LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
SNABB SMS konvo med exet - leda in på close för sex, hjälp med inspiration!!
2012-09-24,19:36, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-09-24,19:39 av {2} Commander.)
Inlägg: #1
SNABB SMS konvo med exet - leda in på close för sex, hjälp med inspiration!!
EDIT: Insåg precis att topic är lite missvisande, vad jag behöver inspiration till är hur jag leder vidare på sex i sms konvon. Tror inte jag tänker gå på f-close genom sms, but who knows lol

Tja dudes!

Lång historia kort. Har hängt en del med ett av mina ex. Jag har inga känslor för henne, men damn jag vill ligga med henne. Så nu den biten avklarad, Im over her men vill ge henne lite fysisk love.

Har nu en sms konvo som lyder enl följande.

Först hade vi en massa blajj text som inte är värd att referera till men sen kommer följande:

Commander: Tell me one thing.... Varför drar min tankar ALLTID in på "du vet vad" när man försöker plugga?! my goooood....

Ex: Men Commander, det är väl ändå inte första ggn? Är inte detta lite av ett återkommande tema?

Commander: Lite för ofta kan vissa tycka lol. Du är väl en sån där pryd som aldrig råkar ut för det kan jag tänka mig?

Ex: Sen när blev jag pryd?! ;-)

Inte svarat på det sista än.

Så hur svara på detta för att komma in på att jag vill ligga med henne. Straight on bara? Attraktionen finns där, tro mig. Men vet att hon är lite osäker för jag misstänker hon är rädd att få känslor osv. Hon är nämligen rätt pryd av sig, utåt sett och svårt att lita på folk. INTE en sån tjej som kör ONS eller hur man ska förklara henne.

Peace
2012-09-24,19:47,
Inlägg: #2
SNABB SMS konvo med exet - leda in på close för sex, hjälp med inspiration!!
Nu har jag inte lyckats ligga med mitt eget ex trots massa försök, och nu har hon "ny" pojkvän vilket först kändes chockerande, sedan lite svartsjukt men nu är jag över det...

"INTE en sån tjej som kör ONS eller hur man ska förklara henne." det komiska är att mitt ex själv sa tusen ggr att hon inte ville ha någon pojkvän å blabla, bullshit helt enkelt. Jag tippar på att ditt ex, vid rätt omständigheter, kmr kunna ha en ONS även om hon säkert kmr ha det svårare pga hennes osäkerheter.

Dock som du själv säger så verkar sexuella spänningen finnas där och du vill ju då skruva upp den mer och mer (se någon tidigare tråd rapport från evilvalle) genom att skapa frame:n att sex mellan er INTE får ske, det är fel, förbjudet, och hon borde sluta prata med dig för det är farligt osv...

För får hon nånsin frame:n att "du vill bara ligga med henne" så äré typ kört, då har hon "vunnit" och detta var feta misstaget jag gjorde med mitt ex som jag ville banga en sista gång; jag blev för desperat och byggde ingen "sexuell spänning". Spänningen försvinner när hon TROR att hon har dig och därför vill du skapa denna frame om att du INTE vill ha sex men också vrida på det hela som om att det är förbjudet (därmed mer spännande) att just ni borde ha sex...

Hehe, om evilvalle ser denna post kmr han säkert säga något dylikt å bättre, och att du har gått vidare och träffat massa andra tjejer (vilket kommunicerar att du inte "bara vill ligga med just henne"; du är non-needy)...

Ajja som sagt, jag har inte lyckats med mitt ex så jag har inte så mkt att komma med egentligen här... xP
2012-09-24,20:07,
Inlägg: #3
SNABB SMS konvo med exet - leda in på close för sex, hjälp med inspiration!!
Tack för input. Jag har haft flera tjejer, varav en riktigt seriös emellan. Kan ju flika in att vi "hånglat" en gång men jag stannade där.

