LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Grabbar Hjälp mig!! Ni måste!
2015-09-22,13:11,
Inlägg: #21
RE: Grabbar Hjälp mig!! Ni måste!
(2015-09-22,10:07)Simme121 Skrev: TEXT

Okej fine då är jag med även om jag håller med confused i att det är ett basic problem som jag tror flera kan ge bra svar på (finns redan iofs). Hade kunnat skrivits lite smidigare bara Smile
(kommer inte kladda ner tråden ngt mer)
2015-09-22,18:59,
Inlägg: #22
RE: Grabbar Hjälp mig!! Ni måste!
Ge oss en update
2015-09-28,17:08,
Inlägg: #23
RE: Grabbar Hjälp mig!! Ni måste!
Hur gick det här? Ser att du fått en del svar redan.

Anyway, du är man. Prioritera aldrig någonsin ett förhållande över ditt life purpose and your growth. Så avtändande för tjejer med män som är needy på det viset.

Det är absolut inget fel i att säga "jag älskar dig" först eller så som man. Men du måste göra det från en stabil plats där du verkligen visar att du inte behöver henne och prioriterar ditt purpose över förhållandet.

Tänk dig "I love you and I want to be with you, but I don't NEED you (since my purpose is most important)." . Då är du ärlig o står för upp dig själv. Försök få in det tänket (inte orden) så kommer du nog kunna vara mer avslappnad nästa gång : )

Hur som helst, denna verkar lost så kom ihåg det till nästa gång bara. Du behöver inga tekniker, spel eller manipulationer för detta. Och om du har blivit friend zoned av tjejen just move on bro. Keep practicing.
2015-09-28,18:44,
Inlägg: #24
RE: Grabbar Hjälp mig!! Ni måste!
(2015-09-28,17:08)godsgift Skrev: Hur gick det här? Ser att du fått en del svar redan.

Anyway, du är man. Prioritera aldrig någonsin ett förhållande över ditt life purpose and your growth. Så avtändande för tjejer med män som är needy på det viset.

Det är absolut inget fel i att säga "jag älskar dig" först eller så som man. Men du måste göra det från en stabil plats där du verkligen visar att du inte behöver henne och prioriterar ditt purpose över förhållandet.

Tänk dig "I love you and I want to be with you, but I don't NEED you (since my purpose is most important)." . Då är du ärlig o står för upp dig själv. Försök få in det tänket (inte orden) så kommer du nog kunna vara mer avslappnad nästa gång : )

Hur som helst, denna verkar lost så kom ihåg det till nästa gång bara. Du behöver inga tekniker, spel eller manipulationer för detta. Och om du har blivit friend zoned av tjejen just move on bro. Keep practicing.

Hur förmedlar man i want you but dont need you om man tidigt redan efter första eller några få träffar börjar visa starka känslor utan att tjejen visat det för en själv?

Dom gånger jag själv försökt visa starka känslor tidigt har det gått till helvete. Är ju i grunden en ganska needy grej att kära ner sig näst intill direkt, så svårt att förmedla "dont need you" när visa känslor tidigt i sig självt är en ganska needy grej att göra.

Några tips på hur man förmedlar detta utan att det kommer fram som needy?
2015-09-28,19:18,
Inlägg: #25
RE: Grabbar Hjälp mig!! Ni måste!
(2015-09-28,18:44)confused... Skrev: Hur förmedlar man i want you but dont need you om man tidigt redan efter första eller några få träffar börjar visa starka känslor utan att tjejen visat det för en själv?

Dom gånger jag själv försökt visa starka känslor tidigt har det gått till helvete. Är ju i grunden en ganska needy grej att kära ner sig näst intill direkt, så svårt att förmedla "dont need you" när visa känslor tidigt i sig självt är en ganska needy grej att göra.

Några tips på hur man förmedlar detta utan att det kommer fram som needy?

