avsluta här. Ps. Fan vad jag älskar spänningen mellan mig och en tjej när jag tar tag om hennes handled, drar henne till mig och tittar henne i ögonen och ler lite lurigt. Hon vet att jag vet att jag kan få henne, så hon bara följer med i stunden. Hur var eran fredagskväll? Mvh MR. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 9 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}