LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
2013-08-18,22:23,
Inlägg: #21
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
Aioo Skrev:to good to be true!
men poäng till dig som gjorde det och pallade och framför allt vågade fortfölja. sedan dina polare måste ju ha så in åt helvete roligt med dig hahahahahaha

//AIoo

Haha jaa det var to good to be true. Men kan tala om att dom hetsade mig rätt bra i grupp-chatten vi hade, att jag skulle träffa "bruden" att det skulle va bra o en rolig grej osv, men jaa det var ett jävligt rolig prank och min hämnd kommer komma!!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-08-18,22:23,
Inlägg: #22
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
slipstream Skrev:skönt skämt och skönt att du bjuder på det Smile all good

haha ja precis, lite cred till dem att de lyckades såpass bra!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-08-19,03:49,
Inlägg: #23
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
Haha, sjukt kul skämt. Credd för trolling på hög nivå. Men även credd till dig som kan ta det som en man.



/DP
KNOCK KNOCK - Here comes the COCK
2013-08-19,07:17,
Inlägg: #24
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
AHAHAHAHAAHAA! YES!

Fan vad javla super awesome! AAAHAHAHA.
2013-08-19,12:45,
Inlägg: #25
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
Dark Prince Skrev:Haha, sjukt kul skämt. Credd för trolling på hög nivå. Men även credd till dig som kan ta det som en man.



/DP

Hahaha, tack! Det var väldigt väl genomfört!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-08-19,14:08,
Inlägg: #26
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
Wow avancerat jävla prank.

Låter däremot som att dem här kollegorna är lite mer assholes än bara pranksters? Om dem fryser ut andra och drar ett sådant här prank mot en sommarjobbare, filmade dem det också när du stod i receptionen?
2013-08-19,14:21,
Inlägg: #27
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
Zaxi Skrev:Wow avancerat jävla prank.

Låter däremot som att dem här kollegorna är lite mer assholes än bara pranksters? Om dem fryser ut andra och drar ett sådant här prank mot en sommarjobbare, filmade dem det också när du stod i receptionen?

Kan förstå hur du menar, men det är ju jävligt mer background story än det lilla jag beskrev med tre meningar. Går inte riktigt att förklara det på ett forum utan att tråka ut någon. Har blivit bra polare med dessa och vi har prankat varandra dessa veckor vi har jobbat där. Dock var det min första sommar där så jag var inte lika rutinerad som de andra så mina pranks blev inte lika roliga. De har ju varit otroligt schyssta mot mig under sommaren och tagit väl hand om mig, så i mina ögon, som har varit med under dessa veckor och vet allting som tyvärr inte ni vet så är det i mina ögon ett riktigt jävla bra prank och jag ska hämnas på bästa möjliga sätt! Och de som bev utfrysta blev et på grund av sig själva- en kort beskrivning.

Vi var 4 nya som började under sommaren, och alla nya som börjar har en upplärningsperiod med en annan som är runt 20 års-åldern (chefens son) han lär ut allting under 10 dagar, det var 2 av oss som var riktigt dryga mot honom och kaxiga under upplärningen. I allmänhet har de varit otrevliga och dryga, de har satt sig själva i den sitsen. Jag och den andra däremot som är lite äldre (27) vi visade respekt från början och vi var sköna och roliga, det leder ju automatiskt till att man blir en i gänget, tyvärr är livet så. En liten förklaring! Jag ser inte detta prank som något elakt eftersom jag själv tyckte det var oerhört roligt och välgenomtänkt, jag ser detta prank som ett tillfälle för mig att tänka ut något genialiskt att kontra med! Game on!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-08-19,14:22,
Inlägg: #28
En rolig dock ovan situation! Behöver lite hjälp!
Hahahaha Big Grin Sköna polare du har ändå! Big Grin


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hjälp med nyfunnen tjej! / hantering av crush? Frogged 4 2,434 2016-05-12,15:16
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Ovan situation, hur svarar man kball 16 5,681 2016-03-21,13:44
Senaste inlägg:: tay
  Komplicerat situation med en tjej jag har känslor för Fiskarn 14 6,263 2016-01-29,20:31
Senaste inlägg:: Willson
  Grabbar Hjälp mig!! Ni måste! Steel 31 14,997 2016-01-06,13:04
Senaste inlägg:: Willson
  Riktigt svår situation! JimoshiG 1 2,344 2015-04-19,23:19
Senaste inlägg:: golvmopp
  Behöver vägledning fisk 13 7,112 2015-03-02,17:52
Senaste inlägg:: patrik.g
  Behöver skriva av mig (lång läsning) Tumba 9 5,130 2014-06-24,17:36
Senaste inlägg:: Tumba
  Tilltrasslad on-off relation, synpunkter och hjälp uppskattas kball 7 4,301 2014-04-11,17:19
Senaste inlägg:: kball
  En delikat situation, hjälp via PM någon? kball 3 2,393 2014-03-21,20:29
Senaste inlägg:: TheD
  Pojkvasker behöver hjälp! Flumrider 13 6,878 2013-12-05,09:03
Senaste inlägg:: Flumrider

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}