Du visar tydligt att du inte kan vissa dagar då du skall göra annat "Ex kan inte på ons, fotbollskväll men vad sägs om tors?" Och när ni tex lagar mat, laga någonting fint för en, få lite romantisk stämning genom ljus, lite chill musik osv Smile
Stay calm and play some beerpong
2015-09-28,19:35, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-09-28,19:36 av {2} confused....)
Inlägg: #26
RE: Grabbar Hjälp mig!! Ni måste!
(2015-09-28,19:18)Beerpong Skrev: Du visar tydligt att du inte kan vissa dagar då du skall göra annat "Ex kan inte på ons, fotbollskväll men vad sägs om tors?" Och när ni tex lagar mat, laga någonting fint för en, få lite romantisk stämning genom ljus, lite chill musik osv Smile

Tror det blev något missförstånd nu. Ska förtydliga vad jag var ute efter.

Är skillnad på att laga någon fin måltid och fixa lite romantisk osv och att visa starka känslor och att man vill ha något seriöst med tjejen. T.ex säga "jag älskar dig", skicka hjärtan efter träffen, säga "jag är riktigt kär i dig", Osv osv.

Fin måltid och mysig stämning är något man kan göra på första träffen hemma, även något man kan göra med en vän eller kk.
2015-09-28,23:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-09-28,23:12 av {2} Show boat.)
Inlägg: #27
RE: Grabbar Hjälp mig!! Ni måste!
(2015-09-28,19:35)confused... Skrev: Tror det blev något missförstånd nu. Ska förtydliga vad jag var ute efter.

Är skillnad på att laga någon fin måltid och fixa lite romantisk osv och att visa starka känslor och att man vill ha något seriöst med tjejen. T.ex säga "jag älskar dig", skicka hjärtan efter träffen, säga "jag är riktigt kär i dig", Osv osv.

Fin måltid och mysig stämning är något man kan göra på första träffen hemma, även något man kan göra med en vän eller kk.

Var pussig så brukar tjejerna fatta vinkenSmile behövs typ inte mer än så
2015-09-29,08:18,
Inlägg: #28
RE: Grabbar Hjälp mig!! Ni måste!
(2015-09-28,18:44)confused... Skrev: Hur förmedlar man i want you but dont need you om man tidigt redan efter första eller några få träffar börjar visa starka känslor utan att tjejen visat det för en själv?

Dom gånger jag själv försökt visa starka känslor tidigt har det gått till helvete. Är ju i grunden en ganska needy grej att kära ner sig näst intill direkt, så svårt att förmedla "dont need you" när visa känslor tidigt i sig självt är en ganska needy grej att göra.

Några tips på hur man förmedlar detta utan att det kommer fram som needy?

IMO om man blir "kär" redan efter första dejten och kanske bara haft sex en gång eller så känns det bara needy och som att man inte har ett stabilt life purpose (jobb eller whatever man spenderar sin tid med).

Basically, vad jag försöker säga är, om du känner att du blir kär och helt tokig i en tjej så snabbt och det inte känns som om hon är på samma nivå kan det vara värt att kolla in övriga livet först... Försöka att inte hamna i ett co-dependency relationship.
2015-09-29,09:33,
Inlägg: #29
RE: Grabbar Hjälp mig!! Ni måste!
(2015-09-29,08:18)godsgift Skrev: IMO om man blir "kär" redan efter första dejten och kanske bara haft sex en gång eller så känns det bara needy och som att man inte har ett stabilt life purpose (jobb eller whatever man spenderar sin tid med).

Basically, vad jag försöker säga är, om du känner att du blir kär och helt tokig i en tjej så snabbt och det inte känns som om hon är på samma nivå kan det vara värt att kolla in övriga livet först... Försöka att inte hamna i ett co-dependency relationship.

