LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush?
|
2016-05-12,15:16,
|
|||
|
|||
RE: Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush?
(2016-05-12,14:30)Frogged Skrev: Du har helt rätt, jag är fan bättre än henne ärligt talat. Har haft problem med needyness & piedestal tidigare nu när jag tänker på andra relationer. Dags och man up! Visa vem som bestämmer, det är hon som behöver mig och inte tvärt om! Icke-needy är mer när du känner att det inte spelar så stor roll om hon vill ha dig eller inte. Du kan vilja ha henne, men du måste inte ha henne. Finns alltid andra och du screenar tjejer, tittar även efter andra kvalitéer än utseende, vet att du inte känner en person efter bara en liten stund osv Hur man blir sån? Det börjar med rätt mindset, sen skaffa mycket erfarenhet så man blir solid i sin identitet och värderingar och att man investerar sin tid och energi rätt. Noterat senaste tiden att gå runt med en mer icke-seriös och rolig frame (bortsett från när man måste vara seriös) höjer självförtroendet med (och gör att man blir roligare dessutom), vilket är direkt releaterat till icke-neediness. Rekommenderar f.ö. boken Models av Mark Manson.
Will To Power.
Winning Beats The Game. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? - av Frogged - 2016-05-11,11:48
RE: Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? - av Pienso - 2016-05-11,16:59
RE: Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? - av TonightIsTheNight - 2016-05-12,14:16
RE: Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? - av Frogged - 2016-05-12,14:30
RE: Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? - av TonightIsTheNight - 2016-05-12,15:16
|
Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}