Det där med att göra det "förbjudet" gillar jag. Finns tråden om det här på forumet? Var lite därför jag skrev om hjälp här oxå för att jag var rädd att jag bara skulle göra det för obvious för henne genom att svara typ följande på hennes sista mess "visa motsatsen och kom hit då" lr liknande - you get my point. Visserligen funkade den taktiken på en annan brud så sent som i eftermiddags när jag hade tråkigt men ex är ju alltid lite mer känsliga.

Och ja, självklart kan hon ha ONS och har säkerligen haft det, jag skulle bli tappa hakan om hon inte hade det. Tvekar inte en sekund på det, bara det att för henne så skulle det krävas ganska mkt mer än för många andra, hon är kräsen.
2012-09-24,20:20,
Inlägg: #4
SNABB SMS konvo med exet - leda in på close för sex, hjälp med inspiration!!
http://www.casanovalounge.se/showthread....et-crap-FR där har du evilvalle, bara scrolla ner och se hur han börjar kunna flika in sexuella anspelningar om det hon nämner och hur han vinklar det hela att "hon borde inte prata om sex, det e fel osv". =)
2012-09-25,00:36,
Inlägg: #5
SNABB SMS konvo med exet - leda in på close för sex, hjälp med inspiration!!
tackar! Bra FR måste jag säga. Intressant hur han "flyttade över" konversationen eller hur man ska säga. Smile
2012-09-27,23:16,
Inlägg: #6
SNABB SMS konvo med exet - leda in på close för sex, hjälp med inspiration!!
Om jag var du hade jag bestämt träff, och spunnit det vidare därifrån istället för att försöka komma på bra stuff och säga via sms. Strula - gör henne kåt med att det är "förbjudet" whatever, sen vidare därifrån.
You dont like it? Go fuck yourself.
2012-09-28,01:30,
Inlägg: #7
SNABB SMS konvo med exet - leda in på close för sex, hjälp med inspiration!!
Vad ska du med ditt ex till?
2012-09-28,02:05,
Inlägg: #8
SNABB SMS konvo med exet - leda in på close för sex, hjälp med inspiration!!
WALL-E Skrev:Vad ska du med ditt ex till?

yep, undrar de samma. Om du inte har gått från "kass i sängen"-> "sjukt grym o vill ge henne en omgång så hon telling all her friends" så ser jag ingen anledning alls =)
find it, fuck it, forget it.
2012-09-28,14:03,
Inlägg: #9
SNABB SMS konvo med exet - leda in på close för sex, hjälp med inspiration!!
WALL-E Skrev:Vad ska du med ditt ex till?

Hon är tyvärr ett sjukt bra ligg. Därav vill jag dunka på henne igen, inget mer än det. Tobias, tyvärr har jag inte gått från "sjukt dålig" till sjukt bra. Var den första som gav henne sprutorgasm och även den första att få henne att komma under samlag. Så tror jag är rätt safe där.. Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? Frogged 4 2,477 2016-05-12,15:16
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Grabbar Hjälp mig!! Ni måste! Steel 31 15,120 2016-01-06,13:04
Senaste inlägg:: Willson
  close rädd brud Rednales 6 3,619 2015-07-12,13:11
Senaste inlägg:: Rednales
  Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas kball 7 4,347 2014-04-11,17:19
Senaste inlägg:: kball
  En delikat situation, hjälp via PM någon? kball 3 2,419 2014-03-21,20:29
Senaste inlägg:: TheD
  Pojkvasker behöver hjälp! Flumrider 13 6,937 2013-12-05,09:03
Senaste inlägg:: Flumrider
  En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp! Flumrider 28 11,663 2013-08-19,14:22
Senaste inlägg:: Tenga
  SMS konvo: Hur skulle jag skött det här bättre russel 17 6,847 2013-08-16,17:20
Senaste inlägg:: Mindful
  Flake! Behöver lite hjälp Flumrider 12 4,830 2013-08-07,06:36
Senaste inlägg:: Flumrider
  Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP! MassRiot 15 6,004 2013-01-12,19:45
Senaste inlägg:: devil

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}