Aha okej då är jag med , förstod det först som du menade att man kan säga sånt direkt.
2015-09-29,16:06,
Inlägg: #30
RE: Grabbar Hjälp mig!! Ni måste!
(2015-09-29,09:33)confused... Skrev: Aha okej då är jag med , förstod det först som du menade att man kan säga sånt direkt.
Makes sense. Hade kunnat förklarat det bättre direkt. Tack för feedback.
2016-01-05,11:56,
Inlägg: #31
RE: Grabbar Hjälp mig!! Ni måste!
(2015-09-20,21:44)Simme121 Skrev: Till någon som har mycket erfarenhet på forumet och verkligen vet vilket tips han ger: HJÄLP honom direkt, han är förmodligen i smärta/stress just nu, och behöver snabb hjälp med hans situation av någon på forumet med mycket erfarenhet

Han behöver konkreta tips om vad han ska göra just NU, mer än långsiktigt, även om långsiktigt också är bra

Tack Simme! Uppskattas!
och tack alla andra för alla tips och råd. Ska läsa på lite i din tråd där Toledo, tack!
Smile
"Steel your mind holmes"
2016-01-06,13:04,
Inlägg: #32
RE: Grabbar Hjälp mig!! Ni måste!
Alltså det går jättebra att förmedla förälskelse men det måste komma från rätt grund. Om en vek man ber en kvinna om bekräftelse eller närhet kommer hon extremt sällan att ge det. Tar man plats utan att be om ursäkt (eller vara en idiot över det för den delen) så kommer det gå bättre.

Saker som brukar fungera bra för mig:
1. Var en upptagen man. Ha alltid skit på gång, 2-3 fester du kan gå till, aktivt schema på veckorna osv. Detta sker inte av sig självt. Ha som vana att ringa polare eller fellow gamers och bjuda in till fest. Försök vara ärlig med vad du vill göra, fuckar du upp ditt schema är det inte hela världen, säg bara sorry jag får gottgöra det med en kaffe (eller va fan de nu kan va).
2. Var van vid att föra konversationer även om det känns jobbigt eller du är rädd för att fucka upp. Det är här vanan vid cold approach kommer in. Andra saker som ger liknande erfarenhet är improteater, hålla föredrag eller presentationer. Att kunna leverera vad du vill säga trots stressmoment är otroligt key.
3. Öva upp din förmåga att förmedla sexuell spänning. Att säga skit som "det där säger du bara för du vill ha min kropp" eller hinta på andra sätt om att hon är investerad i dig och vill ha dig bygger sexuell spänning. Att sekunden efter skratta bort det river ner eller "releasear" den sexuella spänningen. Att förstå hur du bygger samt releasear sexuell spänning och när du ska göra vad är key.
4. Den viktigaste punkten till sist. Var ärlig. En man som som inte är rädd att säga vad han tycker kommer garanterat få några fiender på vägen, men resten kommer uppskatta honom 100 gånger mer. Säger du till en kvinna att hon är otroligt attraktiv så måste du också kunna säga till henne att du inte gillar vissa beteenden. Ger du bara bekräftelse utan att sätta gränser eller stå för värderingar så kommer du heller inte förmedla autenticitet.

Har du några frågor Steel så kör. Hur gick det med damen förresten? Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? Frogged 4 2,443 2016-05-12,15:16
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas kball 7 4,312 2014-04-11,17:19
Senaste inlägg:: kball
  En delikat situation, hjälp via PM någon? kball 3 2,402 2014-03-21,20:29
Senaste inlägg:: TheD
  Pojkvasker behöver hjälp! Flumrider 13 6,900 2013-12-05,09:03
Senaste inlägg:: Flumrider
  En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp! Flumrider 28 11,617 2013-08-19,14:22
Senaste inlägg:: Tenga
  Flake! Behöver lite hjälp Flumrider 12 4,805 2013-08-07,06:36
Senaste inlägg:: Flumrider
  Svårigheter med att öppna tjejer i klubbmiljö, HJÄLP! MassRiot 15 5,967 2013-01-12,19:45
Senaste inlägg:: devil
  Hjälp med denna bruden, pls! Danieboy 7 2,854 2012-10-11,19:25
Senaste inlägg:: Commander
  SNABB SMS konvo med exet - leda in på close för sex, hjälp med inspiration!! Commander 9 3,206 2012-09-28,14:03
Senaste inlägg:: Commander
  Hjälp mig med denna brud! ANewLevel 3 1,552 2012-05-15,22:57
Senaste inlägg:: ANewLevel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}