LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
|
2013-08-18,21:34,
|
|||
|
|||
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
Haha håll i er nu grabbar! Tänker inte sitta och ljuga för er som en snubbe med lågt-självförtroende, det värsta som finns när någon ljuger om brudar dom har legat med osv. Nu till denna situation. Spelade fotbollsmatch, den tog slut 7 och det blev vinst. Jag försökte skynda mig lite från omklädningsrummet till stan då jag skulle träffa denna bruden vid 8. Jag är helt slut och har ont i benen och kramp. Jag fixar mig och drar ner till stan. Får ett sms av att hon är på sitt rum och att jag ska till receptionen och säga hennes namn "Anna". Jag går dit säger namnet, hon i receptionen bara kollar på mig och fattar ingenting. "Ehh va? Det finns ingen Anna?" jag börjar skämmas och säger att jag återkommer, vänder mig om och ser mina två arbetskamrater stå bakom mig med varsin mobil i näven och skrattar som fan. Jag inser vad som har hänt, börjar asgarva, vi går ut...
Lite backgroundstory- Jobbat på ett lager under sommaren, och de som jobbar där och sommarjobbar där är kända för att utföra en jävla massa practical-jokes på varandra. På jobbet är det en tuff jargong och en tuff attityd, två av oss 5 sommarjobbare blir helt utfrysta eftersom dom var riktigt osköna, jag dock är med i gänget och med överallt där det händer saker, och det är jag glad över att jag blev så bra polare med dessa som jag nu är. Vi har hållt på med varandra under sommaren, fryst in varandras nycklar, knutit ihop skorna, plastat in bilen OSV, Iallafall.. Kvällen på O'Learys och den där "tanten" jag fick numret av hade tydligen en som jag jobbade med(Chefens son, riktigt skön) gått till dom och gett dom en servett med ett nummer och bett dom ge det till mig. "Tanten" gjorde det och jag fattade inte ett skit av det hela. Numret gick till en annans mobil vars nummer jag inte hade. Men nu sitter jag här hemma, skäms som fan, dom tre som gjorde det hyllar mig för att jag är en kung osv i en grupp-chat vi har i mobilen, jag skäms samtidigt som jag sitter och skrattar. Årets prank enligt mig eftersom dom gjorde det så jävla bra!! Sorry om jag gjorde någon här besviken, men tror nog det var jag som blev mest besviken även om "tanten" inte var bland det finare jag har skådat! Kunde i och för sig dra en lögn om hur vilt vi knullade i relaxen på scandic, men det är bara idiotiskt o göra eftersom jag inte tycker om killar som ljuger om tjejer de har gjort. Iallafall, allt för mig, skratta på bäst ni vill, för det gör jag!!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 17 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}