LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP!
2013-01-10,01:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-10,01:45 av {2} MassRiot.)
Inlägg: #1
Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP!
tjena!

Började för ett tag sedan testa lite daygame och började fokusera på att ha kul med grabbarna bara på klubbarna istället för att köra full on nightgame. Det var så jävla enkelt med daygame och det var enkelt att stanna upp tjejer då det är en tryggare miljö ute mitt på dagen bland människor, ägnade mig därför av lathet enbart åt detta!

Problemet nu är att när jag vill öppna upp tjejer på klubbar där de har sin shield uppe till 100% så är det extremt lätt hänt att uppfattas som en enormt creepy snubbe när jag approchar. Jag kan stå med vännerna och snacka och så går en tjej förbi varpå jag tar ett steg ut i gången och drar upp handen som en polis mot henne och skriker; "Stop, girl!" och det blir liksom för intensivt och närgånget och hon ser på mig som en spetälsk och skriker; "Vad fan gör du!?"...

De få gånger jag lyckas öppna utan att skrämma bort tjejen och jag får in henne till mig så är jag helt felfri, mr 100% om ni så vill.

Hur upplever ni det? I högljud klubbmiljö måste man ju vara lite intense, visa upp sina signaler tydligt men jag får fan inte till det längre. Sad

Vad kan ni ge för tips?

PS. Jag ser relativt bra ut, är aldrig för full så det är enbart min approach som sätter käppar, inte något ytligt.

PS 2. Jag bor i Malmö och här är det löjligt mycket invandrarkillar som är riktigt på som får tjejerna att bli än mer avstängda, utomlands har min teknik funkat perfekt, tjejerna har tyckt jag var en goofy kul kille.
2013-01-10,01:54,
Inlägg: #2
Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP!
jag kan rekommendera en Serie som Mystery är med i: The Pickup artist. Handlar om att han ska förvändlade totalt supernördar till cassanovor... i början pratar han mycket om hur man ska öppna kvinnor i klubbmiljö, han tar inte med allt, men man lär sig grymt mycket av att bara titta på det
2013-01-10,01:54,
Inlägg: #3
Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP!
... sök The pickup artist på Eztv.IT
2013-01-10,02:00,
Inlägg: #4
Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP!
Ska kolla in det ni tipsar om.. Men Vitchoklad, jag är redan en rätt slipad "casanova" i de flesta sammanhang men just öppnaren i klubbmiljö har jag tappat helt, mest pga brist på försök senaste halvåret och nu när jag tar upp det igen så är jag helt ur game. Tjejerna blir "utsatta" för creepy killar hela tiden på klubbar och från avstånd så kan jag ju vara en av dem, hon har ingen aning men går in med en inställning att jag troligtvis kommer vara likadan. Utanför klubben är jag on fire men just inne med hög musik där jag måste kliva på lite så blir det fan fel! jag är en stor kille också, 194 cm, 86 kg så blir kanske lite intensivt men om jag tar det lugnare så uppfattar tjejen inte ens att jag försöker prata med henne. :mad:
2013-01-10,02:57,
Inlägg: #5
Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP!
Exakt dessa problemen du snackar om finns i Serien!! Han berättar om att man ska vara så indirekt som möjligt, få ner deras sköld. Han berättar att man ska prata över axeln, då känner dem sig mycker mindre hotade osv osv.... dem första 5 episoderna handlar bara om pickup i klubbmiljö!! + det är en riktigt rolig show att se nördarna skämma ut sig hahah
2013-01-10,02:58,
Inlägg: #6
Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP!
... Jag har lärt mig mer av 2 säsonger av den serien, än vad jag har gjort att läsa flera timmar på detta forumet
2013-01-10,03:21,
Inlägg: #7
Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP!
Sluta öppna intensivt, öppna 100% som om du skulle snacka med en kompis, inget sexuellt alls. Desto interaktionen fortlöper desto mer och mer sexuellt smyger du in, men i början - inget sexual intent alls, inget intensivt, 100% normalt och avslappnat.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-01-10,03:22,
Inlägg: #8
Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP!
Vitchoklad Skrev:... Jag har lärt mig mer av 2 säsonger av den serien, än vad jag har gjort att läsa flera timmar på detta forumet

Då har du inte läst mina poster.


Mass man! (: du är lite som mig, jag suger på att randomöppna men hyfsat vass annars. Tror det har att göra med att det känns mera naturligt för mig att köra på ett visst sätt, än att öppna. If u get the point? Kör på, öppna, öppna, öppna o pressa comfort zonen så ska du se att problemet sitter mera i ditt huvud än i approachen i sig.
find it, fuck it, forget it.
2013-01-10,03:35,
Inlägg: #9
Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP!
Jag ställer mig alltså i tjejens väg med hela armen upphållen mot henne och med ett smile skriker jag stopp, det är inte intense på ett sexuellt sätt. Det fungerade perfekt förr, jag har helt enkelt tappat mitt mojo av att inte approchat i klubb på 6-7 månader..

