LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då"
2013-10-16,23:56,
Inlägg: #1
Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då"
Fett irriterande, händer inte svinofta men stött på det lite då och då. En tjej jag tog numret av för typ två veckor sen t.ex. Hon var bara på besök i sthlm så vi har inte kunnat ses än men vi har messat en massa, hon skickar godmorgon sms med en miljon smileys och vi har sexpratat osv, uppenbart att hon är intresserad.

Men titt som tätt så lägger hon in "haha, ja men det finns ju massa snygga brudar i sthlm, hoppas du får ragg ikväll" eller varianter på det. Tror hon ser sig som en liten flicka från landet och jag är den där coola stockholmskillen, vad kan jag vilja med henne typ. Vi chattade just om lite dirty talk och så skriver hon plötsligt "jamen gå ut och gör det med din granntjej då, hon vill säkert Wink" och jag svarar med typ k, ok, sure. Tillslut bad hon om ursäkt och säger att hon haft en dålig dag och att bitchen i henne kommer fram då.

LSE-beteende eller bara brist på kvalificering? Bryr mig inte speciellt om just denna brud, men bra exempel.
2013-10-17,00:02,
Inlägg: #2
RE: Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då"
Uppenbarligen shittest.
2013-10-17,00:37,
Inlägg: #3
RE: Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då"
Alla flickor som hållit på sådär mot mig har haft dåligt självförtroende, så antar att det är samma sak här. Jag brukar bara spela med och bjuda in dem till trekant Smile)))
2013-10-17,03:38,
Inlägg: #4
RE: Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då"
Erfarat detta väldigt mycket. Dom gör det för att visa att dom inte är investerad och bryr sig (vilket är ett starkt bevis för att DOM BRYR SIG) - Jag själv gör det jävligt ofta mot tjejer jag gejmar för att se deras respons och demonstrera att jag skiter i vad dom gör.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-10-17,22:21,
Inlägg: #5
RE: Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då"
Japp ni har rätt, den största förbättringen jag gjort på senare år är att våga vara mer gullig och bekräftande med tjejer dock. Att förmedla en player image är ju inte alltid av godo, tjejen måste få känna sig speciell också och inte bara som en av många.
Jag menar... Alla tjejer är ju inte supersilikontior med en miljon orbiters liksom. Även om förstås vanliga snygga tjejer får mycket uppmärksamhet också.
2013-10-17,22:49, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-17,22:50 av {2} TheD.)
Inlägg: #6
RE: Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då"
(2013-10-17,22:21)slyngel Skrev: Japp ni har rätt, den största förbättringen jag gjort på senare år är att våga vara mer gullig och bekräftande med tjejer dock. Att förmedla en player image är ju inte alltid av godo, tjejen måste få känna sig speciell också och inte bara som en av många.
Jag menar... Alla tjejer är ju inte supersilikontior med en miljon orbiters liksom. Även om förstås vanliga snygga tjejer får mycket uppmärksamhet också.


Största förbättring jag gjort var också att våga vara "gullig", eller vulnerable som Mark Manson benämner det. Helt plötsligt gick man från psykfall till känslomässigt stabila tjejer också.
2013-10-19,19:34,
Inlägg: #7
RE: Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då"
(2013-10-17,22:49)TheD Skrev: Största förbättring jag gjort var också att våga vara "gullig", eller vulnerable som Mark Manson benämner det. Helt plötsligt gick man från psykfall till känslomässigt stabila tjejer också.

Kan du utveckla det här?

Har haft en tendens till att träffa jävligt mycket sjuka brudar. Dessa är ofta sådär överdrivet hooked, kanske har en personlighet som dessa typer av tjejer dras till enklare? Längesen jag träffade en stabil tjej nu alltså. Dock måste jag ärligt talat säga att det känns som 95% av alla tjejer har extremt mycket internal issues.
2013-10-19,20:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-19,20:09 av {2} TheD.)
Inlägg: #8
RE: Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då"
Bästa är nog att läsa Models, men kan försöka beskriva det i korta drag. Det handlar om att man lite fake alpha, dvs man ska hela tiden vara cool och perfekta alfan. Problemet är att det "skådespelet" (kan vara undermedvetet att man har en överdrivet hård attityd som försvarsmekanism mot dålig självkänsla) är ett needy beteende som bara attraherar tjejer som är needy. Och tjejer som är needy är ofta emotionellt skadade tjejer som därmed är bekräftelsesökande.
En tjej med bra självkänsla som inte behöver din bekräftelse orkar inte med skiten som fake alphan kommer med.

