LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur agera på gymmet mot en tjej
2015-02-01,13:00,
Inlägg: #1
Hur agera på gymmet mot en tjej
Tjena, finns en riktigt fin tjej på mitt gym som jag brukar se då och då. Min fråga är, hur fan går jag fram till henne och vad säger jag till henne utan att det inte blir helt fel?

Lite info:

Hon tränar alltid med sin kompis.
Kör alltid utan musik.
jag är 20, hon är ungefär 3 år yngre.
Vet inte vad hon heter, så att stalka och skriva på facebook lr liknande är inget altenativ.

Våra blickar har väl möts ett par gånger, och har alltid hållt kvar blicken, får hoppas att jag inte ser ut som ett psyk bara hhaha.

Har funderat på lite olika alternativ men känns så B att gå fram halvt pumpad och utmattad och ba " hur mår ni tjejer" att hon alltid kör tillsammans med en annan tjej förstår ju lite ..

Alla tips är välkommna Smile
2015-02-01,13:43,
Inlägg: #2
RE: Hur agera på gymmet mot en tjej
(2015-02-01,13:35)Toledo Skrev: "i noticed you noticing me so i wanted to put you on notice that i noticed you too"

Säg det med din bästa engelska dialekt Big Grin

hahaha, den var charmig, ska testa den på krogen Big Grin

Har du nåt ännu vassare vapen i förrådet som går att köra på gymmet hhaa?
2015-02-01,18:43, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-02-01,18:44 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #3
RE: Hur agera på gymmet mot en tjej
Testa le vid nästa ögonkotnakt. Thats a killer. Haha.

Jag vet inte. Tycker det är naturligt att heja på folk man ser på gymmet varje gång och då är det också natulgit att dra till en "läget?" och sen fråga "om dom såg slagsmålet utanför gymmet innan, två tjejer som slogs över en kille verkade det som. Killen stod bredvid och bara skrattade haha." För att ta ett exempel på en öppnare tjejer blir rätt hooked på då dom älskar drama.
Extreme Living
Never complain - never explain
2015-02-05,03:20,
Inlägg: #4
RE: Hur agera på gymmet mot en tjej
(2015-02-01,18:43)Ragnarök Skrev: Testa le vid nästa ögonkotnakt. Thats a killer. Haha.

Jag vet inte. Tycker det är naturligt att heja på folk man ser på gymmet varje gång och då är det också natulgit att dra till en "läget?" och sen fråga "om dom såg slagsmålet utanför gymmet innan, två tjejer som slogs över en kille verkade det som. Killen stod bredvid och bara skrattade haha." För att ta ett exempel på en öppnare tjejer blir rätt hooked på då dom älskar drama.

Låter vettigt!

Fan, läst på ett tag nu om PUA scenen, och känns som att det förstört mer än vad det gynnat. Tror det var du som skrev en tråd " öppna sig > alpha " Som jag förövrigt inte hittar såhär på kvällen (trött)

Men förr var jag tvärtemot hur jag är nu och det gick helt okej med tjejer, hälsade på alla och var den glada sociala killen, medans jag nu är inne i min egna värld hälsar inte på någon osv, leker alldeles för kall för mitt egna bästa. När jag läste den tråden jag tidigare nämnde har jag insett detta mer och mer och jobbar för att ändra på det. Man behöver inte vara en tönt bara för att man hälsar med ett leende liksom, som jag tidigare fått för mig ..
2015-02-05,17:56,
Inlägg: #5
RE: Hur agera på gymmet mot en tjej
(2015-02-05,03:20)mewtoo Skrev: Låter vettigt!

Fan, läst på ett tag nu om PUA scenen, och känns som att det förstört mer än vad det gynnat. Tror det var du som skrev en tråd " öppna sig > alpha " Som jag förövrigt inte hittar såhär på kvällen (trött)

Men förr var jag tvärtemot hur jag är nu och det gick helt okej med tjejer, hälsade på alla och var den glada sociala killen, medans jag nu är inne i min egna värld hälsar inte på någon osv, leker alldeles för kall för mitt egna bästa. När jag läste den tråden jag tidigare nämnde har jag insett detta mer och mer och jobbar för att ändra på det. Man behöver inte vara en tönt bara för att man hälsar med ett leende liksom, som jag tidigare fått för mig ..

Nej tror det är vanligt att man gör som du, dvs går neråt i början. Tror ofta det beror på för mkt teori och för lite action. Sen tror jag även att man behöver bryta ner de gamla vanorna för att bygga allt på en ny grund.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjej blev tvärkall över en vecka. Vafan hände? Nooblet 25 13,669 2018-08-20,20:29
Senaste inlägg:: Oxtilia
  Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? Frogged 4 2,434 2016-05-12,15:16
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  tjej som är långsam på sms Parafras 20 13,448 2016-03-21,23:37
Senaste inlägg:: tay
  Komplicerat situation med en tjej jag har känslor för Fiskarn 14 6,233 2016-01-29,20:31
Senaste inlägg:: Willson
  Om ens tjej har haft ex kille som var bad boy, ska man stay away? tay 7 2,996 2016-01-17,03:51
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjej och träff, vad gjorde jag fel? Dowgeni 13 7,855 2014-05-27,12:21
Senaste inlägg:: illdan
  Intresserad av en tjej, klantat mig. Tenga 3 2,650 2013-12-10,14:32
Senaste inlägg:: Willson
  Tjejer som hela tiden säger "haha hoppas du träffar någon tjej ikväll då" slyngel 9 6,033 2013-10-25,21:29
Senaste inlägg:: Badboll
  Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera? sjoggaa 28 12,629 2013-06-18,14:22
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Tjej som avbokar hela tiden! selected 10 4,757 2013-05-19,17:47
Senaste inlägg:: casey

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}