Att snacka bakom sin axel, vad tror du det utstrålar? Inget manligt och självsäkert.

Tobiask: Får väl fortsätta skrämma tjejer några kvällar till för att komma in i det igen. Det görs inte riktigt naturligt längre och det märks kanske, vem vet?
2013-01-10,03:49,
Inlägg: #10
Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP!
MassRiot Skrev:Jag ställer mig alltså i tjejens väg med hela armen upphållen mot henne och med ett smile skriker jag stopp, det är inte intense på ett sexuellt sätt. Det fungerade perfekt förr, jag har helt enkelt tappat mitt mojo av att inte approchat i klubb på 6-7 månader..

Att snacka bakom sin axel, vad tror du det utstrålar? Inget manligt och självsäkert.

Tobiask: Får väl fortsätta skrämma tjejer några kvällar till för att komma in i det igen. Det görs inte riktigt naturligt längre och det märks kanske, vem vet?

Agree.

yep, jag tror att de kan vara så. Brudar plockar upp de mest subtila grejerna. Men du blir varmare i kläderna ju mer du kör. Se de som ett "muskelminne" snart är du tbx och FÖRBI där du var förut!
find it, fuck it, forget it.
2013-01-12,01:18,
Inlägg: #11
Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP!
Utgång ikväll, uppdaterar imorgon om framgångarna.... :-D
2013-01-12,10:22,
Inlägg: #12
Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP!
@ MassRiot. Detta är en nobrainer.

Av att inte ha gjort det på 7-8 månader så är du la lite okallibrerad. Chillaxa lite och lär dig av dina misstag. Gå ut några gånger till så kommer det nog tillbaka. Rule of thumb är att om man är föör långt utanför hennes verklighet så blir du lite som en alien och hon kan lätt stöta bort dig. Detta gäller framförallt din energi. Man behöver vara lite på samma våglängd när man öppnar. Om hon går där, har precis dissat 65 killar och tycker kvällen är förstörd, depp osv. Så kan jag verkligen förstå hur hon inte ens orkar ge dig en chans. Osvosvosv.

@ Vitchoklad.

OMFG! Du ska inte tro på allt du ser på tv!
Har du prövat? Hur har det gått? Har du prövat motsatsen? Hur har det gått?
2013-01-12,16:34,
Inlägg: #13
Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP!
Blev jävligt chockad när jag i kön upptäckte att jag var lite nervös!? Det var länge sedan jag var det..

Kommer in, går en runda för att kolla läget. På väg tillbaka till mina vänner så ser jag 3 tjejer som sitter och snackar lite, sprider allmänt tråkiga vibbar. På ren reflex så dras jag ner vid deras bord, sätter mig rakt mot dem, men förblir helt tyst medans jag håller stark ögonkontakt med alla tre. En av tjejerna undrar vad jag håller på med varpå jag firar av ett snett leende och börjar retas lite med gruppen om att de förstörde min vibe genom att sitta och vara tråkiga. Alla tre agerar precis som jag förväntat och börjar nästan desperat försöka verka som roliga tjejer och jag får med dem tillbaks till mina vänner och tjejerna har en betydligt högre energi nu än innan jag kom till "undsättning".

Nu har det gått cirka 5 minuter och jag är "the man" hos grabbarna då jag lyckats fixa 3 tjejer och beställt in vars en shot(som mina vänner fick betala för xD) när de andra knappt hunnit lämna in jackorna. Jag har nu en sjuk energi och känner att jag kan göra vad som helst, känner mig sprudlande och drar upp hela gänget på dansgolvet. Tjejerna jag fått med från början har jag skänkt till mina vänner då vi är 4 pers och jag känner att i mitt nuvarande state kommer en tjej vara lite ivägen för mig. Vi kom rätt in i mitten men jag rör mig lite utåt ifrån smältdegen av glada i mitten och går på jakt efter tjejerna utanför som inte riktigt vågar gå loss.

Jag hånglade upp ett par tjejer på dansgolvet under kvällen och kände att jag hade kul så jag sket i att försöka öppna upp tjejer utanför i "Tyler-anda". Tiden gick och vi gick hem när det stängde vid 3, en nära kvinnlig bekant hade fått i sig alldeles för mycket och jag valde att ta hand om henne istället för att dra med någon av tjejerna jag öppnat under kvällen på dansgolvet. Ska göra frukost och koka kaffe till henne nu så jag ska avsluta här.