Det Mark Manson menar är attraktivt är att visa sårbarhet, vilket kan ske på olika sätt. Exempelvis att du visar tjejen att du vill ha henne eller på ett eller annat sätt visar svaghet. För mig har det handlat mycket om att riva muren och visa lite svaghet, tona ner kaxigheten och våga öppna mig mer. Inte vara så jävla cool, hård och perfekt hela tiden som man lätt får uppfattningen att man måste vara när man läser PUA-teori och såna här forum.

Allt handlar i grunden om needyness, bara att det har olika skepnad. Träffar många "psykfall" så beror det alltså på att man själv needy. I mitt fall var det genom att vara fake alpha.

Hoppas det svaret gav nåt iaf! Men som sagt, läs Models om du inte gjort det! Smile
2013-10-20,02:18,
Inlägg: #9
RE: Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då"
(2013-10-19,20:08)TheD Skrev: Bästa är nog att läsa Models, men kan försöka beskriva det i korta drag. Det handlar om att man lite fake alpha, dvs man ska hela tiden vara cool och perfekta alfan. Problemet är att det "skådespelet" (kan vara undermedvetet att man har en överdrivet hård attityd som försvarsmekanism mot dålig självkänsla) är ett needy beteende som bara attraherar tjejer som är needy. Och tjejer som är needy är ofta emotionellt skadade tjejer som därmed är bekräftelsesökande.
En tjej med bra självkänsla som inte behöver din bekräftelse orkar inte med skiten som fake alphan kommer med.

Det Mark Manson menar är attraktivt är att visa sårbarhet, vilket kan ske på olika sätt. Exempelvis att du visar tjejen att du vill ha henne eller på ett eller annat sätt visar svaghet. För mig har det handlat mycket om att riva muren och visa lite svaghet, tona ner kaxigheten och våga öppna mig mer. Inte vara så jävla cool, hård och perfekt hela tiden som man lätt får uppfattningen att man måste vara när man läser PUA-teori och såna här forum.

Allt handlar i grunden om needyness, bara att det har olika skepnad. Träffar många "psykfall" så beror det alltså på att man själv needy. I mitt fall var det genom att vara fake alpha.

Hoppas det svaret gav nåt iaf! Men som sagt, läs Models om du inte gjort det! Smile
Hm, sa väl egentligen inte så mycket mer än "common sense", men ska absolut ta en titt på den! Sökte nu på TPB och fann inget.. Någon som har lust o lägga upp eller nåt? Smile
2013-10-25,21:29,
Inlägg: #10
RE: Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då"
(2013-10-17,03:38)Evilvalle Skrev: Erfarat detta väldigt mycket. Dom gör det för att visa att dom inte är investerad och bryr sig (vilket är ett starkt bevis för att DOM BRYR SIG) - Jag själv gör det jävligt ofta mot tjejer jag gejmar för att se deras respons och demonstrera att jag skiter i vad dom gör.

Hänger inte med. Menar du att du säger till tjejen "hoppas du träffar någon ikväll". Eller vad brukar du svara dem när du får detta mot dig?


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände? Nooblet 25 13,653 2018-08-20,20:29
Senaste inlägg:: Oxtilia
  Träffar två personer i en bcude 17 6,551 2016-08-27,01:10
Senaste inlägg:: bcude
  Tjejer som vägrar investera. Hur vänder man på "makten " ? tay 5 2,902 2016-08-08,14:13
Senaste inlägg:: StayHungry
  Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? Frogged 4 2,430 2016-05-12,15:16
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  tjej som är långsam på sms Parafras 20 13,431 2016-03-21,23:37
Senaste inlägg:: tay
  Komplicerat situation med en tjej jag har känslor för Fiskarn 14 6,215 2016-01-29,20:31
Senaste inlägg:: Willson
  Om ens tjej har haft ex kille som var bad boy, ska man stay away? tay 7 2,992 2016-01-17,03:51
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som öppnar sen nothing Parafras 20 11,179 2015-06-25,08:18
Senaste inlägg:: Parafras
  Hur agera på gymmet mot en tjej mewtoo 4 5,051 2015-02-05,17:56
Senaste inlägg:: Schlinus
  haha friendzonad, vad gör jag? SvaMp_ 14 9,277 2014-12-09,22:33
Senaste inlägg:: krokodilen

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}