LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra"
|
2012-04-14,15:55,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-09-12,00:48 av {2} russel.)
|
|||
|
|||
HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra"
Bakgrunds fakta: Addat en lätt HB:8 brud på FB för inte så längesedan, snacket börja bra och Jag klippte hennes nummer ganska snabbt. En polare känner den här bruden och rekomenderade henne, för han raggar samtidigt på hennes syster.
Snacket fortsätter via sms och till en vis början går det bra men sen skriver hon: Citat: Asså nu får du faktiskt sluta vi känner inte ens varandra å du skriver såna saker till mig :S börjar bli lite läskigt faktiskt , för jag har haft stalkers efter mig förut å det är inget kul ) : Hela konvon finns längre ner. Men iallafall vad är det som går snett? Fattar hon inte att Jag är oseriös i det mesta Jag skriver? Dessutom läste att evilvalle snacka ngt om att "låtsas som att man har känt varandra länge " är en bra grej? På vilket sätt då? Okey alltså är medveten om att det kan se creepy ut, men vafan såklart Jag är oseriös och bara försöker att vara rolig och sexuell, Jag menar, att Jag har planerat att hon ska jobba och Jag ska Chilla sen när vi bor tillsammans, kan ju omöjligt tas seriöst????!! Det där med att Jag sa att Jag bara stalkar brudar som är bra i sängen ångrar Jag grovt, jävligt onödigt och värdelöst sagt som verkligen bara gör det ännu värre. Försöker att skämta bort det i slutet. Sen det där med tvångströjjan var väll inte heller a ladykiller. Det där att Jag får stånd är en vågad grej och kanske too mutch. Ser inte riktigt vad som går snett. Jag vill hålla konvon rolig och gärna sexuell men vi verkar inte ligga på samma plan. Det kanske blir för mycket ? Avslutningsvis, innan Jag slänger upp konvon, skulle det vara nice att veta vad ni hade skrivit efter ovanstående citat för att möjligen kunna "rädda situationen". Förövrigt tror jag att det är ganska kört med den här bruden för hon har sagt till min polare att Jag skriver äckliga grejjer och tror att vi känner varandra. Hennes syster håller med också Hehehe. Om Jag får svar skulle det ge en jävla utveckling i mitt game. Citat:HB: Hej har vart lite seg på att svara för va så bakis igår å jobbade å grejer idag ) : EDIT: Ser att min rubrik kan vara lite missvisande då det verkar som att jag hakar upp mig på " känna varandra" grejen. Så är inte fallet utan det är helheten jag vill ha hjälp med: P
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is." - Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live". |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}