Ps. Fan vad jag älskar spänningen mellan mig och en tjej när jag tar tag om hennes handled, drar henne till mig och tittar henne i ögonen och ler lite lurigt. Hon vet att jag vet att jag kan få henne, så hon bara följer med i stunden.

Hur var eran fredagskväll?

Mvh MR.
2013-01-12,18:52,
Inlägg: #14
Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP!
Haha fan vad NICE! Klockrent. Och angående det sista känner jag såväl igen. Det är speciellt. Det hände igår faktiskt. Jag hamnade på ett ställe helt själv då mina polare för tillfället ville fortsätta dricka öl på ngn jävla random luff bar, medans jag ville ha fitta. I slutet på kvällen, står vid sidan om dansgolvet, chillar, ser en brud som är på g förbi. Relativt tidigt möts kontakten och den släpps aldrig så även fast hon är förbi så saktar hon ner, då drar jag fram handen, hon complayar. Nu står vi tätt intill varandra. Dansa.Eskalering(bröst,rumpa,utanpå fittan, hår, strul). Hon ska på toa och säger "vänta här" typ 3x. Tänker det här är väl klart.

Jag står och väntar lite, drar och dansar, för att sedan kolla igen. När hon kommer ut så händer det lite grejjer, det är någon grabb som försöker strula med henne vet inte riktigt, men jag kommer dit inställd på att hämta henne. Så jag garvar lite åt den andra nickar liksom "kom nu", men hon gör ingeting. Hon skickar dubbla signaler, och vet för kort stund inte vad jag ska göra men tar rätt snabbt beslutet att "gå iväg, stå ej och vänta/battla. Om hon vill ha mig så får hon följa".

Så jag drar iväg, dansgolvet och ny öl. Vid stängning så håller jag på och avslutar min öl, mot min förvåning så sitter hon med en nysnubbe framför mig. Jag ler lite för mig själv, vilken kalas brud(fast det kan varit en kompis). Hon reser sen upp och vi utbyter några ord(kanske kan bli ligga ikv). Vi går ut och hon är med värsta tjej mens haremet(inte en chans att hon lämnar dessa hyenor)år ut. Några snabba ord till. Hon ska hem till sig bla bla. Jag ber henne lägga till mig på facebook, det gick tydligen inte.

Bonus: Hennes polare kliver in och typ fräser "Hon kommer inte följa med dig hem!" " Du har läst the game och är värdelös!" Och något mer innan hon drog bruden och hela "sitt" crew.

Nåväl har inte så mycket för mig, men är på väg till tunnelbanan, så ser jag 3 brudar med McDonald's stå ngnstans och rent impulsivt så drar jag dit öppnar med " är ni soumio(Finland alltså)? Och därefter drog en lång konversion igång i ca 10 min. Ena bruden visa rätt bra intresse, och var guölig, varav den andre bruden var spydig, fråga de andra om det var hon som var ""ledarn "som aldrig får något" osv drev och having fun.

Kvällen slutar med att jag sitter och snackar med en riktigt ful stekare, med en riktigt ful stureplans röst. Han sitter och skryter om hur bra Berns är och allt annat är skit. Det är mer hilarious än jobbigt faktiskt. Han skulle tydligen till ett kk som han drog massa påhittade historier för i telefonen av den anledningen att KK:t hade bett bett honom att underhålla henne. Oerhört kul iallafall.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-01-12,19:45,
Inlägg: #15
Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP!
Klinga glaset, e klassik, o sen börja babbla om nått
be om tändare? o sen börja babbla om nått

eller om du vill vara ultra alpha male superstar cave dra tag i hennes arm, stirra henne i ögonen o allt såntdär mysigt.
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som vägrar investera. Hur vänder man på "makten " ? tay 5 2,920 2016-08-08,14:13
Senaste inlägg:: StayHungry
  Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? Frogged 4 2,444 2016-05-12,15:16
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Grabbar Hjälp mig!! Ni måste! Steel 31 15,022 2016-01-06,13:04
Senaste inlägg:: Willson
  Tjejer som öppnar sen nothing Parafras 20 11,226 2015-06-25,08:18
Senaste inlägg:: Parafras
  Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas kball 7 4,313 2014-04-11,17:19
Senaste inlägg:: kball
  En delikat situation, hjälp via PM någon? kball 3 2,404 2014-03-21,20:29
Senaste inlägg:: TheD
  Pojkvasker behöver hjälp! Flumrider 13 6,909 2013-12-05,09:03
Senaste inlägg:: Flumrider
  Får tjejer att bli kära i mig. Erikkars 5 2,904 2013-11-18,23:55
Senaste inlägg:: Erikkars
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 6,070 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp! Flumrider 28 11,617 2013-08-19,14:22
Senaste inlägg:: Tenga

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}